פרסי האופנה 2019

מעצב/ת אופנת הגברים – כל המועמדים

הם מלבישים את הגבר שמבקש לעצמו מעט יותר מג'ינס וטי שירט, ועושים זאת עם העזה ויצירתיות. מי מהם יהיה מעצב בגדי הגברים לשנת 2019?

88 שיתופים | 132 צפיות

>> להצבעה לחצו כאן

לכאורה הם פועלים בשטח צר יותר מאשר מעצבי אופנת הנשים – נסו לחדש משהו במנעד שבין מכנסיים לבלייזר, אבל דווקא בגלל המגבלה, לכאורה, פורחת יצירתיות מפתיעה ואישית. מעצבי אופנת הגברים שברשימה מעצבים אופנה עירונית, אישית, קולית וצבעונית, שרחוקה שנות אור מהדימוי המשעמם של בגדי הגברים. מי מהם יהיה מעצב אופנת הגברים של השנה?

>> פרסי האופנה 2019 של מגזין "את" – מי, למה, איך ומתי? 

אלירן נרגסי

אלירן נרגסי | צילום: תומר טרלן בן אבי
אלירן נרגסי | צילום: תומר טרלן בן אבי

נרגסי זכה בפרס "מעצב אופנת הגברים" בטקס פרסי האופנה של מגזין "את" פעמיים ברצף, בשנים 2017-2016. הוא עוסק הרבה במתח שבין העולם הדתי לחילוני. השנה הציג קולקציות מורחבות המוצעות לקונים מחו"ל באתר שלו. הוא זכה בפרס האופנה שניתן זו השנה הראשונה מטעם משרד התרבות והשתתף בשבוע האופנה תל אביב בתצוגת הקונספט של סנדלי שורש.

אריאל בסן

אריאל בסן | צילום: אסף ליברפרוינד
אריאל בסן | צילום: אסף ליברפרוינד

בסן מתמחה בבגדים מחויטים ומינימליסטים. הציג השנה באירוע חגיגות ה־70 לאופנה הישראלית והשתתף בשבוע האופנה תל אביב בתצוגת הקונספט של סנדלי שורש. צלמים וסטייליסטים אוהבים לשלב את בגדיו בהפקות וכתבות וניתן היה למצוא את הפריטים שלו בצילומים במגוון כלי תקשורת מובילים עם כוכבים כגון אנחל בונני, מארינה מקסימיליאן, דין מרשניקוב וטיטי איינאו. הלביש את אסף אמדורסקי בתוכנית הטלוויזיה "הכוכב הבא" ואת אוהד שרגאי באירוויזיון.

אתא – יעל שנברגר

יעל שנברגר | צילום: ינאי יחיאל
יעל שנברגר | צילום: ינאי יחיאל

במותג אתא, בראשותה של המעצבת יעל שנברגר, השיקו בשנה החולפת קולקציה יומיומית ברוח ישראלית מאוד, תוך הענקת תשומת לב לעיצובי העבר של המותג. חלק מהפריטים זכו לגזרות של "בגדי עבודה" לכאורה, ולאותה קשת צבעים של כחול, חאקי ולבן. את הקולקציה צילמה מיטל ויינברג אדר. בימים הקרובים ישיקו קולקציית ג'ינסים יחודית.

מאניה ג'ינס – אורן יפרח

מאניה ג'ינס, הרשת הישראלית בעלת 54 הסניפים ברחבי הארץ מעצבת בסגנון צעיר, מתמחה בג'ינסים "מטופלים" ומצליחה בעיקר אצל גברים צעירים. הרשת, בבעלות המעצב הראשי אורן יפרח, רונית חיימוביץ' (מנכ"לית שטראוס) ומישל רוגוף, מציעה טוטאל לוק לגברים. השנה נפתחו שתי חנויות בקנדה ובאורלנדו והפרזנטור ערן זהבי רכש זיכיון.

NOUVEAU RICHE DOG – מעוז דהאן

מעוז דהאן | צילום: איתי תורג'מן
מעוז דהאן | צילום: איתי תורג'מן

המעצב מעוז דהאן, הידוע בסגנונו האורבני והתיאטרלי, הוא זוכה הקטגוריה בתחרות פרסי האופנה של "את" 2018. השנה המשיך תחת המותג נובוריש דוג להלביש את סטטיק ובן אל, השיק שואו רום וחנות אונליין והציג בשבוע האופנה בברלין ובווילנה את קולקציית הקיץ שלו.

שי שלום

שי שלום | צילום: תום מרשק
שי שלום | צילום: תום מרשק

שלום נסיך האלגנטיות הוציא השנה קולקציית ריזורט לגברים שעוצבה בהתאמה לקולקציית הנשים, וכחלק מתפיסת המגדר נטול הזהות המובהקת. הקולקציה שואלת את אותם החומרים, הדפוסים והגזרות מקולקציית הנשים, תוך יצירת סינרגיה מוחלטת בין המלתחה הנשית לגברית.

>> להצבעה לחצו כאן