פרסי האופנה 2019

מעצב/ת אופנה אורבנית – כל המועמדים

האופנה שלהם מקורית, משקפת את הנוף האורבני שבו הם יוצרים והם עושים כבוד לתעשייה המקומית. מי מהם יזכה?

88 שיתופים | 132 צפיות

>> להצבעה לחצו כאן

הבגדים של המעצבים המככבים ברשימה הזו הם הבגדים שאנחנו לובשות ביומיום: לעבודה, ליום חופשי, לסרט ולפגישה עם חברות. הם קוליים ופרקטיים, נשיים ומדויקים, אישיים אבל גם מבטאים בתוכם משהו מרוח העיר. אם חייזר היה מגיע לארץ ומעיף מבט בשש החנויות של המעצבים האלה, הוא היה מבין מהי אופנה ישראלית צעירה ואורבנית.

>> פרסי האופנה 2019 של מגזין "את" – מי, למה, איך ומתי? 

HANNAH – ניר ורותם גואטה

רותם וניר גואטה | צילום מירב בן לולו
רותם וניר גואטה | צילום מירב בן לולו

HANNAH, המותג של בני הזוג ניר ורותם גואטה ממשיך להרשים אותנו עם בגדים שמפלרטטים עם הסגנון הגברי ומעניקים לו פרשנות מחויטת ואיכותית. השנה הם יצרו קולקציית קפסולה בהשראת העיר הלבנה וקולקציה בהשראת החולצה הגברית. הם הציגו בתערוכה שסוקרת אופנה ים תיכונית במוזיאון לאומנות דקורטיבית במרסיי וזכו בפרס הבינלאומי OpenMyMed.

Holyland Civilians – ענת משולם ודור חן

ענת משולם ודור חן | צילום: יח"צ
ענת משולם ודור חן | צילום: יח"צ

Holyland Civilians הוא המותג של ענת משולם ודור חן, זוכי הקטגוריה ״המעצב המבטיח״ בתחרות פרסי האופנה של ״את״ בשנת 2018. הסגנון שלהם אורבני, קזו'אלי וספורטיבי ושואב השראה משלוש הדתות. המעצבים פתחו השנה חנויות בקניון רמת אביב ובנווה צדק בתל אביב והלבישו את גל גדות, סטטיק, הראל סקעת, נועה תשבי ומאיה דגן. הם השיקו את הקולקציה האקטיביסטית ״הולי לאב״ וקולקציה בשיתוף האומנית רופינה ולרי ולסקי. 

NORTHERN STAR – נדב רוזנברג

נדב רוזנברג | צילום: אסף עיני
נדב רוזנברג | צילום: אסף עיני

 נדב רוזנברג המעצב של Northern Star פתח השנה חנות דגל בתל אביב והשיק קולקציות בהשראת האומנים הירונימוס בוש והאומן טאקאשי מורקמי. בבגדיו ניכרת השקעה ידנית בפריטים קטנים כגון פאצ'ים וצווארונים מושקעים. הוא השתתף בתצוגת סנדלי שורש בשבוע האופנה תל אביב ובתצוגת בוב ספוג וכן באירוע ההצדעה ל-70 שנות אופנה ישראלית. 

TRES – נוי גוז, נועה גור ודפנה רובין

טרס | צילום: אורית פניני
טרס | צילום: אורית פניני

TRES הוא המותג של נוי גוז, נועה גור ודפנה פילוסוף, בוגרות שנקר. השלוש הוציאו השנה קולקציית תיקים בהדפסים מקוריים, צעיפי משי ושלוש קולקציות מעילים. הסגנון שלהן מינימליסטי, עירוני וקול, שואב השראה מערי חוף אחרות באירופה כמו מרסיי. הן השיקו קטגוריית בייסיק משודרגת שנמכרת בחנות לאורך כל השנה, השתתפו בתערוכת OpenMyMed הצרפתית וסוקרו בכתבת המלצות האופנה של ה"ניו יורק טיימס". 

סבינה מוסייב

סבינה מוסייב | צילום: גלעד בר שליו
סבינה מוסייב | צילום: גלעד בר שליו

מוסייב פתחה השנה חנות בשוק הפשפשים והוציאה קולקציית קפסולה עם רשת סטורי וממשיכה למכור בארץ ובחו"ל. סגנון הבוהו שיק המזוהה איתה ממשיך לכבוש לבבות בארץ ומעבר לים. השנה האתר REVOLVE שילב דגם בעיצובה בקמפיין סתיו 2019 והיא החלה למכור גם בחנויות Zappos מבית Amazon וב-Intermix.

רונן חן

רונן חן | צילום: אורית פניני
רונן חן | צילום: אורית פניני

המעצב הותיק ידוע בגזרות המתוחכמות ונשיות וביכולתו להמציא עצמו מחדש בכל עונה. החלטנו להעמידו בקטגוריה זו בגלל שבמקביל ליכולתו לעצב לנשים בכל הגילאים וגזרות, השנה פנה גם לקהל צעיר המעריך ומתחבר לעיצוביו המתוחכמים. הוא השיק קולקציית 25 שנה לבית האופנה רונן חן, יצר קולקציית ג׳ינס במהדורה מוגבלת, קולקציית קיץ בהשראה יפנית וקולקציית ריזורט משותפת עם מיטל וינברג אדר. הוא זכה בפרס מעצב השנה של משרד התרבות לרגל 70 שנות אופנה ועיצב את הז׳קט הרשמי של צוות החלל שהטיס את החללית בראשית לירח. 

>> להצבעה לחצו כאן