פעילויות השבוע לכל המשפחה

מתוך פסטיבל תיאטרון בובות בירושלים | צלם: יחסי ציבור
מתוך פסטיבל תיאטרון בובות בירושלים | צלם: יחסי ציבור

פסטיבל לתיאטרון בובות, קייטנת אילוף כלבים, ההצגה הקוסם מארץ עוץ, טיול מודרך חינמי לכל המשפחה ועוד דברים מדליקים שתוכלו לעשות בסוף השבוע ובשבוע הבא עם הילדים

88 שיתופים | 132 צפיות

הפסטיבל הבינלאומי ה-22 לתיאטרון בובות בירושלים

מעל ל-30 הצגות ישראליות ובינלאומיות מחכות לכם בפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בובות בירושלים של תיאטרון הקרון. בפסטיבל ישתתפו עשרות בובנאים מובילים מהמזרח הרחוק, מאירופה ומהארץ. השנה עורך הפסטיבל מחווה יוצאת דופן לנושא "הרכבת". במסגרת הפסטיבל יתקיימו מספר הצגות ילדים העוסקות בעולם "הרכבת". הצופים בהצגות ייהנו מחוויה כוללת של ביקור במתחם ומופעים מיוחדים מעולם הרכבת, ואף יחזרו אחורה בשנים באווירה קסומה ומרגשת.
מתי: בימים ראשון עד חמישי, 4-8.8.
איפה: בתיאטרון הקרון בירושלים ובמוקדי תרבות נוספים ברחבי העיר.
לאתר

קבלו טעימה מהפסטיבל:

פסטיבל קול המוסיקה לילדים

הפסטיבל יכלול אופרה לילדים בבכורה ישראלית מאת המלחינה והנגנית בת ה-8 עלמה דויטשר, מופע של שירי מרים ילן שטקליס של תזמורת הקאמרטה הישראלית ירושלים עם רמה מסינגר, מופע מוסיקלי לכל המשפחה עם יהונתן גפן ומופעים נוספים שיתקיימו בחורשת נווה קרני על טיילת הירדן.
מחיר: 40-60 שקלים.
מתי: בימים חמישי עד שבת (1-3.8).
איפה: בגליל העליון
טלפון: 04-6997707
לאתר

קייטנת אילוף כלבים

ילדי העיר תל אביב מוזמנים ליהנות בימי הקיץ בקייטנת אילוף ייחודית של כלביית קיבוץ אפיקים הוותיקה. הקייטנה מציעה חוויה יוצאת דופן, שבה יעברו הילדים סדנת ילד וכלבו עם כלביהם או עם כלבי מהכלבייה. מטרת הסדנה היא ללמד את הילדים על עולם הכלב ועל הקשר המיוחד שבין האדם ובין כלבו והיא מועברת על ידי מדריכים מנוסים ובעלי ידע רב בתחום.

במהלך הקייטנה ייהנו הילדים מפעילויות שמתמקדות בחשיפה לכלבים והכרות נעימה, תקשורת הכלבים ושפתם, חושי הכלב, טיפוח בסיסי לכלב, למידה על גורים, יצירות ציור ופיסול בנושא כלבים, היכרות בסיסית עם ענפי הכלבנות השונים, מפגש עם מגוון גזעי כלבים ומקצועות שונים של כלבים, משחקים והפעלות בהתאם לגיל. יש לשריין מקום מראש.
גיל: 6-10
מתי: ימים ראשון עד חמישי (4-8.8), בשעות 09:00–14:00.
איפה: דיזנגוף סנטר, תל אביב.
טלפון: 03-6212400

>> עוד בהורים וילדים:

* דברים שהורים מתנשאים אומרים>>
* טיפים לבישול עם ילדים>>
* 10 ספרי ילדים מומלצים>>

מוסיקה ליד המצודה – טיול קייצי וכליזמר ביער ביריה

טיול במכוניות פרטיות בדרכי יער ביריה, במסגרת פסטיבל הכליזמרים. נסיעה בדרך הנוף שהכשירה קק"ל ביער, ביקור במעיינות, סיור בבית הכנסת הקדום והאזנה לניגוני כלייזמרים צעירים. משך הטיול כשלוש שעות ומספר המשתתפים מוגבל. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש ב"קו ליער".
מחיר: 40 שקלים למשתתף, 30 שקלים למנויי אי ירוק.
מתי: יום שלישי (6.8), בשעה 17:00
איפה: יער ביריה
טלפון: 1-800-350-550
לאתר

יער בירייה
דרך נוף ביער בירייה. צילום באדיבות קקל

הופעות, הצגות וסרטים

שלגיה ושבעת הגמדים

עיבוד מקורי לכל המשפחה לסיפור הקלאסי של שלגיה המושלכת אל היער על ידי המלכה הרעה, שם היא נקלעת לשלל הרפתקאות מרתקות. היא מתגברת על שדוני היער האכזריים, מוצאת נחמה בידיה של הלבנה הטובה ופוגשת את שבעת הגמדים המצחיקים. כשהמלכה מגלה ששלגיה חיה למרות הכול, היא מחליטה לעשות מעשה ולהיפטר ממנה אחת ולתמיד, אך בכוח האומץ, האמונה והאהבה שלגיה זוכה בנסיך – בחיר ליבה. מופע תיאטרון- פלמנקו מיוחד, צבעוני וקסום המשלב פסקול של מוסיקת פלמנקו, מוסיקה קלאסית ומוסיקה עכשווית.
מתי: יום שלישי (6.8), בשעה 17:30.
איפה: מוזיאון תל אביב לאמנות, שדרות שאול המלך 27, תל אביב.
טלפון: 03-6077020.

קבלו הצצה למופע:

רננה רז – YuMake ReMake

המופע המדובר בניהולה האמנותי של רננה רז הוא מופע רב-תחומי, ראשון ויחיד מסוגו בעולם, המורכב מתגובות מבוימות לקטעי יוטיוב, משלב בין תחומי הבמה השונים ומייצר אינטראקציה בין שני מדיומים – וידאו ובמה. האמנים מגיבים לסרטוני יוטיוב, מקיימים דיאלוג עם המקור ונותנים לו פרשנות חדשה. על הבמה נוצרת תגובת שרשרת, ייחודית ומרתקת, של קטעים ותגובות.
מחיר: 55 שקלים
מתי: יום שבת (3.8), בשעה 11:30.
איפה: מוזיאון תל אביב לאמנות, שדרות שאול המלך 27, תל אביב.
טלפון: 03-6077020
לאתר

קבלו הצצה למופע:

הלקחנים

סרט ילדים חדש וקסום מסטודיו ג'יבלי, בית היוצר של גדול האנימטורים ביפן, היאו מיאזאקי ("פוניו", "השכן הקסום שלי טוטורו"). מתחת לקורות רצפת העץ באחוזה הממוקמת על גן קסום, גרה משפחה של אנשים קטנטנים, "הלקחנים". ארייטי הקטנטנה גרה עם שני הוריה הקטנטנים. דיירות הבית, שתי נשים מבוגרות, לא מודעות כלל לקיומם של הדיירים המיניאטורים מתחת לרגליהן. יום אחד נכנס להתגורר בבית הזקנות ילד בן 12. בניגוד לאזהרות הוריה, ארייטי הסקרנית לא מתאפקת מלהתבונן בילד ולבסוף היא מתגלה על ידיו. השניים מוצאים זה בזו אוזן קשבת לסודותיהם וחברות אמת מתחילה לפרוח בין בן האנוש ל"לקחנית" הקטנטנה. (יפן 2010, 94 דקות, עברית).
מחיר: 25 שקלים
מתי: שבת (3.8), בשעה 17:00
איפה: סינמטק חולון, גולדה מאיר 6, חולון וברחבי הארץ.
טלפון: 03-5021552
לאתר

צפו בטריילר לסרט:

הקוסם מארץ עוץ

סופת טורנדו סוחפת את דורותי ואת כלבה הקטן, טוטו, אל מסע הרפתקאות בארץ עוץ הקסומה. דחליל חביב, איש-פח רגיש ואריה פחדן מצטרפים אל דורותי במסעה אל הקוסם. בסיום המסע המפרך מבינה דורותי, ומזכירה לכולנו, שאין כמו בבית.
גיל: לכל המשפחה
מתי: שבת (3.8), בשעות 10:30, 12:30
איפה: מדיטק חולון, גולדה מאיר 6, חולון.
טלפון: 03-5021552
לאתר

קבלו הצצה להצגה:

חינם

פרויקט גינה לי 2013

פרויקט גינה לי חוגג השנה עשור להיווסדו ומתקיים בגינות שכונתיות ברחבי תל אביב יפו. האירוע כולל הפעלה מוזיקלית והצגת תיאטרון בהשתתפות שני שחקנים: ספר הג'ונגל, בגדי המלך החדשים, הדרדסים והענק בגנו.
מחיר: ללא תשלום.
מתי: חמישי (1.8), בשעות 18:00- 19:00.
איפה: גן שושני, רחוב רמות נפתלי רמת החייל.

שישי שבועי

קרן קימת לישראל מזמינה אתכם ליהנות מטיולים מודרכים בכל שבוע בפינה קסומה ברחבי הארץ. הטיולים מתאימים לכל אחד ויימשכו שעתיים עד שלוש שעות, בשילוב נסיעה במכוניות פרטיות והליכה קצרה בשבילי היער. השבוע נצא לטיול לאורך נחל השופט בפארק רמת מנשה בשביל הנגיש לכולם. הטיול יודרך בעברית ובאנגלית.
בהרשמה מראש בקו היער
מחיר: ללא תשלום
מתי: יום שישי (2.8), בשעה 09:00
איפה: פארק רמות מנשה
טלפון: 1-800-350-550
לאתר

* עכשיו בנישה: 10 צימרים רומנטיים במיוחד>>

* עכשיו ב-ZOOG: חמישה הרגלים שגברים חייבים להיגמל מהם>>

* עכשיו במסע ישראלי: המלצה על טיולי קיץ רומנטיים>>