פרסי האופנה: מעוז דהאן הוא מעצב אופנת הגברים של 2018

מעוז דהאן | צילום: איתי תורג'מן
מעוז דהאן | צילום: איתי תורג'מן

הוא אחראי ללוקים של סטטיק ובן אל והביא את סגנון הסטריט למיינסטרים: מעוז דהאן הוא מעצב אופנת הגברים של השנה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

במסגרת הקריירה שלו, חובש מעוז דהאן שני כובעים אופנתיים: הראשון הוא של מעצב בגדי גברים ונשים המחזיק במותג Nouveau Riche Dog, והשני הוא של סטייליסט עסוק, שאמון על סגנונם האייקוני של סטטיק ובן אל, שזכו בתואר הסטייל אייקון בשנה שעברה, ומלביש בין היתר גם את איתי תורג'מן, שי גבסו וגלעד כהנא.

דהאן (39), רכש את השכלתו באסכולה מימד. הוא הקים את המותג שלו ב־2008 ואפשר לומר שהוא מחלוצי ז'אנר הסטריט בישראל, המזוהה איתו יותר מכול. הוא ידוע בהשפעותיו הספורטיביות ויוצק אל עיצוביו רוח קז'ואלית דרך גזרות אוברסייז נונשלנטיות, פרינטים צבעוניים ובדים קלילים, המתובלים תמיד בהרבה פרטים שהופכים כל מראה לקול. את הקולקציות שלו מציג דהאן דרך קבע בשבוע האופנה המקומי והתצוגות שלו ידועות כססגוניות ורעשניות, ולא רק בזכות הבגדים: הן מלוות פעמים רבות בהופעה חיה ומתוגברות בגימיקים כמו קרטיבים, סוכריות, כוכבי רשת בתור דוגמנים ואפילו כלבים שפוסעים על המסלול. השנה הרחיב דהאן את הקו הנשי של המותג כשהשיק לראשונה קולקציית נשים מלאה, שפריטים מתוכה לבשה בין היתר נטע ברזילי.

מעוז דהאן | צילום: איתי תורג'מן
מעוז דהאן | צילום: איתי תורג'מן


מעוז, מה הדבר הכי גדול שעשית השנה?

"השנה הנוכחית הכילה בתוכה את העונה הכי מדוברת שלנו. מיד אחרי התצוגה בשבוע האופנה נמכרה הקולקציה כולה בשבוע אחד בלבד. שיא נוסף היה המופע המרכזי של סטטיק ובן אל בהיכל נוקיה".

מה אתה מאחל לעצמך לשנה הבאה?
"להמשיך לגדול ולהיחשף לקהל נוסף. אבל הכי חשוב – בריאות ושמחה למשפחה שלי ולי".

הכירו את המועמדים שהתחרו מול מעוז דהאן בקטגוריית מעצב אופנת גברים