פרסי האופנה 2019

רשת האופנה של השנה – כל המועמדות

הקמפיינים השווים, הפרזנטורים הכי נכונים, השיווק וכמובן הבגדים. מי מהן תזכה בתואר הנחשק: רשת האופנה לשנת 2019?

88 שיתופים | 132 צפיות

>> להצבעה לחצו כאן

האם הבגדים הם הקריטריון היחיד לאורו יש לשפוט את הישגיה של רשת אופנה בישראל או שיש לקחת בחשבון תמהיל הכולל גם קמפיינים, נבחרת פרזנטורים שווה, מהלכים שיווקיים, נראות חנויות ואתר קנייה אונליין? אנחנו בחרנו באפשרות השנייה מתוך הבנה שבעולם האופנה היום אי-אפשר לבחון רשת אופנה בלי להסתכל על מגוון המאפיינים שלה המשתנה מרגע לרגע בעולם כה מהיר.

>> פרסי האופנה 2019 של מגזין "את" – מי, למה, איך ומתי? 

Adika

Adika | צילום: גיא כושי
Adika | צילום: גיא כושי

מספר העוקבים של Adika באינסטגרם עלה השנה ל-381 אלף עוקבים ובמקביל לאתר הסחר המקוון נפתחו חנויות פיזיות נוספות, בהן עזריאלי בתל אביב, קניון הזהב בראשל"צ ובעוד מוקדים בארץ. במסגרת יוזמה משותפת עם קניון עזריאלי בתל אביב הותרה כניסת כלבים למקום.

גליתה

גליתה | צילום שי פרנקו
גליתה | צילום שי פרנקו

גליתה, המותג של גלית מלכין, שנולד לפני שבע שנים והתחיל מחנות אופנה בעפולה, מונה היום כ-20 סניפים בכל הארץ. השנה הורחב טווח המידות והוא מגיע עד מידה 46 בליווי קמפיין של לירז אסייג, והושקה מיני קולקציה לאימהות ובנות. 

יאנגה

יאנגה | צילום
יאנגה | צילום

יאנגה היא רשת מקבוצת פוקס המציעה בסניפיה פריטי יבוא מסין ומארה"ב (ביניהם ליווי'ס ולי) לצד בגדי מעצבים ישראליים כמו סבינה מוסייב ונטע אפרתי וקולקציות של מעצבי הבית. בשנה האחרונה גדל מותג הבית המקורי וכיום הוא תופס נפח של מעל 50 אחוז מהבגדים והנעליים ברשת.

סאקס

מעצבות סאקס רונית ובר חלפון מקפידות על עיצובים מקוריים שלא מתרגמים טרנדים עונתיים, והשיקו השנה קולקציה המוקדשת לזמן הפנוי בהשראה ספורטיבית ובהשראת תורת הזן היפנית. הן הציגו עיצוב קז׳ואלי בעורות והוציאו קולקציית בייסיק של חזרה לטבע במראה טבעי.

קסטרו

קסטרו | צילום: יניב אדרי
קסטרו | צילום: יניב אדרי

זו הייתה שנה לא קלה לקסטרו, זוכת הקטגוריה בתחרות פרסי האופנה של ״את״ בשנת 2018. העיתונות הכלכלית לא הפסיקה לדווח על הפסדי הרשת בעקבות רכישת קבוצת הודיס בשנה שעברה, ובסיכום הרבעון השלישי של 2019 היא הציגה הפסדים של 31 מיליון שקלים. השנה הקרובה תהיה שנת מבחן משמעותית לרשת המובילה באופנה הישראלית. כדי להתמודד עם הקשיים, בשנה החולפת השקיעו בקסטרו בפן השיווקי – הודיה כהן מתוכנית הריאלטי 2025 הפכה לפרזנטורית, הושקו קמפיינים בולטים: קמפיין חורף עם רותם סלע ואביב הרוש, גלגיליות וג'ינסים עם רותם סלע וכוכב הכלה מאיסטנבול, קמפיין עם כוכבות בוורלי הילס וקמפיין בגדי ים עם עומר דרור ומיכל פרס. באירועי 70 שנה לאופנה ישראלית נערכה תצוגת אופנה בשיתוף פרזנטורי העבר של קסטרו דודי בלסר וסנדי בר. במסגרת העיצובית הושקו ג'ינס רטרו חדש, קולקציית טי שירטס לאירוויזיון וקולקציית קפסולה לאירועי הגאווה.

רנואר

רנואר | צילום: אלון שפרנסקי
רנואר | צילום: אלון שפרנסקי

רנואר היא הרשת בעלת נבחרת הפרזנטורים הלוהטת בארץ הכוללת את עדן פינס, נועה קירל, יעל שלביה, ניבר מדר, יהודה לוי וגפן ברקאי וגם החתימו שם את ברק שמיר כפרזנטור נוסף השנה. הם צילמו קמפיין ג'ינס בבנגקוק והשיקו קולקציית קפסולה לנועה קירל באווירה ספורטיבית.

>> להצבעה לחצו כאן