פותחת תיק

עדי הימלבלוי: "רק בגיל 34 התחלתי ללכת לקוסמטיקאית"

עדי הימלבלוי | צילום: רפי דלויה
עדי הימלבלוי | צילום: רפי דלויה

עדי הימלבלוי נמצאת בעיצומו של היריון שני, מה שמשפיע מאוד על שגרת הטיפוח שלה: עם סוד נגד סימני מתיחה, בלי בושם ועם קרם להגנה מהשמש היא מתמודדת עם צורכי הגוף בתקופה הזאת

88 שיתופים | 132 צפיות

עדי הימלבלוי, 34, משחקת בסרט "המוסד", פרזנטורית של חברת פמינה ו־Care שירותי רפואה.

שגרת הטיפוח "העור שלי בדרך כלל רגיל, בהריונות הוא הופך למעורב, כנראה מחוסר איזון הורמונלי שמתבטא בפצעונים, ואגב, ככה אני גם מזהה הריוניות אחרות. אני לא נוגעת ולא מטפלת בעור בצורה חריגה בתקופה הזאת. אני מאמינה בפשטות, בלשמור על עור נקי ובלתת לו לנשום. אני שוטפת פנים עם תרחיץ ניקוי של צטאפיל לעור רגיש, אין לו ריח אבל יש בו שמנים מזינים. הביג No No שלי בניקוי הם מגבונים, ניסיתי פעם אחת והפנים נראו כאילו חטפתי כוויה. את כל שאריות האיפור אני מסירה עם מסיר האיפור הדו־פאזי של גרנייה Micellar Oil-Infused Cleansing Water. קרם הפנים והעיניים שלי הם מסדרת ויטמין C של ERME cosmetics, הכול תוצרת הארץ ובאיכות גבוהה ועם ריח רענן של ניקיון. אחת לשבוע אני שמה על הפנים מסכת זהב או מסכת פחם".  

מוצר חובה בתיק "סקין גארד עם 50 SPF של קרליין, שהוא קומפקטי, נוח ויעיל"

קוסמטיקאית "רק השנה, בגיל 34, התחלתי ללכת לקוסמטיקאית. אני מגיעה אחת לחודשיים לקרן ברטוב, קוסמטיקאית מעולה שעושה טיפולים טבעיים, חלקם עם מכשור, ואני יוצאת ממנה ממש חדשה, עם עור זוהר, חלק ונקי".

האיפור שלי "ביומיום אני שמה רק סומק, את ה־Mineral Baked Blush של איל מקיאג' ואת המסקרה In Extreme Dimension Lash של MAC.

בערב אני משתמשת במייק אפ של לוריאל True Match שהוא עם מרקם נעים והשפתונים שלי באים בצורת פלטה בת שישה צבעים של איל מקיאג' שמאפשרים לי משחק של צבעים".

טיפ: "בהיריון העור שלי מאוד מתייבש וגם נמתח, אז אני מורחת חמאת קקאו ושמן קוקוס אורגני תוצרת ארה"ב שאני קונה בחנויות טבע"

מני פדי "אני רק שמה ג'ל. נכון לעכשיו אני עם ליסבון ניודי־ורדרד של OPI".

שיער "יש לי שיער רגיל, נוח, שטוב לי איתו. לאחרונה בא לי שינוי וקיצצתי אותו לקארה אצל מעצב השיער שלי, אריאל ממספרת רל, ואחת לחודשיים אני מגיעה אליו כדי להוסיף קצת גוני שמש. אני חופפת בבית עם השמפו והמסכה של קרסטס מסדרת אליקסיר אולטים".

למעלה עם כיוון השעון: מסיר איפור Micellar Oil-Infused Cleansing Water גרנייה, לק (ליסבון) OPI, קרם עיניים ויטמין סי ERME cosmetics, סומק מינרלי אפוי איל מקיאז', מסקרה In Extreme, Dimension Lash MAC, קרם הגנה 50 SPF סקין גארד, שמפו אליקסיר אולטים קרסטס
למעלה עם כיוון השעון: מסיר איפור Micellar Oil-Infused Cleansing Water גרנייה, לק (ליסבון) OPI, קרם עיניים ויטמין סי ERME cosmetics, סומק מינרלי אפוי איל מקיאז', מסקרה In Extreme, Dimension Lash MAC, קרם הגנה 50 SPF סקין גארד, שמפו אליקסיר אולטים קרסטס

בושם "יש לי בעיית ריחות גם בלי קשר להיריון. כבר עשור אני נאמנה למסק אויל של הבודי שופ".

גבות "בחיים לא סידרתי גבות עד לאחרונה כשהגעתי למושיק טקו. לפעמים אני אוהבת את הגבות בהירות ולפעמים כהות ואז אני משתמשת בעיפרון הגבות של MAC".

תזונה וכושר "אני משתדלת להקפיד על ארוחות מסודרות של חביתה, סלט, חזה עוף, פסטה אדומה ודגים, ונעזרת בתזונאי גיל גרנות. אני הולכת אליו פעם בחודש ובנוסף אנחנו מדברים בטלפון הרבה. עכשיו בהיריון הוא קצת משחרר לי אבל לפני צילומים הוא לפעמים יוצא איתי למלחמות ומדרבן אותי. בהיריון אני אוכלת קצת יותר. הספורט שלי כולל פילאטיס בקבוצה קטנה פעמיים בשבוע וריצות של עד עשרה קילומטרים. בהיריון אני עושה הליכות ואימוני כוח".

הטיפ שלי "אימא שלי לימדה אותי שחשוב לסמוך על הטבע וקצת לעזור לו עם שינה, מים, ובסוף הכול הוא שילוב של גוף ונפש. כשאת מרגישה טוב, העור יראה טוב יותר".

הפינוק שלי "עיסויים. הכי אני אוהבת עיסויי קצוות: רגליים, ידיים, ראש. אחת לחודש אני הולכת ל־LUCK בוטיק ספא בתל אביב. תענוג אמיתי לגוף ולנפש".