יומן צפייה

הישרדות VIP: יכול להיות שלונא תיקח את המיליון?

לונא | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
לונא | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

אחרי ההדחה של ג'וזי מסתמן: ליהיא חייבת לפתח רגישות, שקד חייב לעלות רמה ולונא יכולה להיות המנצחת של המשחק

88 שיתופים | 132 צפיות

מבלי להתכוון קיבלנו אתמול הדחה כפולה: הראשונה היא של מישל, שעקב מצבו הבריאותי לא חזר למשחק, וחבל. מישל היה אחד המתמודדים החזקים והצבעוניים שהיו במשחק, מעין הענק הרגיש והצמחוני שרק רוצה חלבון כדי לנצח במשחק. מרגש.

השני הוא ג'וזי שנפגע מה"כוח העצום" של ליהיא. עם כמה שג'וזי לא היה טלית שכולה תכלת במשחק, מה שהיה אתמול היה כמעט קשה לצפייה.

אחרי שליהיא חזרה למשחק היא הייתה צריכה לבחור שני שורדים שילחמו "ראש בראש" כאשר המפסיד ילך הביתה. היא בחרה ב-BFF שקד וג'וזי לקרב חצי-קורע לב, כאשר שאר השורדים צריכים לבחור על מי להקשות. להזכירכן: ג'וזי התמודד מול אייל במשימת הפרס (שכללה ארוחת מלכים), קרע את עצמו, הפסיד ואז התבקש להתמודד שוב בתחרות פיזית.
לונא מתעצבנת, ובצדק. אחד מחברי הברית שלה הולך היום הביתה. האם היא מעט הגזימה בתגובה? כן. האם האנגלית שלה מושלמת ואפילו יותר טובה משל ליהיא? מאוד. האם בא לי שהיא תיקח את המיליון? ללא ספק.

ג'וזי ושקד | צילום: אוהד קב
ג'וזי ושקד | צילום: אוהד קב

היחידה שלוקחת הכול בפרופורציה זו נעמה, ולא בגלל שהיא ידעה מה עומד לקרות. היא מודעת לכך שיש רגש ואהבה בין אנשים, אך מצד שני היא מנסה להסביר לכולם שזה רק משחק. "תגידו 'אוקיי, עשיתן מהלך, צודקות. מה עכשיו?'", היא אומרת. השורדים חייבים להפסיק להיות מופתעים כשדברים מהסוג הזה קורים כי על כך בנוי המשחק. על בניית מערכות יחסים קרובות ופירוקן ברגע, זה האקשן הרגשי של התוכנית.

למרות זאת, ליהיא עדיין חייבת ללמוד להיות מעט רגישה. היא לא יכולה לבוא ולומר "זה רק משחק!" כשהיא מטלטלת את כולם ובאה כולה כזה: "היי שמחה, לא התכוונתי שאת שמנה וחלשה זה היה רק משחק". להגיד "זה רק משחק" זה טוב ויפה אבל תגלי קמצוץ של אנושיות או שתלכי הביתה בשנייה שיהיה לכולם הזדמנות. תחזית שלי? לנעמה עומד להימאס מהפיגור הקל של ליהיא. כמה בן אדם יכול לסחוב בן אדם אחר? הרי בלי נעמה ליהיא הייתה מודחת תוך רגע, היא צריכה להודות לאלוהיי המלהקים שהביאו לה את קסרי למשחק.

בחסות גיא-זו והמשחק ג'וזי עובר השפלה מהשורדים שבאים אחד אחרי השני ומספרים למה הוא צריך ללכת. הוא אכן חזק, הברית שלו היא אכן מהבולטות במשחק והוא אכן המוח של אותה ברית, אבל המעמד של מאמץ פיזי בזמן שכולם מדברים על כמה אתה חייב לעוף הביתה, אחרי שעשו עלייך מהלך ובזמן שאתה מתמודד מול החבר הכי טוב שלך, זה פאקינג קשוח!

ג'וזי נשבר פיזית ונפשית ומתחיל לבכות, עד שהוא לא יכול יותר ומפסיד.

ג'וזי, גיא זוארץ ושקד | צילום: אוהד קב
ג'וזי, גיא זוארץ ושקד | צילום: אוהד קב

ההדחה של ג'וזי היא אחת המפתיעות במשחק מאחר שהוא דמות שסיפקה עניין נון-סטופ. שקד ולונא נשארים לבד במערכה, גוף של נחש בלי ראש. עכשיו אין להם ברירה: או שהם יעלו את רמת המשחק שלהם או שהם ילכו הביתה. נראה לי שהם ייבחרו באופציה הראשונה.

אחרי ההדחה של ג'וזי המתמודדים מקבלים משימת חסינות אישית ולונא זוכה בה בפעם השלישית. "בשקט, בשקט", גיא-זו אומר כשהוא מגיש לה את השרשרת. לונא היא אכן מתמודדת "שקטה" אבל היא אחת החזקות שהמשחק הזה ראה. היא מפגינה גם יכולות פיזיות מרשימות לצד אסטרטגיה, ובכלל, היא משדרת קוליות  שאין לאף אחד מהשורדים. עוד דבר שאני מעריכה אצלה: היא מדברת עברית, ערבית, אנגלית וספרדית. בייסיקלי, היא יכולה לדבר עם כל השורדים בכל השפות שלהם. ככל שהזמן עובר אני מתחילה לחשוב שללונא יש סיכוי טוב לקחת את המיליון ולהיות זוכת "הישרדות" הערבייה הראשונה. יו גו גירל!