פרסי האופנה 2019

מעצבי השיער של השנה – כל המועמדים

יש הטוענים שעבודתם היא החשובה ביותר מבין כל העוסקים במלאכה (אתם לא שומעים על "יום גבות רע"). עבודתם היא שילוב של פסיכולוג, רופא, יזם ומעצב. מי מהם יזכה?

88 שיתופים | 132 צפיות

>> להצבעה לחצו כאן

יותר מכל תחום אחר באופנה ובביוטי, השיער הוא החלק שיכול להשתנות הכי הרבה: אסוף, פזור, שביל באמצע, צמות, נפוח, הדוק ומוחלק, קארה קצר, רנסנס תלתלים: הכול הולך. מעצבי השיער ברשימה הזו יודעים הכי טוב מה מתאים ללקוחה שלהם ומתי לגוון וליצור טרנדים עכשוויים ונוחים לחיקוי. מי מהם יזכה בתואר מעצב/ת השיער של השנה?

>> פרסי האופנה 2019 של מגזין "את" – מי, למה, איך ומתי? 

אדיר יעקב

אדיר יעקב | צילום: דביר כחלון
אדיר יעקב | צילום: דביר כחלון

השנה היה אדיר יעקב אחראי על מראות השיער בתצוגת האופנה של מותג שמלות הכלה ״מילה נובה״ בברצלונה. אחראי לעיצוב השיער של יעל פוליאקוב, אסתי גינזבורג, בר רפאלי, מאיה ורטהיימר ונטע גרטי. עיצב את שיערן של בלוגרית האופנה קיארה פראני בביקורה בארץ, לוסי איוב באירוויזיון, יובל שרף בקמפיין לקניוני עופר, לירון ויצמן ב"האח הגדול", רותם סלע בתוכניות הטלוויזיה "נינג׳ה הכוכב הבא", ירדן הראל בקמפיין אינטימה, הדוגמניות בצילומים למותג האופנה של דודו בר אור, מורן אטיאס בקמפיין למותג הקפה של Yellow ושל נטע אלחמיסטר בחתונתה. בין צילומי השער שיצאו השנה תחת ידיו: גלית גוטמן ל"פנאי פלוס", אסתי גינזבורג ל"ישראל היום", יובל שרף ל"מנטה" ולוסי איוב ל"את".

בועז עוזרי

בועז עוזרי | צילום: זוהר שטרית
בועז עוזרי | צילום: זוהר שטרית

בארץ היה עוזרי אחראי למראות השיער בצילומי הקולקציות של רנואר, קסטרו, משכית, אלמביקה ופלאפון והשתתף בקמפיין עולמי של נייקי. הוא נסע עם דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו לקאן וטיפל בשערה של הדוגמנית ניבר מדר בטקס ה־amfAR בקאן.

לירז אגם

לירז אגם | צילום: שי יחזקאל
לירז אגם | צילום: שי יחזקאל

בין הקמפיינים העולמיים בהם לקח אגם חלק השנה: le petit paris ,nicole+felishia BeaUltima ובארץ היה אחראי לעיצוב השיער בצילומים לדלתא, סקצ׳רס, קסטרו, רמינגטון, ברטה, ענבל דרור ואדידס. מעצב את שערן של מיה דגן, רותם סלע, אניה בוקשטיין ויעל בר זוהר.

מאור קידושים

מאור קידושים | צילום: סשה פרילוצקי
מאור קידושים | צילום: סשה פרילוצקי

קידושים אחראי לעיצוב השיער בקמפיינים של דלתא, H&M, מייקל קורס, אדידס, גרנייה, רויאלטי, סקארה, פקטורי 54, סבוקלם, המשביר לצרכן,מגנוליה, ג'ון פרידה, גולף ואינטימה. הוא מעצב באופן קבוע את שערן של שירי מימון, חן אמסלם, אליאנה תדהר, מירי מסיקה, מגי אזרזר, שירה נאור, עדי אשכנזי, מירב פלדמן, לירון ויצמן, תום יער, דנה פרידר ונטע אלחמיסטר. הוא אחראי לשערים בכיכובן של הטאלנטיות האלה במגזינים כמו "לאישה" , "בלייזר" ו"גו סטייל". עצב שיער בתוכניות "הכוכב הבא", "האחהגדול", "מה זה השטויות האלה", "מועדון לילה", "2025" ועוד.

עינת סברלו

עינת סברלו | צילום: יח"צ
עינת סברלו | צילום: יח"צ

סברלו השתתפה בהפקות השער של מרינה מקסימיליאן ואסתי סגל ל"לאשה", עדי הימלבלוי ל"בלייזר", דנה פרידר ל"זמנים מודרנים", עבדה באופן קבוע עם נועה קירל, קים אור אזולאי ואגם בוחבוט והשתתפה בקמפיין רונן חן ופילה.

שגיא דהרי

שגיא דהרי | צילום דודי חסון
שגיא דהרי | צילום דודי חסון

דהרי מלווה באופן צמוד את גל גדות בביקוריה בארץ ועיצב את שערה בקמפיין להוט ובאירוויזיון.הוא מעצב השיער הצמוד של שרית חדד, ועיצב את שערה בהופעות, קליפים ובקמפיין לשופרסל. הוא אחראי לשיער של מרינה מקסימיליאן בקליפ לשיר zero ובתוכנית דה פור, ליווה את ניקול ראידמן לתאילנד לצילומי הקליפים, את  דניאל גרינברג בקמפיין סקופ ודנה אינטרנשיונל בהפקת האופנה למגזין "את" שצולמה בפריז עם בגדי ז'אן פול גוטייה. עשה קמפיין למיכל נגרין עם יערה בנבנישתי, השתתף השנה באייטם ל"ווג" בריטניה, עשה קמפיין בינלאומי למוצרי השיער ביוטופ ועצב את שערה של יובל שרף בטקס פרסי אופיר.

>> להצבעה לחצו כאן