פרסי האופנה: אלון ליבנה הוא מעצב השנה 2018

אלון ליבנה | צילום: זוהר שיטרית
אלון ליבנה | צילום: זוהר שיטרית

ביונסה, שירי מימון, לירון וייצמן וליידי גאגא לובשות את הדגמים שלו. אלון ליבנה הוא מעצב אופנת הנשים הטוב של השנה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

קטגוריה בחסות WELLA

יריית הפתיחה של שבוע האופנה המקומי של 2018 הביאה אל המסלול תעוזה וחוצפה לא מתנצלות, שמצאו ביטוי בפריטים חוצי מגדר מוויניל וים של פירסינג בהשראת תרבות המועדונים השובבה של הניינטיז. על המופע מעורר הבאזז היה חתום אלון ליבנה (32), שהזכיר כי קו שמלות הכלה והערב הנוצצות שלו הוא ממש לא עיסוקו הבלעדי. ליבנה הוא יוצר ללא פחד ואחד המעצבים היחידים שבמסגרת שבוע האופנה הייתה להם הפריווילגיה ליצור מערכות לבוש שעיקרן שואו ושלא נסובו סביב השאלה מי תהיה הישראלית שתלבש אותן.

על אף גילו הצעיר, ליבנה הוא מעצב בעל ניסיון לא מבוטל וכתב יד ברור שקל לזהות. הוא החל את דרכו המקצועית כבר בגיל 17 ובשנים האחרונות מחלק את זמנו בין ישראל לניו יורק, שם הוא עמל על קולקציות Ready to wear דוגמת זו שהוצגה על המסלול ונלבשה השנה על ידי כוכבות כמו ליידי גאגא, ניקי מינאז' ומאדי זיגלר. את שמלות הערב המפוסלות המזוהות עמו לבשו השנה גם לא מעט כוכבות מקומיות: שירי מימון, מרינה מקסימיליאן, נועה קירל ולירון ויצמן הן רק חלק מהרשימה.

קולקציית קיץ 2018 של אלון ליבנה | צילום: גיא נחום לוי
קולקציית קיץ 2018 של אלון ליבנה | צילום: גיא נחום לוי

אלון, ממה נהנית במיוחד השנה?
"מבחינתי השנה האחרונה הייתה שנת שיא בהתפתחות המותג. נהניתי משיתופי פעולה מיוחדים – עיצבתי תלבושות למופע מחול של להקת המחול המצליחה קופלקשיין, עבדתי על פרויקט של עיצוב חליפות חלל לסוכנות החלל הישראלית ואני עובד על שת"פ מעניין שיצא בסוף ספטמבר".

הכירו את המועמדים שהתחרו מול אלון ליבנה בקטגוריית מעצב אופנת נשים