המנה שאתן חייבות לאכול בחודש הקרוב ועוד פינוקים שיעזרו לחזור לשגרה

בסיס האם הפריזאי במלון הבוטיק Saint־Marc
בסיס האם הפריזאי במלון הבוטיק Saint־Marc

ארבעה פינוקים קטנים אבל שווים במיוחד שיעזרו לכן להפנים שאחרי החגים זה עכשיו. כולל הבושם שאין לאף אחת אחרת והשף האיטלקי שנוחת בארץ לביקור טעים במיוחד. אז מי אמר ששגרה זה רע?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

החיים עצמם

האחוזה הפריזאית המפונפנת שנבנתה לפני יותר מ־200 שנה עבור בכיר שריו של לואי ה־15, הפכה ב־2013 למלון הבוטיק נוטף הסטייל Saint־Marc ולבסיס האם שלנו בכל ביקור בעיר. בין שופינג לתערוכה אנחנו עוצרות לשנ"צ באחד החדרים המפנקים, מוקפות רהיטי וינטג', פליז וקטיפה, ומרגישות כמו קלאסיקה מודרנית בהתגלמותה.
36 Rue Saint-Marc, 75002 Paris

מלון הבוטיק Saint־Marc: קלאסיקה מודרנית בהתגלמותה
מלון הבוטיק Saint־Marc: קלאסיקה מודרנית בהתגלמותה

עשי זאת בעצמך

אנחנו נמשכות לנעליים של מיו מיו כמו מצפן אל הקוטב, מה שהוביל אותנו עד לחנות המותג בלונדון, שמציעה נעליים בהתאמה אישית באופן בלעדי. כמו בחנות ממתקים אפשר להתלבט שעה ארוכה בין בדי ברוקד, עור או זמש, לבחור בעצמך את אבני החן שיקשטו את העקב ולדעת שלפחות עבור הזוג הזה, שילמת בזיעה
185 Sloane St. Belgravia

מתוך עמוד האינסטגרם @miumiu
מתוך עמוד האינסטגרם @miumiu

שיקוי קסם

יסמין מצרי, זעפרן פרסי ולימונים מחבל אמלפי, הם רק חלק מהמרכיבים האקזוטיים ששימשו את קלאודיו קסמורטי, שהיה בשם הבית של בית המלוכה האיטלקי במאה ה־19. בית הבישום היוקרתי Xerjof ממשיך את דרכו ומתחדש בסדרת ניחוחות יוניסקס שנשענת על ארכיון החומרים העשיר שלו, ארוזים בבקבוק יפהפה שלא מבייש את המורשת.
1,050 ש"ח ל־100 מ"ל, ברשת אפריל

או דה פרפיום יונסקס יוקרתי של Xerjof
או דה פרפיום יונסקס יוקרתי של Xerjof

 

סטאר קוואליטי

מסעדת II Desco הוקמה בוורונה כטרטוריה עממית, אבל בזכות מגע קסם חסר פשרות הפכה למסעדת עילית עטורת כוכבי מישלן. במסגרת אירועי הראונד טייבלס ינחת השף שלה, מתאו ריצו, במטבח של מסעדת קוואטרו התל אביבית, ויכין לגרציות הנהנתניות שאנחנו את מנות הדגל שלו, בהן טרטר בקר עם מיונז אגוזי לוז, ארטישוק קריספי וליקריץ.
5-10 בנובמבר, 299 ש"ח לאדם

II Desco מתארחת במסעדת קוואטרו
II Desco מתארחת במסעדת קוואטרו