געגועים לשטיח האדום: הסלבס כובשות את פסטיבל ונציה

נעמה פרייס לובשת שאנל קוטור | צילום: יח"צ
נעמה פרייס לובשת שאנל קוטור | צילום: יח"צ

שמלות קצפת, שלל מלמלות ואאוטפיטים מוגזמים כאילו אין מחר. כך השפיעה תקופת הקורונה על הלוקים בפסטיבל הסרטים הידוע

88 שיתופים | 132 צפיות

בימים האחרונים הפיד מוצף לוקים זוהרים מהשטיח האדום של פסטיבל ונציה, כאילו הקורונה מעולם לא הייתה. הזוהר והגלאם נשארו, אך הרשת מוצפת טענות כי מדובר באירוע מנותק ולא מתאים לתקופה, כמו שנטען, אגב, גם לגבי טקס פרסי ה-VMA שנערך בשבוע שעבר.

לא הרבה כוכבות העזו להגיע לשטיח האדום, בין האמיצות תוכלו למצוא את קייט בלאנשט, טילדה סווינטון, בתה היפה של אומה תורמן, מאיה הוק ומלאכית ויקטוריה'ס סיקרט טיילור היל.

השמלות המוגזמות של מותגי האופנה היוקרתיים ביותר, שבגרסה שלבשו הכוכבות יכולות להגיע למאות אלפי שקלים ללוק אחד בודד, עדיין שלטו על השטיח האדום. ציפינו שבעת הזאת משהו בשטיחים האדומים ישתנה, אולי יהיה צנוע יותר, פחות מנותק, ישים את היצירה והערבות ההדדית במרכז ופחות את השופוני, אך כאמור, בינתיים זה לא קרה.

בכל זאת אפשר היה לראות את חותמה של הקורונה על השטיח האדום. בלאנשט למשל הקפידה לעטות מסכה, ועוד המסכה הרפואית המעפנה. את הפסטיבל היא פתחה עם שמלה כחולה מרהיבה ומנצנצת של בית האופנה אסטבן קורטזר והמשיכה לגרסה מחודשת של לוק שלה מ-2016 מבית האופנה אלכסנדר מקווין: היא לקחה את אותו חלק עליון ובמקום חצאית נוצות שהייתה אז, החלק התחתון הוחלף במכנסיים.

סווינטון הביאה פרשנות יצירתית לצמד המילים "ריחוק חברתי", ובמקום לעטות מסיכה החזיקה אביזר מוזהב שכביכול שומר על הפה ועל האף, אותו שילבה עם שמלות מבית האופנה הצפרתי שאנל.

היל, מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט, כנראה לא באמת רצתה לבוא והעדיפה להישאר בפיג'מה, אז בית האופנה חביב הסלבס, אטרו, הכין לה שמלת חלוק יוקרתית שלא נופלת מהשמלות של שאר הכוכבות.

ויש גם נציגות ישראלית, השחקנית נעמה פרייס מייצגת את הסרט בכיכובה "לילה בחיפה" שמועמד לפרס אריה הזהב, פרייס הולבשה על ידי בית האופנה הצפרתי שאנל, שבחר לה במיוחד שמלה מקולקציית הקוטור היוקרתית. ומודות שמבין כל הכוכבות, היא נראית הכי מדהים.

וכך נראו הכוכבות על השטיח האדום:

 

נעמה פרייס לובשת שאנל קוטור | צילום: יח"צ
נעמה פרייס לובשת שאנל קוטור | צילום: יח"צ
נעמה פרייס לובשת שאנל קוטור | צילום: יח"צ
נעמה פרייס לובשת שאנל קוטור | צילום: יח"צ

View this post on Instagram

RED CARPET

A post shared by Cecilia Rodriguez (@chechurodriguez_real) on