כל מה שצריך לדעת על פרסי האופנה 2019 של מגזין "את"

מי המועמדים ואיך מצביעים? תחרות פרסי האופנה של "את" יוצאת לדרך. כל מה שצריך לדעת על אירוע האופנה הנוצץ של השנה

88 שיתופים | 132 צפיות

>> להצבעה לחצו כאן

מאז שנוסד ב-1967 מגזין "את" הוא חלק בלתי נפרד מזירת האופנה הישראלית. לפני כמעט שש שנים יצאנו לדרך חדשה, עם מו"ל חדש ומערכת חדשה שממשיכה לבסס את מעמדו כמגזין משפיע ופורץ דרך. בבסיס האג'נדה של המגזין עומד רצון עז לתמוך בשוק האופנה המקומי ולעודד מעצבים ומעצבות ישראלים וייצור כחול לבן בתוך מציאות כלכלית מורכבת. לכן יזמנו ב-2016 את טקס פרסי האופנה הראשון שלנו, החלטנו להפוך אותו למסורת, והוא מתקיים השנה בפעם הרביעית.

רותם סלע מקבלת את פרס טאלנטית השנה בטקס פרסי האופנה 2018 | צילום: אביב חופי
רותם סלע מקבלת את פרס טאלנטית השנה בטקס פרסי האופנה 2018 | צילום: אביב חופי

התחרות כוללת 17 קטגוריות שונות המשקפות את שוק האופנה המקומי: דוגמנית השנה, טאלנטית האופנה של השנה, סטייל אייקון, משפיענית רשת, רשת האופנה, מעצב/ת אופנת הנשים, מעצב/ת שמלות כלה וערב, מאפר/ת השנה, מעצב/ת שיער, מעצב/ת מבטיח, מעצב/ת אופנת הגברים, סטייליסט/ית, צלם/ת האופנה, מעצב/ת תיקים ונעליים, מעצב/ת תכשיטים.
שתי קטגוריות חדשות נוספו לתחרות השנה, האחת היא המעצב/ת האורבני של השנה, המיועדת למעצבים המעצבים בסגנון עירוני, צעיר ועכשווי. הקטגוריה השנייה היא טאלנט האופנה והיא מחליפה את קטגוריית דוגמן השנה. הבנו, בצער מסוים, שהקהל המקומי לא מכיר מספיק את הדוגמנים הישראלים אבל כן מכיר ואוהב את נבחרת הטאלנטים המקומית, הכוללת כוכבים בתחומי המשחק, השירה והכדורגל, ולכן העברנו את מירב הכובד לקטגוריה זו המבטאת את כוחם השיווקי הגדול של טאלנטים בישראל בשוק האופנה.

המועמדים בכל קטגוריה נבחרו על ידי מערכת "את". מכיוון שמדובר בטקס שנתי, הקריטריון המרכזי לבחירתם היה עשייתם בשנה החולפת. בדקנו מי זינק לגובה, מי ריגש ומי הפתיע. הערכים שהנחו אותנו היו חדשנות, מקוריות ואיכות. התמקדנו במעצבים שהקולקציות שלהם נגישות לרכישה לציבור הרחב בישראל ולכן מעצבים ישראליים שעיקר פועלם בשנה האחרונה היה בשוק הבינלאומי נמצאים מחוץ לתחרות. 

הזוכים: כמו בשנה שעברה, גם השנה, על בסיס ההבנה שהקוראות והקוראים שלנו אוהבים אופנה לא פחות מאיתנו, כל הקטגוריות יהיו פתוחות להצבעת הקהל. לצד הקהל הרחב יצביעו  גם חברי פורום האופנה הישראלי, פורום אותו ייסדנו לפני כארבע שנים ומורכב מכ-300 בכירים בתעשיית האופנה המקומית. ההכרעה הסופית תעשה על סמך שקלול קולות הקהל הרחב ובחירת פורום האופנה הישראלי. נחשוף את שמות הזוכים בגיליון ינואר של "את" ופה, באתר, בתחילת ינואר 2020.

ההצבעה: נפתחת לקהל הרחב ולחברי הפורום ביום שני, 9 בדצמבר, ותימשך עד 23 בדצמבר. לחצו כאן כדי להצביע.

אנחנו שמחים להמשיך במסורת ולקיים את תחרות פרסי האופנה של "את" וקוראים לכולכם ולכולכן לקחת חלק, יחד איתנו, בקידום תעשיית האופנה המקומית: להצביע, להשפיע ובעיקר לרכוש וללבוש אופנה ישראלית ולהפוך לשגרירים של סטייל כחול לבן.