פרסי האופנה 2019

סטייל אייקון – כל המועמדות

בין אם מדובר בסגנון צעיר ורעמה או במינימליזם מדויק על השטיחים האדומים בהוליווד, לכל אחת מהן סגנון אישי מנצח, אבל מי מהן תהיה הזוכה הגדולה בפרסי האופנה?

88 שיתופים | 132 צפיות

>> להצבעה לחצו כאן

כולן חושבות שיש להן סטייל מושלם וחוש הומור, אבל לצערנו זה לא נכון. המועמדות ברשימה שלנו מצטיינות בתחום הסטייל: חלקן ותיקות וחלקן חדשות בתחום, אבל כולן יודעות איך למקסם את הנתונים שלהן, להשתמש באביזרים כדי לשדרג את הבגדים, להשתמש בטובים שבמאפרים ומעצבי השיער כדי ליצור לוקים בלתי נשכחים שתמיד מושכים תשומת לב והכי חשוב: להצטייד באטיטיוד הנכון, זה שהופך כל לוק למנצח. מי תזכה בתואר הסטייל אייקון לשנת 2019? הצביעו והכריעו.

>> פרסי האופנה 2019 של מגזין "את" – מי, למה, איך ומתי? 

אנה ארונוב

View this post on Instagram

תמיד שואלים אתה טיפוס של בוקר או טיפוס של ערב? אני לא מאמינה שאנחנו נולדים טיפוס אחד. אנחנו מתבגרים, משתנים, ההרגלים שלנו מקבלים צורה שונה והופה, אתם כבר טיפוס אחר. כל חיי עד גילאי השלושים הייתי טיפוס של לילה. תנו לי לישון עד אמצע היום, לא סבלתי שעון מעורר ולא הבנתי את הקונספט של בוקר בכללי. בלילה רק הייתי מתחילה לחיות. אז, בעשרימים הצבעוניים שלי חשבתי לעצמי:" איך זה יכול להיות שיום אחד ימאס לי מבילוים? אין סיכוי שאתחיל לקום מוקדם כמו כל המבוגרים. לי זה בטוח לא יקרה" היי. זאת שוב אני, טיפוס של בוקר. בוקר מוקדם מאוד. בעשר בערב כבר אין עם מי לדבר, אם אני יוצאת, אני פותחת מסעדות בשבע בערב. שעה שש בבוקר לא מלחיצה אותי בשום צורה, ההפך, אני מתה על השעות אלה. היום בשעה חמש וחצי בבוקר כבר הייתי לקראת סוף הריצה בפארק. ושתדעו לכם, שאלו שעות הכי יפות ביום, רגע לפני הזריחה, הכי נעימות, שקטות ורגועות, לפני שהעולם מתעורר לטירוף שלו. היום הופך לארוך יותר, אני מרגישה שלחיות את היום בריא יותר. בלילה הכל קצת מטושטש: הרגשות, המחשבות, האנרגיה. לעומת זאת ביום הכל נקי וצלול, מודע ובהיר. בקיצור, אני לא מאמינה בטיפוסים. אז מה נראה לכם זה נרכש או מולד???

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna) on

ארונוב מצליחה להתלבש בסטייל בלי להיראות זרה בשטח הים תיכוני. אין ספק שבכל לוק מושקעת מחשבה, וההתאמה בין השמלה לאקססוריז ולנעליים אינה מקרית, התוצאה: סגנון קז׳ואלי בלתי מתאמץ.

דניאלה פיק

פיק הפכה את השטיח האדום למסלול הפרטי שלה וכשהיא צועדת עליו היא לובשת בגאווה בגדי מעצבים ישראלים כמו לי גרבנאו ודנה הראל. הסטייל שלה אולטרה נשי וסקסי אבל גם אלגנטי ולעולם לא מתאמץ מדי.

חן אמסלם

אמסלם כיכבה ברשימה גם בשנה שעברה, אהבתה לאופנה ישראלית מרגשת אותנו, היא מרבה ללבוש מעצבות ישראליות כמו בר מרום, שני צימרמן וגם כיכבה בקמפיין של הליין הירוק של רשת H&M. עדיין לא נרגענו מסרטון נועה קירל ומרגי שהעלתה יחד עם בעלה בפורים הקודם.

יעל בר זוהר

השנה הצליחה המנחה האהובה והפרזנטורית של מותג התכשיטים מגנוליה לזקק את הסגנון שמתאים לה ומחמיא לגזרתה, וכך ראינו את בר זוהר במראה זוהר ומלא גלאם, חובק קימורים וחושף רגליים, ונזכרנו שיעלי היא אחת הכוכבות הכי זוהרות שהיו כאן מאז ומעולם.

עדן פינס

פינס, נציגת הסטריט סטייל של השנה החולפת שמצליחה למקסם את לוק חולצות הבטן גם לחורף ולתרגם אופנה אורבנית בהצלחה גם לבגדי ערב של שמלות ואוברולים צמודים. היא מככבת בפרסומות וקמפיינים ומוכיחה שהיא מהלכת על קו התפר שבין נעריות ונשיות בהצטיינות יתרה.

שמחה גואטה

View this post on Instagram

איך מסכמים את כל הטירוף הזה???אנסה בכל זאת.לפני כשנה קבלתי טלפון מדרור העורך משנה של הישרדות.הוא רצה שאבוא לאודישן. וכך היה הגעתי לפגישה מול המלהק הראשי מורן מרציאנו וגם ישבה שם רהב לסטיגזון העורכת הראשית של הישרדות האמא של כל הדבר הזה. נכנסתי לחדר התאהבנו ומשם הכל היסטוריה.ארזתי מזוודה והיום הגדול הגיע יום הטיסה.ישר הצמידו לי איש הפקה דאגו לקחת לי תפון ושקט אסור לדבר עם אף מתמודד.לפניי בבדיקת דרכונים עמד מני נפתלי אמרתי נו טוב.המסע לאי מתחיל והדרך ארוכה ארוכה…הכוללת טיסה עצירה המתנה שוב טיסה ואז נסיעה באוטובוס 15 שעות ואז עליה לסירה ירידה מסירה שוב עצירה עלייה לאוטובוס ואז כולם עם כיסוי עיניים. מורידים אותך לחדר מבודד בלי חלון ליד הדלת יושב איש הפקה שזמין בשבילך תמיד אבל הבידוד גורם לתחושת החוסר ודאות.ובום לאחר שלושה ימים לוקחים אותי ומעלים אותי על סירה והמשחק מתחיל.אי בודד עם עוד 17 איש שאני לא באמת מכירה באופן אישי.הלילה הראשון היה סיוט אחד גדול אבל לאט לאט הבנתי איפה אני נמצאת אני סיפור קלאסי של גולם שהפך לפרפר.עברתי דרך מטורפת.לפעמיים הסיטואציה סגרה עליי אבל לא וותרתי.בהתחלה אף אחד לא הבין מה אני עושה שם אבל אני האמנתי בעצמי וגרמתי לכל אותם שורדים להבין זאת.מהר מאוד הם התחילו לנשור מהמשחק ואני נשארתי כנגד כל הסיכויים את הסוף כולכם יודעים כי הגעתי אליו.זכיתי להיות פיינליסטית ביום הולדתי וזו מתנה מושלמת.החיים הם לא שחור או לבן הם קשת רחבה של צבעים וכך גם של רגשות. החוויה הזאת שנקראת הישרדות לא דומה לשום דבר אחר שחוויתי. זו החוויה הכי גדולה שחוויתי. אבל היא לא היתה עוברת בשלום בלי אותם מלאכים. בראש ובראשונה אני רוצה לומר תודה לרהב ליסטיגזון העורכת הראשית של התוכנית אבל עבורי היא היתה שם הכל אמא ואוזן קשבת כמה רגישות יש באישה הזאת תודה על זה שהאמנת בי מהיום הראשון אני אוהבתותך.תודה למפיקה שולי לעורכי משנה דרור ויהונתן שהיו עבורי אוויר לנשימה.תודה לזורקי שלי מלכת האי. תודה לכל צוות התחקירנים שהיו איתנו על האי לאורך כל הדרך.תודה לפסיכולוגית חוה ולרופא הדגול שבלעדיו כנראה שלא הייתי מגיעה לסוף ד"ר חגי אתה החיים.תודה לגורבן האישה והסמייל. לכל הצלמים ואנשי ההפקה. תודה רבה למנחה של כל הדבר הזה גיא זוארץ שהכניס לחוויה שלי הרבה הומור צחוק ורגעים של נחת.תודה לכל השורדים.תודה לסוכנות שלי ייצוג1.תודה לבורא עולם למשפחה לחברים ולבן זוגי שהיו איתי לאורך כל הדרך. ותודה אחרונה לכם הקהל על כל האהבה החיבוק והמילים הטובות. אני הייתי שמחה גואטה❤ @survior.israel

A post shared by SIMCHA GUETA שמחה גואטה (@simcha_gueta) on

גואטה היא מתלבשת מעוררת השראה שיכולה ללמד את כולנו איך ביטחון עצמי הוא האקססורי הכי נכון, עם לוקים מעניינים שמשלבים בחוכמה אקססוריז וגם חצאית נצנצים וטי שירט לבנה, עליוניות שקופות ושמלות מעטפת. וכמובן: מנצחת הסטייל הגדולה של גמר הישרדות.

>> להצבעה לחצו כאן