פתיחת פסטיבל קאן בחסות L'OREAL PARIS

הפסטיבל נערך מה- 11 - 18 במאי 2016 L'OREAL PARIS - השותף והמאפר הרשמי של הכוכבות הגדולות בעולם, בפסטיבל קאן מזה 19 שנים: מציגה השנה בסימן חדשנות דיגיטאלית ואת השפעת המעורבות החברתית

88 שיתופים | 132 צפיות

לוריאל פריז, נותנת החסות והמאפרת הרשמית מזה 19 שנים ברציפות בפסטיבל קאן 2016, מציגה השנה בסימן חדשנות דיגיטאלית ואת השפעת המעורבות החברתית. ולוקחת את זה צעד אחד קדימה ויוצרת – ההשתקעות immersion האמיתית היחידה בתוך פסטיבל הסרטים בקאן 2016. ומזמינה את העולם לחיות ולהנות בחוויה מושלמת של 360 מעלות. חוויה יצירתית חדשה ומעוררת השראה.

לוריאל פריז מעניקים את התכנים האינטקרטיביים ביותר בשידור חי בפסטיבל. ולראשונה, כל אחד/ת יהיו מוזמנים לקאן עם הגישה המלאה שלוריאל פריז נותנת לסיפורים חיים ובשידור חי עם התכנים הבלעדיים ביותר והעדכניים ביותר אשר יועברו באמצעות מדיה חברתית חדשה שתוצג באינסטגרם, פייסבוק וסנאפצ'ט במשך כל ימי הפסטיבל.

שני אירועים מרכזיים בציר הזמן של פסטיבל קאן : האחד – השגרירות דוטזן קרוס, אשר צעדה על השטיח האדום , במשך 10 שנים, ואישווריה ראי במשך 15 שנים עם לוריאל פריז בכל מראה של יופי קולנועי וכיכבו בתצוגות אופנה ובצילומי אופנה יוקרתיים. הפעם תחגוג לוריאל פריז עם שתי השגרירות שלה את שני ציוני הדרך האלה בסטייל.

 

והשני – זו השנה ה-5 ברציפות שלוריאל פריז תומכת בערב הגאלה של ארגון amfAR ותיצור את מראות האיפור לתצוגת האופנה. ב-19 במאי יתקיים במלון "הוטל דו קאפ" Hôtel du Cap ערב הגאלה של ארגון amfAR, שנועד לגייס תרומות עבור תוכניות מחקר מצילות חיים המסייעות במאבק באיידס.

לוריאל פריז תשתף באירוע האקסקלוסיבי הזה ברשתות החברתיות באמצעות גישה מלאה אל מאחורי הקלעים ותחגוג בסטייל עם רגעים מיוחדים מתצוגת האופנה בכיכובם של דוגמניות העל והשגרירים האגדיים של המותג: נטשה פולי, אירנה שייק, דוטזן קרוס, סו-ג'ו פארק, ברברה פלאווין,  לארה סטון, קרלי קלוס, הלן מירן, ליה קבדה, לאקי בלו סמית', ביאנקה בלטי, לומה גרוטה, לואיס המילטון ואיזבלי פונטאנה.

רוצים לעקוב מקרוב אחר הדוברות הנוצצות של לוריאל פריז?

לצפות מקרוב בכוכבות על השטיח האדום? ללמוד על מראות האיפור המובילים?

כנסו לעמוד ה-FACEBOOK של לוריאל-פריז ישראל וצפו בעדכונים יומיים על ההתרחשויות מהפסטיבל.