פרסי האופנה 2019

צלם/צלמת השנה – כל המועמדים

דרכם אנחנו זוכות לראות את העולם כפי שלא ראינו אותו מעולם: לפעמים יפה, לפעמים מכוער, מפחיד, יצירתי, אחר ומקורי. מי מהם יזכה?

88 שיתופים | 132 צפיות

>> להצבעה לחצו כאן

הם מרחיבים את נקודת המבט שלנו ודרך העדשה שלהם אנחנו נחשפים לעולם אחר. לא תמיד עבודתם ברורה: הם רק לוחצים על מתג במצלמה ועושים קליק? ממש לא. כמו הבימאים הם אחראים על כל אספקט של הצילום המוגמר: האיפור, הבגדים, הסטיילינג, השיער והלוקיישן, בסופו של דבר התמונה הסופית המופיעה במודעות פרסומת או בהפקות אופנה היא החזון שלהם, ואת עבודתם של צלמים טובים אפשר לזהות ממבט ראשון.

>> פרסי האופנה 2019 של מגזין "את" – מי, למה, איך ומתי? 

אייל נבו

אייל נבו | צילום: אסף שמע
אייל נבו | צילום: אסף שמע

נבו צילם בשנה החולפת קמפיינים לקרולינה למקה, הודיס, פקטורי 54, דודו בר אור, גליה להב, מיקי בוגנים, דלתא ו־Primark London. הוא ידוע בסגנונו הרומנטי המושפע מאומנות הקולנוע. הוא הצלם המועדף על בר רפאלי ומצלם אותה בכל הקמפיינים שלה. 

אלה אוזן

אלה אוזן | צילום אלה אוזן
אלה אוזן | צילום אלה אוזן

אוזן צילמה קמפיין בינלאומי לדאב, בארץ צילמה קמפיינים לדלתא ודלתא קידס, ללין, ישרוטל ומיכל נגרין. הציגה צילומים בתערוכות בעולם, בין היתר בקייפטאון דרום אפריקה, אוסטרליה, בסירקוליישן בפריז ובהמבורג. סגנונה נע בין המכושף לקסום, חלומי ותמים, לא מתעלם מהצדדים האפלים שמסתתרים ביופי. הופיעה במגזין Forest וב-French Fries Magazine.

דודי חסון

דודי חסון | צילום: דודי חסון
דודי חסון | צילום: דודי חסון

חסון הוא הזוכה בקטגוריה ״צלם האופנה״ בתחרות פרסי האופנה של ״את״ בשנת 2017. הצלם הקבוע של גל גדות בארץ ובחו"ל, צלם את הקמפיין של הוט ושל רשת גולף וצלם הבית של קסטרו. זו הייתה שנה חזקה מאוד עבורו בחו"ל, הוא נע על קו אירופה-ניו יורק וצילם השנה הפקות ל"ווג" אוקראינה, D Magazine ו־L'Officiel México וקמפיינים למעצבות נילי לוטן ודודו בר אור. כמו כן צילם הפקה של איזבל מארה לווג רוסיה. בצילומיו יש איכות כמו דוקומנטרית, אך ניכר בה שהיא "מטופלת". זה לא תיעוד של המציאות, אלא תיעוד שגם משפיע על המציאות ולצילומים שלו יש איכויות אומנותיות עמוקות. מתחזק אינסטגרם אומנותי  ומוכר בעולם.

מאיר כהן

מאיר כהן | צילום: מאיר כהן
מאיר כהן | צילום: מאיר כהן

כהן צילם השנה קמפיינים עבור נייקי, סמסונג, משיה, אלמביקה, רנואר ומשכית. בצילומיו הוא מבקש לתפוס ולהנציח רגעים אורבניים. הוא צילם מפורסמים רבים לכתבות בעיתונות כמו יערה קסרי ל"ידיעות אחרונות", את עומר חזן ל־mako, את עדן חסון ל"הארץ", את גפן ברקאי ל"פנאי פלוס" ואת נעמי לבוב ל"זמנים מודרנים".

רותם לבל

רותם לבל | צילום: רותם לבל
רותם לבל | צילום: רותם לבל

לבל צילמה קמפיינים עבור מעצבים צעירים כמו ברק להב, MOI, Petit Pois ,A by Annabelle ,Twotone שני צימרמן, רוחמה, הילה טולדנו אגלי דקלינג, לירון פרטוש ולומינרי כמו גם מותגי כלות כמו פלורה, לירון פרטוש ושני צימרמן. העולמות האסתטיים בהם היא יוצרת הם החלומות והפנטזיות שלה, המושפעים מאומנות ותרבות. בנוסף צילמה קמפיינים עבור חברות גדולות: H&M ישראל, דניאלה להבי, סבינה מוסייב, סופר פארם, Be, פיקס ואלון ליבנה. הפקות שלה פורסמו במהלך השנה בכל המגזינים המובילים בישראל והיא תיעדה את הנעשה מאחורי הקלעים של שבוע האופנה הישראלי תל אביב עבור מרבית המעצבים המשתתפים.

שי יחזקאל 

שי יחזקאל | צילום: שי יחזקאל
שי יחזקאל | צילום: שי יחזקאל

יחזקאל צילם את הקמפיין של רשת הודיס, טופטן, פופה ומאניה ג'ינס והפקות אופנה ושערים לכל המגזינים בישראל. בין היתר צילם את התמונה הרשמית של הרמטכ"ל אביב כוכבי. עבודותיו מפלרטטות עם המסחרי ועם האישי, בעלות הומור, יצירתיות ודמיון. 

>> להצבעה לחצו כאן