רשת האופנה של 2017: קסטרו
עם פרזנטורים לוהטים כמו רותם סלע ואביב אלוש ופיצוח מדויק של הטעם הישראלי לא מפתיע שאתן בחרתן את קסטרו, שנה שנייה ברציפות, לרשת האופנה של 2017 בטקס פרסי האופנה של מגזין "את"
מדי עונה מציגה אתי רוטר את הקולקציה של קסטרו לעונה הקרובה בעיניים בורקות המרמזות על התרגשות ותשוקה גדולה למותג שהקימו הוריה, אהרון ולינה קסטרו, ב־1950. נראה כי הניצוץ הזה, שנשאר קבוע לאורך השנים, הוא זה שמבסס את עשייתם המשותפת שלה ושל בעלה, גבי רוטר, בראש פירמידת רשתות האופנה המסחריות בישראל ומוביל אותם לזכות בפרס זו השנה השנייה ברציפות.
עם 155 חנויות בפריסה ארצית ועם אתר מכירות משגשג, הפגין גם השנה צוות המוחות המשויפים של קסטרו ורסטיליות ויצירתיות בכל מובן. באספקט השיווקי ראינו שיתופי פעולה מוצלחים עם מוזיאון ישראל ועם גדעון אוברזון, לצד ליהוק מופתי של פרזנטורים לוהטים: סטטיק ובן־אל, זוכי פרס הסטייל אייקון של השנה, נבחרו לככב בפרסומות של קו הילדים, נטע אלחמיסטר, זוכת פרס דוגמנית השנה, היא אחת מפרזנטוריות המותג כבר תקופה, ואילו אביב אלוש ורותם סלע, כלתם של הזוג רוטר, נבחרו להוביל את הקו הראשי.
גם במובן הכלכלי לא קפאו על השמרים: אחרי שבאוגוסט בשנה שעברה רכשה החברה 26.4 אחוזים מרשת הודיס, היא המשיכה את המהלך ורכשה 50 אחוזים מרשת הלואו קוסט אורבניקה.
אתי, מה למדת על הקהל הישראלי השנה?
"למדנו שהלקוחות שלנו רוצים להתחדש ולהיות בקצב של העולם, ושישראל היא מדינה מכתיבת אופנה וסגנון. הקהל שלנו מצפה לראות וגם ללבוש את הקולקציות החדשות מהר ככל האפשר".
איזו בשורה אופנתית את צופה העונה?
"בעונה הקרובה יש מגמה חשובה של חליפות מחויטות, הרבה בדי קטיפה רכים, שילובים מסקרנים כגון ג׳ינס עם פנינים והמון משבצות".