המעצבים המבטיחים של 2018: Holyland Civilians

ענת משולם ודור חן - מעצבי המותג Holyland Civilians | צילום עצמי
ענת משולם ודור חן - מעצבי המותג Holyland Civilians | צילום עצמי

"הולילנד סיביליאנס" הפך למותג הכי קול והמעצבים שמאחוריו למעצבים המבטיחים בתחרות פרסי האופנה של "את"

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מי שבקיא בעשייתם של ענת משולם (37) ודור חן (38), יתקשה להאמין שהם השיקו את מותג היוניסקס Holyland Civilians רק לפני שנה וחצי. תצוגת הביכורים שלהם בשבוע האופנה של 2017, שהתקיימה במסגרת חממת מפעל הפיס, זיקקה היטב את מהותו: קז'ואלי, קולי לעילא, נושק לעולמות הסטריט ובעיקר נשען על סממנים מקומיים: סמלים של שלוש הדתות, אלמנטים מעולם הצבא וכמובן השימוש במילה Holy, כל אלה הבהירו שמדובר במותג שמדבר את שפות האם השונות של ארץ הקודש ומספר את סיפורה הסבוך. השנה הם העמידו בשבוע האופנה תצוגה שביטאה דבקות בנרטיב ובישרה שמדובר במותג מגובש, בעל קונספט, שיש לו אחיזה בזירת האופנה המקומית.

משולם וחן הם בני זוג, שניהם בוגרי שנקר. בתום הלימודים עבדו תקופה קצרה עבור המותג הודיס בסין ובהמשך מונו למעצבים של מותג הנעליים ההולנדי United Nude. כששבו ארצה עיצבו עבור Paper, מותג הבית של רשת סטורי, עד שהבשילו התנאים להקמת מותג עצמאי. השנה הם הוציאו קולקציה משותפת עם המותג אתא (המועמד בקטגוריית בגדי הגברים) וקולקציית ילדים ראשונה, ופתחו חנות פופ אפ על חורבות מסעדת אורנה ואלה בתל אביב. במהלך ספטמבר צפויה לקום חנות פופ אפ נוספת במיקום אחר.

Holyland Civilians | צילום: דניאל ג’קונט
Holyland Civilians | צילום: דניאל ג’קונט

זאת הייתה שנה מרגשת עבורכם?
"אין ספק שהיא הייתה קדושה במיוחד. היתה לנו קפיצת מדרגה כשהצגנו לראשונה קולקציה עצמאית מלאה. שיתופי פעולה שרקמנו, הקמת חנות הפופ אפ והעובדה שראינו עוד ועוד אנשים לובשים הולילנד – כל אלה ריגשו אותנו מאוד. אנחנו מסכמים את השנה הזאת באהבה וסיפוק גדול".

הכירו את המועמדים שהתחרו מול Holyland Civilians בקטגוריית המעצב המבטיח