פותחים את עונת הרחצה

בגדי ים מחטבים של ג'ק קובה | צילום: יח"צ
בגדי ים מחטבים של ג'ק קובה | צילום: יח"צ

קולקציית בגדי הים לקיץ הקרוב נותנת מענה לכל אישה בהתאם למבנה גופה, ועדיין שמה דגש על נוחות ועל גזרה מחמיאה ומלאת סטייל

88 שיתופים | 132 צפיות

מי שלא אמרה לעצמה לפחות פעם אחת "הלוואי שהיה בגד ים בדיוק בגזרה של החזייה המושלמת שלי" שתקום. כן, לפעמים נדמה שאם מעצבי/יצרני בגדי הים היו פוקדים מפעם לפעם את תאי ההלבשה בזמן שאנחנו מודדות בגדי ים ושומעים מה יש לנו להגיד – החיים היו יפים יותר ובגדי הים מחמיאים יותר. כי אם נודה על האמת, אין טובות מאיתנו כדי להגיד בדיוק מה הכי מתאים לנו.

אבל כשפגשתי את פרלה זייברט קובה, מבעלי רשת ג'ק קובה, התברר שמשאלת הלב הזו התגשמה, וזו הייתה אחת הבשורות הטובות ביותר שאפשר לפתוח איתן את הקיץ:

"תאי ההלבשה הם ה-מקום לשמוע מלקוחות את משאלות הלב שלהן, ובכל קיץ מחדש נשמעים שם חלומות כמו: 'הלוואי שהייתי מוצאת בקלות את בגד הים המושלם, עם ה- FIT שאני רגילה אליו מהחזיות,  או עם המחטב הזה שמעצב לי את הגוף מחדש'. אז החלטנו להרים את הכפפה והבאנו לישראל בפעם הראשונה קולקציית בגדי ים גדולה ומרהיבה שנותנת מענה מדויק לחלומות האלו: בגדי ים מחטבים, ובגדי ים של CHANTELLE PARIS עם ה־FIT המוכר והמושלם של החזיות שלהם".

בגדי ים מחטבים של ג'ק קובה | צילום: יח"צ
בגדי ים מחטבים של ג'ק קובה | צילום: יח"צ

פיתוח ייחודי וגזרה נכונה

את רשת הלנז'רי ובגדי הים של JACK KUBA כמעט שאין צורך להציג. מדובר ברשת יוקרתית ומובילה  בארץ בתחומה, המונה 33 בוטיקים ומחזיקה את המותגים הנחשקים ביותר ב"עולם התחתון". לפני כשנתיים החלה הרשת להציע את בגדי הים המחטבים שהפכו כמעט מייד לטרנד היסטרי. בשנה שלאחר מכן החליטו להרחיב את קולקציית בגדי הים, והוסיפו את בגדי הים של מותג הלנז'רי CHANTELLE PARIS וכן קולקציית קפסולה ייחודית מאיטליה העונה לשם GOLD LABEL. "הבשורה שלנו לקיץ הקרוב היא שאין אישה שתיכנס לחנות ולא תמצא את בגדי הים שמתאים לה בדיוק", אומרת זייברט קובה.

בגדי הים המחטבים, מסבירים בג'ק קובה, גורמים לכל אחת להיראות מידה פחות ב־60 שניות. ולשאלה איך עובד הקסם הזה, הרי שהתשובה טמונה באיכות הבד. מדובר בפיתוח ייחודי בשם מירטקס, בד חזק פי שלושה מכל הבדים שמהם נהוג לתפור בגדי ים. השילוב הזה בין הידוק מצד אחד וגזרה נכונה מצד שני הופכים את בגדי הים הללו להצלחה.

Gold Lable | צילום: יח"צ
Gold Lable | צילום: יח"צ

למי מיועדים בגדי הים המחטבים?

"נשים כבר הפנימו מזמן שמחטב זה לא משהו שמיועד רק לנשים מלאות. בגדי הים האלה מגיעים בטווח המידות 38־54 אבל הופתענו לגלות שהביקוש הגדול מגיע דווקא מנשים במידות 38־40, שמחפשות בגד ים שמשטיח להן את הבטנונת הקטנה ומחליק את הכפלים. גם הגזרות הסופר עדכניות והצבעים הטרנדיים לא משאירים מקום לספק כי בגדי הים הללו מיועדים לכולן".

ספרי על בגדי הים של CHANTELLE PARIS

"מדובר הרי בחברה שידועה בגזרות מוכרות וממכרות של חזיות. בקולקציית בגדי הים יושמו כל הטכנולוגיות שהופכות את החזיות שלהם לכאלה, כמו שימוש בבטנת 'ממורי פורם' שמתאימה את עצמה לצורת החזה וטווח מידות של חזיות – עד קאפ H והיקף עד 95 –כמענה לנשים שמידת החזה שלהן אינה תואמת להיקף הגוף"

זאת ועוד: גזרות בגדי הים של CHANTELLE PARIS רבות ומגוונות וכוללות את הבסט סלרס ובהן חזיה תומכת למידות גדולות, סטרפלס, פוש־אפ ועוד. בנוסף, ניתן ליצור את השילוב הנכון לכל אחת על ידי רכישה נפרדת של חזייה ושל חלק תחתון.

Chantelle | צילום: יח"צ
Chantelle | צילום: יח"צ

הגענו ל־GOLD LABEL. על מה מדובר?

"זוהי קולקציית קפסולה שאנחנו מייבאים מאיטליה במהדורה מוגבלת. בגדי הים בקבוצה הזו סקסיים במיוחד, בסגנון אתני / מיאמי ביץ', תפורים מבדים מיוחדים כמו לורקס מוזהב או שילוב של אבנים וחרוזים ובגזרות מיוחדות כמו מונוקיני, משולשים ברזילאיים ועוד. כשהכל, כמובן, מגיע עם בגדי חוף תואמים".

אז לסיכום, הקיץ הקרוב ניראה טוב יותר.

"בהחלט. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של ההלבשה התחתונה שמיושמת כעת בבגדי הים, נשים נראות חטובות יותר ועם חזה מושלם. משמח אותנו בכל פעם מחדש לראות כיצד בזכות בגדי הים שלנו נשים שנמנעו מללכת לים או לבריכה, התחילו ללכת ולהרגיש בנוח עם הגוף שלהן. היות ואנחנו מתמחים בהלבשה תחתונה, ידועים במקצועיות שלנו ומכירים היטב את גוף האשה הישראלית, את רצונותיה ואת חלומותיה, היה חשוב לנו לתת את אותו המענה גם בקולקציית בגדי הים שלנו. קניית בגד ים עשויה להיות חוויה די רגישה ולכן התאמתו חייבת להיות מושלמת".

 

הכתבה בשיתוף ג'ק קובה 

Gold Lable | צילום: יח"צ
Gold Lable | צילום: יח"צ
Chantelle | צילום: יח"צ
Chantelle | צילום: יח"צ
Chantelle | צילום: יח"צ
Chantelle | צילום: יח"צ