פרה בוטיק: ביקורת מוצרי מזון

טעמנו את הסדרה החדשה של שוקולד פרה והופתענו לטובה

88 שיתופים | 132 צפיות

ציון (בין 1 ל-5): 4

שוקולד פרה הוא כבר מזמן לא מה שהיה פעם. לפני כמה שנים עשו בעלית מייק אובר כללי לפרה המוכרת, והיא התחטבה והפכה לצעירה וקלילה הרבה יותר. שוקולדים בסגנונות שונים צצו אחד אחרי השני כפטריות אחר הגשם, ובהם שוקולד עם סוכריות מתפוצצות, שוקולד לבן עם עוגיות, שוקולדים אווריריים ועוד חידושים שנועדו לעזור לפרה לעמוד בקצב של מתחרותיה מהארץ ומחו"ל.

החורף השיקה עלית סדרה הכוללת 8 טעמים חדשים: שוקולד חלב מעולה במילוי קרם ברולה, שוקולד מריר מעולה במילוי קרם טראפל שוקולד, שוקולד חלב מעולה במילוי מוס אגוזים, שוקולד חלב מעולה במילוי קרם פנקוטה פיסטוק, שוקולד מריר 60% מוצקי קקאו, שוקולד מריר מעולה עם אגוזים שלמים, שוקולד חלב מעולה עם אגוזים שלמים ושוקולד לבן עם גרגירי קפה.

מבחן הטעימה: באופן כללי ניתן לומר כי הסדרה מוצלחת מאוד, וזכתה לתגובות מפרגנות מצוות הטועמים שלנו. שוקולד החלב במילוי קרם פנקוטה פיסטוק הוכתר לטעם המוצלח ביותר בסדרה. טעמו עדין והוא בעל קרם פיסטוק בטעם אמיתי ובמרקם נכון. לא הצלחנו לזהות את קרם הפנקוטה, אבל השילוב של שניהם עבר את מבחן החיך. היינו שמחים לטעום גרסה דומה עם שבבי פיסטוק, אבל גם הגרסה הנוכחית נהדרת.

התענגנו גם מהמרקם של מילוי מוס האגוזים ונהנינו מהשוקולדים עם האגוזים ומהשוקולד המריר, למרות שלא הרגשנו בחידוש קיצוני, מלבד הקוביות שקיבלו עיצוב מעודן יותר.

השוקולד המריר במילוי קרם טראפל כלל גם שברי עוגיות ואגוזים, היה טעים אך מתוק מדי, ולא מתאים לאלו מכם שמעדיפים את הטעם המריר יותר.

השוקולד שאכזב אותנו היה השוקולד במילוי קרם ברולה. ניסיון החיקוי של טעם הקרם ברולה לא הצליח. השוקולד היה מתוק מדי, והמרקם, שניסה להתחזות לסוכר שרוף, לא השתלב טוב עם השוקולד.



גם האריזה המוכרת השתדרגה, הלוגו של עלית חודש והפרה נראית רעננה מתמיד

גם האריזה המוכרת השתדרגה, הלוגו של עלית חודש והפרה נראית רעננה מתמיד

טוב מראה עיניים: השוקולדים נוצקו בתבניות מיוחדות שמקנות לקוביות צורה עדינה וכיפית ללעיסה. גם האריזה המוכרת השתדרגה, הלוגו של עלית חודש והפרה נראית רעננה מתמיד. בים השוקולדים ה"פשוטים" שמציפים את המדפים במרכולים – אין ספק שהסדרה הזו בולטת ומושכת יותר.

מחיר מומלץ לצרכן: 7.5 שקלים.

בשורה התחתונה: הסדרה החדשה נותנת פייט לא קטן לפרלינים המעוצבים (והיקרים) של חנויות השוקולד-בוטיק האופנתיות, ומהווה פתרון מושלם למי שרוצה ליהנות משוקולד טעים במיוחד בלי להשקיע יותר מדי. אין ספק כי חברת עלית הוכיחה שמותג מנצח לא מחליפים, והצליחה לכבוש אותנו – ובגדול.