צבע טרי

מייקל קורס | שבוע האופנה ניו יורק אביב-קיץ 2015
מייקל קורס | שבוע האופנה ניו יורק אביב-קיץ 2015

שבוע האופנה נסגר בניו יורק עם מגמה בולטת לאביב הקרוב: צבעי ניאון, שילובי בדים הורסים וטקסטורות מעניינות צעדו על המסלול ויכנסו לארון בשנה הקרובה

88 שיתופים | 132 צפיות

שבוע האופנה בניו יורק נפתח השנה עם קורטוב של עצב בשל לכתה, בטיימינג מאוד אופנתי, של מלכת ההומור ושוטרת האופנה, ג'ואן ריברס. חסרונה הורגש וברוב תצוגות האופנה היא הוזכרה, אם בקהל ואם על ידי חבריה המעצבים. אך כמו שאתם יודעים, ההצגה חייבת להמשיך והיא המשיכה ברוב סטייל והומור. בתוך האוהלים שבלינקולן סנטר התקבצו מיטב העורכים (אנה וינטור, גרייס קודינגטון, אנה דל רוסו), הסלבריאטאים (ריאנה, מיילי סיירוס, וופי גולדברג, ריטה אוררה, איגי אזליה) והפשניסטות (אוליביה פלרמו, טינזלי מורטימור, ג'ואנה הילמן, הבלוגרית סוזי באבל וטיילור טומאס היל).

ג'רמי סקוט ומיילי סיירוס | שבוע האופנה ניו יורק אביב-קיץ 2015
ג'רמי סקוט ומיילי סיירוס | שבוע האופנה ניו יורק אביב-קיץ 2015

ג'רמי סקוט ובטסי ג'ונסון היו אחראים על החיוכים, כמו כל שנה. סקוט הציג קולקציה מתוקה וצבעונית בהשראת הענק הירוק וטוב הלב – שרק וכן קולקציית שיתוף פעולה בצבעי גלידה ותכשיטי גלידה, של מיילי סיירוס. היה קול ומצחיק. בטסי ג'ונסון הציגה קולקציית בגדי כלה והלבשה תחתונה / כותנות לילה בעזרת כוכבי הדארג המובילים בעיר. המסלול הפך לחגיגת חתונה חד מינית מרהיבה כשבסיומה עשתה ג'ונסון את הגלגלון פינאלה המסורתי שלה.

גם שאר קולקציות האביב לשנת 2015 שהוצגו על המסלולים העונה בניו יורק היו צבעוניות מתמיד. המגמה הבולטת היתה שילובי הדפסים, שילובי בדים בטקסטורות שונות וחדשות בלוק אחד. המראה שהתקבל היה מרענן.

THOM BROWNE

הציג קולקציה מרתקת וחדשנית. בראון שילב בין הדפסי פרחים לבדים בריטיים משובצים מסורתיים וחליפות מחוייטות. חלק מהבדים היו ללא גימור כשפיסות בד נעות יחד עם תנועות הגוף של הדוגמניות. התוצאה הסופית היתה שיק היסטרי עם טונות של אישיות ותחכום. גם הסטיילינג בו שולבו משקפי שמש עגולים וכובעים של המעצב סטפאן ג'ונס העמיד את התצוגה בראש רשימת התצוגות המובילות בשבוע האופנה.

PRABAL GURUNG

פרבל גורונג | שבוע האופנה ניו יורק אביב-קיץ 2015
פרבל גורונג | שבוע האופנה ניו יורק אביב-קיץ 2015

הציג גם הוא אנסמבל מרתק של בדי שיפון פרחוניים ושילובי צבעים מרתקים של צהוב, ורוד וירוק שהשתלבו בהרמוניה אלגנטית.

הדפסים מזן אחר נראו על המסלול בקולקציה הדרמתית שהציגה דונה קארן, בהשראת הדפסים של האומן ג'אן מישל באסקיט – הקולקציה הורכבה מחצאיות עיפרון וחולצות גבריות פרומות כפתורים, שיצרו סילואטים ארוכים ונשיים. להשלמת המראה הוסיפה המעצבת כובעים מחודדים ארוכים.

שבוע האופנה ניו יורק אביב-קיץ 2015
שבוע האופנה ניו יורק אביב-קיץ 2015

הדפסיי הנקודות כיכבו בקולקציות רבות ובעיקר אצל המותג מארק ביי מארק ג'יקובס, הדוגמניות צעדו בשמלות אובר סייז מנוקדות וחגורות דומות מדגישות מותן. הסטייל האורבני, המאפיין את הקולקציות של ג'ייקובס, היה צעיר ומגניב.

טרנד נוסף שבלט על המסלולים העונה היה החזרה בזמן לשנות השישים העליזות. ההשפעה הורגשה באיפור העיניים החתוליות וגזרות המיני והמקסי הנשיות. טומי הילפינגר הושפע מסטייל שנות השישים שבא לידי ביטוי בהדפסים צבעוניים, שמלות מיני, מגפי ברך גבוהים, מקטורני גינס מטולאים וז'קטים מחוייטים בעלי כפתורי זהב עגולים גדולים.

גוון סטפני הציגה קולקציה אנרגטית של המותג L.A.M.B בהשראה צוענית – בוהמיינית גם היא משנות השישים: הדפסים אתנים ושמלות מקסי ארוכות, כיפתנים שחורים וגדילים לבנים מתנפנפים שמוסיפים נגיעות רוק אנד רוליות לסילואט הנשי.

מייקל קורס גם הוא הצטרף לטרנד שנות השישים אך לקח אותו לצד השמרני כששידך בין שמלות ומקטורנים בהדפסים דומים סטייל הסיגנון האמריקאי העל זמני של ג'קי קנדי. השמלות והחצאיות באורך הברך ובגיזרת A התכתבו באופן מושלם עם אוירת הוינטג בתצוגה.

מייקל קורס | שבוע האופנה ניו יורק אביב-קיץ 2015
מייקל קורס | שבוע האופנה ניו יורק אביב-קיץ 2015

הצבע השולט והבולט באביב 2015 יהיה צהוב שמש, שכיכב על המסלול של ראלף לורן.

וגם הוגו בוס הזכירו לנו, הנשים, שבגדי גברים הם עדיין סקסים מתמיד. חליפות מחויטות שחורות בגיזרות נשיות ומפתח V עמוק תמיד באופנה ולכן הן השקעה חכמה.