פנים אחרות לפורים

אם אתם לא מאלה שקונים תחפושות מוכנות ובזה סוגרים עניין, הנה ארבעה רעיונות לאיפור הילדים שישדרגו כל תחפושת ויקנה נקודות זכות אצל הילדים

88 שיתופים | 132 צפיות

כאמא לשלושה ילדים (10, 5 וחצי שנה) אפשר לחשוב שהשאלה "למה אני אתחפש השנה"? לא אמורה לתפוס אותי לא מוכנה. מה זה יהיה הפעם? "בוב ספוג", רובוטריקים, פטיטו או דורה? נלך לקנות תחפושת מוכנה (מה יגידו ההורים המשקיענים בגן?) להכין בעצמנו משהו מקורי (למי יש זמן?) תחפושת משנה שעברה? (הילדים לא יסכימו בשום אופן).

רגע, ומה עם האיפור? הרי כמו בחיים האמיתיים האיפור לפעמים הוא כל הסיפור. אז בדיוק בגלל זה גייסנו עבורכם שלושה מאפרים מקצועיים שיציגו לכם ארבעה רעיונות לתחפושות וילמדו אתכם, שלב אחר שלב, איך לאפר את הילדים. ובנוסף, גם שלל טיפים ועצות איך לקנות תחפושת (בלי לחטוף התמוטטות עצבים), איך לבחור מוצרי איפור (חשוב מאוד לעור הפנים העדין של הילדים) ואיך לצלם (כדי שלא תצטרכו להסביר לכולם שהילד בדיוק התחבא מאחורי העץ). פורים שמח.

החומרים:

  • עיפרון שחור
  • צבעים: לבן, שחור ואדום
  • מכחולים: רחב ובינוני
  • ספוגית יבשה


איפור: בועז שטיין, צילום: אשר כהן, דוגמן: בן שטיין

שלבי האיפור:

  1. מציירים בעיפרון שחור מסגרת קו שיער אופיינית לדרקולה.
  2. צובעים את הפנים בצבע לבן בעזרת מכחול רחב עד לקו מסגרת השיער.
  3. צובעים את קו השיער המסומן בצבע שחור באמצעות מכחול בינוני, עד לשורשי השיער הטבעי.
  4. מדגישים ומחטבים את תווי הפנים בעזרת צבע שחור. מניחים את הצבע במקום הרצוי ומיד לפני שהוא מתייבש מטשטשים בעזרת האצבע או ספוגית יבשה. קווים להדגשה: עצמות הלחיים, עפעפיים, קו אורך האף, שפתיים, קו סנטר.
  5. משלבים צבע אדום דם בקו העיניים ומציירים טיפת דם בזווית הפה.

תחפושות נוספות:

מתאבק ילדת פרחים נמר

טיפים לבחירת תחפושת מוצלחת לילדים בלי לכתת רגליים, לבחירת מוצרים בטוחים ואיכותיים לאיפור פני הילדים ולצילום נכון שישאיר מזכרת שמחה»