פרסי האופנה: קסטרו היא רשת האופנה של השנה
בפעם השלישית ברציפות מוכיחה קסטרו שהיא מה שהישראלים אוהבים, וזוכה שוב בתואר הרשת הטובה בישראל בתחרות פרסי האופנה
ביוני האחרון הודיעו בהתרגשות קברניטי קסטרו על השלמת העסקה שהחלה ב־2016 עם רכישת חלק ממניות קבוצת הודיס הכוללת את קרולינה למקה, אורבניקה, טופ טן ואקססורייז, ובישרו כי רכשו את מניות הקבוצה במלואן. העסקה הגדולה בעולם האופנה הישראלי הפכה את קסטרו לקבוצת האופנה המובילה בארץף כשבבעלותה גם מותג הטיפוח הצרפתי איב רושה. זו הפעם השלישית ברציפות שבה זוכה קסטרו בקטגוריה זו ומזכירה כי היא הרשת המסחרית האהודה על הקהל הישראלי בזכות ורסטיליות ויכולת לתרגם במדויק את הטרנדים העולמיים תוך כדי שמירה על אופי ייחודי.
קסטרו הוקמה ב־1950 על ידי אהרון ולינה קסטרו ונמצאת עד היום בבעלות המשפחה. בתם, אתי רוטר ובעלה גבי רוטר, הם הבעלים והמנכ"לים המשותפים ומי שמנצחים על האספקטים השונים של העשייה. תשוקתה של רוטר אל העשייה בולטת בכל פעם שמדברים איתה: "אנחנו כאן כדי לחדש ולרגש וזה מקבל משנה תוקף עבורי השנה. בספטמבר שעבר נפרדנו מאבי, אהרון קסטרו. החלום שלו מאז ומעולם היה לבנות עתיד מזהיר לקסטרו. אנחנו עובדים יום יום ושעה שעה כדי להגשים אותו".
אכן הייתה זו שנה של התחדשות עבור קסטרו, שנכון להיום מחזיקה ב־158 חנויות ברחבי הארץ. לשורת הפרזנטורים שמונה את עומר דרור הצטרפו אביב אלוש ורותם סלע, הלא היא כלתם של הזוג רוטר והזוכה הגדולה בקטגוריית "טאלנטית האופנה של 2018". קולקציית הקיץ של הרשת נחשפה במהלך אינסטגרמי חדשני שהחליף את תצוגת האופנה המסורתית, סטטיק ובן אל כיכבו בקמפיין קולקציית הילדים, בחנויות הושק קונספט עיצובי חדש לצד שת"פ בגדי ים עם גדעון אוברזון.
אתי, איך את מסכמת את השנה החולפת?
"שנה בסימן של הרחבה, שיפוץ והתחלות חדשות. עד תום 2018 אנחנו ממשיכים בתהליך פתיחה של חנויות תחת הקונספט החדש, זה אתגר גדול וגם שמחה גדולה".