פרסי האופנה 2019

מאפר/ת השנה – כל המועמדים

הם האנשים שהופכים את היפות שלנו לעוד יותר יפות ומשפיעים על טרנדים באיפור אצל כולנו. מי מהם יזכה?

88 שיתופים | 132 צפיות

>> להצבעה לחצו כאן

לא בכדי כמעט לכל טאלנטית יש מאפר קבוע שאיתו היא עובדת: להיות מאפר מצליח זה אומר להיות איש סודן של הכוכבות, לפגוש אותן בימים הטובים והגרועים שלהן, ובהינף מכחול ומברשת לגרום להן להיראות בשיאן. הם מתווכים עבורינו טרנדים באיפור וחומרי גלם חדשים בשוק. הם כוכבי הרשת החדשים המתויגים בכל תמונת ביוטי של כוכבת.

>> פרסי האופנה 2019 של מגזין "את" – מי, למה, איך ומתי? 

גילי אלגבי

גילי אלגבי | צילום: דניאל אלסטר
גילי אלגבי | צילום: דניאל אלסטר

אלגבי מועמד זו השנה הראשונה בטקס פרסי האופנה. עובד באופן צמוד עם  לינור אברג׳יל, מיקי מוכתר, טהוניה רובל, נטלי דדון, שגית רביבו ולירז צ'רכי. היה המאפר הרשמי של תחרות האירוויזיון בה איפר, בין היתר, את כל הנבחרות הזרות. הוא ייצג את ישראל בתערוכת טרנדים באיפור בינלאומית במילאנו. כמו כן איפר את נטלי דדון ואביבה תבורי ל־mako ובקמפיין פיקס, ואת שמחה גואטה לשער פנאי פלוס. הוא איפר את הקמפיינים של גולף, ללין וסלוגי. עשה השנה מאסטר קלאס שנערך ב"הבימה" במהלכה איפר חמש כוכבות מול קהל שבא לצפות בו.

טלי פאוור

טלי פאוור | צילום זוהר שיטרית
טלי פאוור | צילום זוהר שיטרית

פאוור איפרה את יובל שרף לקמפיין קניוני עופר, לקמפיין שיסיידו ולטקס פרסי אופיר, את נועה קירל לקמפיין משרד התחבורה, את דניאלה פיק בפרסומת לפסטיבל הסרטים, גלית גוטמן בקמפיין "קרייזי ליין", חן אמסלם בקמפיין לרשת H&M, השתתפה בצילומים לקטלוג שמלות כלה וערב של אליהב ששון ועובד כהן, איפרה את יעל בר זוהר וריף נאמן לשערי "פנאי פלוס", את מאיה בוסקילה וחני פירסטנברג לשערי "לאשה", את בר זומר, מגי טביב ונעמי לבוב לשערי "זמנים מודרנים" ואת נטע רסקין לשער של "7 לילות". כמו כן היא המאפרת הצמודה של נינט טייב ואיפרה את עמית פרקש בחתונתה ואיפרה בקמפיינים לוישי ולנקום.

מורן סטוויצקי

מורן סטוויצקי | צילום: אייל נבו
מורן סטוויצקי | צילום: אייל נבו

סטוויצקי עובדת כמאפרת מקצועית 11 שנה. ידועה בתור המאפרת הצמודה של בר רפאלי, שאותה איפרה בכל שעריה בארץ ובחו"ל, בקמפיינים של קרולינה למקה והודי'ס וגם באירוויזיון, ומאפרת באופן קבוע את ניבר מדר, מיכל אנסקי, יובל שרף ונטע גרטי.  כמו כן איפרה בקמפיינים של פדני, רנואר, קניוני עופר,  גוטקס, סיקרט ספא, קמפיין גליה להב עם דורי תרבליס, צילומי וידאו לשיסיידו עם יובל שרף. החודש היא מצלמת סרטון ללנקום. בנוסף, משמשת כשגרירת האיפור של הדיוטי פרי ואחראית על כל מערך התכנים שלהם. יש לה תוכנית איפור בערוץ DIY והיא מגישה את התוכנית "טאצ' אפ עם מורן סטוויצקי" בערוץ האופנה.

נאור אפל

נאור אפל | צילום: נאור אפל
נאור אפל | צילום: נאור אפל

אפל עובד כמאפר מגיל 14. מאפר באופן קבוע גם עם נטע אלחמיסטר, מלי לוי, שיר אלמליח ואלין כהן. אחראי לאיפור בקמפיינים של גולף, רונן חן, ליהי הוד, גליה להב, ליז מרטינז, מאיה נגרי ועידן לרוס. איפר השנה את גל גדות ואת אדל בספלוב ונטע אלחמיסטר לחתונות שלהן.

נגה תמיר

נגה תמיר | צילום אלון שפרנסקי
נגה תמיר | צילום אלון שפרנסקי

תמיר, זוכת התואר מאפרת השנה לשנת 2017, איפרה השנה בקמפיינים של רשת עמנואל, מיכל נגרין, אינטימה, גולף, טופטן, ה.שטרן ופקטורי 54. איפרה את רותם סלע, יעל שלביה, נועה קירל, נלי תגר, נועם פרוסט ועדן פינס, וכן עבדה עבור הפקות ושערים למגזינים שונים.

תהילה גוטליב

תהילה גוטליב | צילום: יח"צ
תהילה גוטליב | צילום: יח"צ

גוטליב, המאפרת האישית והקבועה של נועה קירל, לירון וייצמן, שירי מימון, לוסי איוב, מגי אזרזר וחן אמסלם. כמו כן איפרה השנה את לוסי איוב באירוויזיון, ואת בר זומר, אליענה תדהר, אגם בוחבוט וגאולה אבן. היא לקחה חלק בקמפיינים של גרנייה, דלתא, רנואר, רבלון, ביוטופ, אסתי לאודר ועוד. גוטליב איפרה בתוכניות הטלוויזיה "הכוכב הבא", "אקס פקטור", "האח הגדול", "בית ספר למוזיקה" ו"גוט טאלנט". היא איפרה בשערים של נועה קירל ומאיה ורטהיימר ל"את", מגי אזרזר ל"לאישה" ועוד. היא בעלת מותג הריסים המצליח Tehillashes.

>> להצבעה לחצו כאן