פעילויות השבוע לכל המשפחה

צלם: מתוך הסרט מטוסים
צלם: מתוך הסרט מטוסים

פסטיבל תיאטרון ילדים, תערוכת בובות, תערוכת מיניאטורות, סרט חדש של דיסני, מופע ריקוד מדליק של שקטק, טיולים ללא תשלום, פסטיבל ג’אז ועוד פעילויות שמחכות לכם השבוע

88 שיתופים | 132 צפיות

פעילויות

מיני ארט

מיני ארט הינה מפגש מעורר פליאה וקסם, עם יצירות מיניאטוריות של אמנים נחשבים מהארץ ומהעולם, המבטיחה חווית תרבות רב תחומית, עם עולם המיניאטורה, מזוויות מגוונות ומעשירות: מודלים "room box" הלקוחים מהשראות של תקופות וסגנונות חיים, מדינות ותרבויות, ספרי ילדים וקלאסיקות ועוד. בכל מיצג מתכנס עולם שלם המייצר חווית צפייה מסוג אחר, יחידנית ואינטימית.
התערוכה גאה מאד לארח בישראל את אמן ציורי המיקרו המוערך והידוע בעולם, חסאן קלה מתורכיה, אשר עבודותיו יוצגו בתערוכה החל מ- 21/8/13.

מחיר: 30 שקלים למבוגר, 25 שקלים לילד/ חייל/ סטודנט/ גמלאי, תושבי אילת 20 שקלים
מתי: שני עד חמישי, שבת וחגים, בשעות 10:00- 20:00. שישי, בשעות 10:00 -14:00, בראשון סגור
איפה: תערוכת מיני ארט אילת, גלרית אמני אילת, רחוב יותם 2, בסמוך ל IMAX, אילת
טלפון: 077-7500858
אתר


מיני ארט אילת אמא ובת גולדי הולנדר

בובה של סיפור

תערוכת הבובות השנתית לחובבי אמנות ופסטיבל שלם לכל המשפחה. התערוכה מיועדת לשוחרי אמנות בכלל ולמעריצי אמנות הבובנאות בפרט. בכל שנה מבקרים בתערוכה אלפי אנשים מכל רחבי הארץ. בתערוכה תתקיים תצוגת ענק של מאות בובות אמנותיות שנבנו במלאכת מחשבת. עשרות בובנאים (בוני ומעצבי בובות) ואמנים מכל רחבי הארץ יציגו את יצירותיהם העשויות מחומרים מסורתיים כמו פורצלן, נייר, עיסת נייר, ספוג, קרמיקה, בדים, וחומרים נוספים כגון : לבד ,לשוניות של פחיות ומתכת, בצק סוכר,שקיות פלסטיק, בלונים ועוד. נושא התערוכה השנה הוא "בובה של סיפור". האמנים יציגו עבודות של דמויות מוכרות מתוך הספרות הקלאסית העולמית והישראלית כולל סיפורי ילדים. בנוסף יוצגו יצירות שאינן קשורות לנושא התערוכה. במהלך ארבעת ימי התערוכה יתקיימו במקביל בגן האודיטוריום מופעים לילדים ולכל המשפחה הפתוחים לקהל הרחב, בחינם!
מחיר: 20 שקלים למבוגר, ללא תשלום לילדים עד גיל 18
מתי: חמישי, שבת וראשון (15,17,18.8) בשעות 14:00-11:00ו- 16:00 -22:00. יום שישי (16.8), בשעות 11:00-16:00
איפה: הפסטיבל יתקיים במתחם האודיטוריום, בית הכט (בית רוטשילד לשעבר) הצמוד לאודיטוריום חיפה ובגן האודיטוריום, שד' הנשיא 142, מרכז הכרמל, חיפה

>>עוד בהורים וילדים:
* 10 הטעויות של החופש הגדול>>
* מסעדות מומלצות לכל המשפחה>>
* טיפים מעולים לבישול עם ילדים>>

סרטים, הצגות והופעות

מטוסים

מעל העולם של 'מכוניות' מגיע הסרט החדש של דיסני 'מטוסים', קומדיית הרפתקאות ואקשן באנימצית בתלת מימד. דאסטי הוא מטוס שחולם להתחרות בתחרות טיסות גבוהות. אבל דאסטי לא בדיוק בנוי לתחרויות וגם במקרה יש לו פחד גבהים, אז הוא פונה למטוס בחיל האוויר שעוזר לו להיות כשיר להתמודד בתחרות. האומץ של דאסטי עומד למבחן אחרון כשהוא מכוון להגיע יותר גבוה משדמיין אי פעם שאפשרי… בלינק הזה ובלינק הזה תמצאו משחקים מדליקים של הסרט.
מתי: מיום חמישי (15.8)
איפה: בתי קולנוע ברחבי הארץ

צפו בטריילר לסרט:

מפצח האגוזים – הגרסה העכשווית

יוצרי "שקטק" לוקחים את צ'ייקובסקי ויצירת המחול הידועה למחוזות חדשים של כוריאוגרפיה עכשווית ועיבוד מוסיקלי בסיגנון אלקטרו – דאנס והיפ הופ. הפקת ענק המחברת את היצירה הקלסית לתרבות המחול והמוסיקה של ימינו. הגירסה שונה, מפתיעה, יוצאת דופן ומיטיבה לבטא את הקשר שבין הקלסיקה לתרבות המחול והמוסיקה של ימינו. היצירה בביצוע 11 רקדני "שקטק" נוצרה בסגנון הייחודי של צחי פטיש ודני רחום, כוריאוגרפים, רקדנים ומוסיקאים המשלבים בעבודותיהם מחול מודרני, ריקודי רחוב (ברייקדאנס, תיפוף גוף והיפ הופ) לצד עיבודים מוסיקליים עכשויים מיוחדים. זהו מופע מופע מחול – מולטימדיה מלא תנועה וקצב המלווה בהקרנות על מסך ענק של קטעי וידאו ואנימציה באיכות HD ,כאשר המוסיקה של צ'יקובסקי, זוכה לעיבוד מחודש הנוגע במוסיקה אלקטרונית, דאנס והיפ הופ . קו הסיפור הכללי נשמר עם חיבור לתרבות המחול והמוסיקה של היום.
מתי: שישי (16.8), בשעה 20:30. שבת (17.8), בשעות 11:30, 20:30
איפה: נמרכז סוזן דלל
טלפון: 02-5105656
לאתר

צפו בקטע מתוך המופע:


תמונה: שקטק – מפצח האוגזים – קרדיט צילום – C P U Photography (5) (2)

חלום של תיאטרון

פסטיבל תיאטרון לילדים שבו יוצגו הצגות נפלאות ברמה אמנותית גבוהה ובאיכות הפקה מצוינת, הקשובה לעולמם של הילדים ומביאה להם חוויה של תיאטרון איכותי וקסום. במהלך הפסטיבל יוצגו 29 הצגות של כל התיאטרונים לילדים ולנוער המובילים בארץ, ביניהם תיאטרונים רפרטואריים לילדים, תיאטרון בובות לילדים, תיאטרון מחול ויוצרים עצמאים בתחום תיאטרון הילדים והנוער. הפסטיבל מארח תיאטרון איכותי על כל סוגיו וסגנונותיו כגון: הצגות לפעוטות, הצגות המשלבות תאטרון חפצים, תאטרון מחול, תאטרון סיפור, תאטרון חזותי ועוד…במהלך ימי ההצגות ובמסגרת "חלום של תיאטרון" בתל -אביב יתקיימו מופעי חוצות לילדים בפואיה וברחבת תיאטרון הבימה הכניסה חופשית!
גיל: משפחות עם ילדים בגילאי 3 – 15 ושתי הצגות מיוחדות לפעוטות בגילאי 1 – 3.
מחיר: 35-45 שקלים
מתי: ראשון עד שישי (11-23.8)
איפה: בתיאטרון הבימה: אולם רובינא, מסקין והבימרתף
טלפון: 03-6295555
לאתר
תמונה: הבימה יחצ, באדיבות אסיטז׳ ותיאטרון הבימה

ויטוס

דרמה מרגשת ואינטימית. ויטוס הוא ילד כה מחונן עד שנראה כמעט כאילו בא מכוכב אחר: השמיעה שלו חדה כשל עטלף, הוא מנגן פסנתר כמו מוצרט צעיר, וקורא בשקיקה אנציקלופדיות החל מגיל חמש. אין פלא שההורים שלו כבר חולמים על עתיד מזהיר עבורו. אך בעוד הם עסוקים בסלילת דרכו לקריירה של פסנתרן גדול, מעדיף הגאון הצעיר לשחק בנגריה של סבא וכל מה שהוא רוצה זה לזכות בילדות נורמלית של ילד רגיל… ולעוף.
שוויץ 2006, 100 דקות, גרמנית אנגלית תרגום לעברית
מחיר: 25 שקלים
מתי: שבת (17.8), בשעה 17:00
איפה: סינמטק חולון, שד' גולדה מאיר 6, חולון
טלפון: 03-5021552
לאתר

צפו בטריילר לסרט:

חינם

שישי שבועי

קרן קימת לישראל מזמינה אתכם ליהנות מטיולים מודרכים, בכל שבוע בפינה קסומה ברחבי הארץ. הטיולים מתאימים לכל אחד ויימשכו שעתיים עד שלוש שעות, בשילוב נסיעה במכוניות פרטיות והליכה קצרה בשבילי היער. השבוע נטייל בדרך הנוף ביער ביריה, כולל ביקור במרכז הקליטה בצפת בדגש על חשיבה אקולוגית במרכז הממוקם בלב העיר.
פרטים והרשמה מראש בקו ליער, מוקד המידע של קק"ל.
מחיר: ללא תשלום
מתי: שישי (16.8), בשעה 09:00.
איפה: יער ביריה
טלפון: 1-800-350-550
לאתר
תמונה: דרך נוף ביער בירייה – באדיבות קקל

מאה שנים להולדת מנחם בגין

מגוון טיולים ומפגשים בפארק בגין בהרי יהודה. לכבוד מאה שנים להולדתו של המנהיג הייחודי מנחם בגין, קרן קימת לישראל והמרכז למורשת בגין מזמינים אתכם ליום של טיולים ומפגשים בפארק ע"ש עליזה ומנחם בגין בהרי יהודה. תוכלו להצטרף לטיולי בוקר ולטיולי בין הערביים – ברגל, באופניים וברכבי שטח. במהלך הטיולים נפגוש את סיפור חייו המרתק של מנחם בגין באופן חווייתי ומיוחד, ובתום הטיולים נתכנס לטקס לזכרו.
מותנה בהרשמה מראש ב"קו ליער",.
מחיר: ללא תשלום
מתי: חמישי (15.8)
טלפון: 1-800-350-550
לאתר
תמונה: פארק בגין – מצפור נוף, באדיבות קקל

מתפרפרים

הפרפר היפהפה דנאית הדורה נודד כל שנה מאות קילומטרים! פארק הטבע והצפרות אגמון החולה – קק"ל מזמין אתכם לחוויה ייחודית וקסומה בטבע ללא מחיצות; לצפות באלפי הציפורים, בעלי החיים והצמחייה הייחודית, בבית גידולם הטבעי. הגן הבוטני באגמון הוא נקודת עצירה למאות פרפרים הנהנים מצמחיה עשירה בצוף. במהלך החודשים אוגוסט וספטמבר מתאספים הפרפרים למטרות הזדווגות ורבייה, גלמים בוקעים והופכים לפרפרים, ודורות חדשים של פרפרים באים לאוויר העולם. במסגרת הפסטיבל יתקיימו סיורים מודרכים בגן הבוטני, בעקבות הפרפרים הנודדים. תתקיים סדנה ליצירת חלילים ומוביילים מקנה מצוי, סדנת אוריגמי, פינת תה מצמחי הגן, ומופע מוסיקלי מיוחד בהשתתפות הקהל.

מחיר: ההשתתפות בפסטיבל ללא תשלום נוסף, מעבר לתשלום עבור פרויקט העגורים בסך 4 שקלים לאדם.
מתי: חמישי עד שבת (15-17.8)
איפה: באגמון החולה
טלפון: 04-6817137
לעמוד הפייסבוק
תמונה: parpar3 צילום – ענבר רובין, אגמון החולה של קק"ל

פסטיבל ג'אז בים האדום
הפסטיבל האהוב ממשיך את הקו המסורתי שלו בארבעה ימי פסטיבל תוססים ומלאי מוסיקה משובחת עם מופעים של אמני ג'אז מכל העולם לצד אמנים ישראלים מובילים. בארבעה ימים של חוויה עשירה המשלבת מוסיקה, שמחה וים, סוחף אחריו הפסטיבל עשרות אלפי מבקרים צעירים ומבוגרים, תיירים רבים, נופשים וכמובן תושבי אילת. הנהלת הפסטיבל החליטה להקים השנה את "כפר הפסטיבל". ה"כפר" ימוקם בחוף הדקל הצמוד למתחם הפסטיבל בנמל אילת. לטובת רוכשי הכרטיסים לפסטיבל יוקמו בכפר מתחמי לינה לצעירים ומשפחות בתשלום סמלי . האירוח בכפר יתקיים באהלים ומתחם אירוח תחת כיפת השמים, החוף המסודר מציע כמובן שירותי מקלחות, אוכל ושתייה .

הייחוד של כפר הפסטיבל הוא הפיכתו לחלק בלתי נפרד מההווי של הפסטיבל , ולשם כך במת הג'אם סשן המסורתית של הפסטיבל תמוקם השנה במתחם "כפר הפסטיבל " . במת הג'אם של הפסטיבל מארחת מדיי לילה הופעות מרהיבות של אמני הפסטיבל כמו גם אמני ג'אז צעירים המופיעים עד השעות הקטנות של הלילה ויוצרים חוויה מיוחדת ומרגשת של ג'אז מרענן ואנרגטי. אל במת הג'אם, המהווה במה פתוחה, מוזמנים כל אמני הפסטיבל וגם השנה צפויים חלק מן האמנים לעלות לג'אם סשן לאחר המופעים שלהם במתחם הפסטיבל בנמל אילת, אירוע אשר הפך לחוויה האמיתית והאותנטית של חובבי הג'אז .
הכניסה לבמת הג'אם פתוחה לקהל הרחב.
מתי: ראשון עד רביעי (18-21.8)
איפה: בנמל אילת
לאתר הרשמי של הפסטיבל

* עכשיו במסע ישראלי: טיולים לקיץ עם בריכות שניתן להשתכשך בהם>>

* עכשיו בדרך האוכל: מתכון לעוגיות שאפשר להכין עם הילדים>>

* עכשיו ב-ZOOG: טיפים ליצירת מראה רומנטי בחדר השינה ברגע>>