שש תחפושות טרנדיות שיכבשו את פורים הקרוב

בילי אייליש. הצעת הגשה | צילום: Jeff Kravitz/FilmMagic
בילי אייליש. הצעת הגשה | צילום: Jeff Kravitz/FilmMagic

למה כדאי להתחפש כדי שכולם יידעו כמה את מעודכנת, ואיך לעזאזל לייצר את התחפושת כשאין משלוחים מסין? אנחנו כאן לשירותכן

88 שיתופים | 132 צפיות

פורים הוא כבר מזמן לא "חג גדול לילדים" – הוא חג גדול נקודה. בין אם זה הלחץ האטומי של משלוחי המנות (גם בכיתות וגם ובמשרד), הלחץ הנוראי של למצוא תחפושת (איך לעזאזל עושים את זה כשסין תחת מתקפת קורונה ויש עוצר משלוחים?) והמחשבה מעוררת החרדה על שלושה ימים של מלבושים לא נוחים בשביל תמונה לאינסטגרם. למרות כל אלו אין סיבה שלא נתחפש בחג היחיד בו אפשר להיות מי שאנחנו רוצות, וכיאה לטרנדיות שאתן – צריך לעשות זאת נכון ובסטייל. אז איזו תחפושת הולכת לכבוש את פורים הקרוב, ואיך בונים אותה מבלי לפשוט רגל? הנה שש תחפושות טרנדיות וכל מה שצריך לדעת עליהן: 

הג'וקר של חואקין פיניקס

תחפושת הג'וקר מעולם לא יצאה מהאופנה, להפך – בכל כמה שנים היא מקבלת רענון כאשר יוצא סרט ג'וקר חדש. התפקיד המעולה של פיניקס הביא לו תשבוחות ופרסים, ואנחנו לגמרי יכולות לרכוב על העובדה שסרט הג'וקר החדש, בדומה לאחיו הקטן מסוף העשור הקודם, נחשב לאיכותי. זאת לא סתם תחפושת, זאת תחפושת עם אמירה לגבי יחס החברה לשוליים שלה, שבמקרה ממש משתלבת עם העובדה שאת רוצה להיראות טוב בחג.

איך עושים את זה? הרבה יותר פשוט ממה שאת חושבת. הג'וקר שלנו הוא אנדרוגיני, ולכן התחפושת מיועדת לשני המינים. הג'וקר של 2020-2019 מצטייד בחליפה מחוייטת אדומה, ווסט בצבע צהוב, חולצה מכופתרת ירוקה מתחת לווסט, ונעליי עור (או דמויות עור) חומות בהירות. את כל אלו ניתן למצוא באסוס, זארה או אצל אחת החברות שלך.
בגזרת האיפור, גם כאן זאת לא בעיה. הג'וקר של פיניקס מתהדר באיפור כל כך לא מתאמץ שאת לא באמת צריכה לדעת להתאפר. בשונה מהג'וקר של הית' לדג'ר, שדרש המון דיוק, לג'וקר הנוכחי אין בעיה שתעגלי פינות בכל הנוגע לאיפור שלו. את תצטרכי איפור נוזלי בצבע לבן, אדום וכחול-ירקרק על מנת להשלים את הלוק כמו שצריך.

בילי אייליש

בילי אייליש הפכה בשנה האחרונה מנחמתן של נערות היפסטריות בנות 15 לנחלת הכלל. אנחנו די בטוחות שאין אדם שלא שמע על הזמרת בת ה-18, בעלת הסטייל הייחודי והאיקוני. האמת, שהסטייל של בילי אייליש כה ייחודי לה, שממש קל לחקות אותו ולתרגם לתחפושת. לא מאמינות לנו? עד לאחרונה היה ביוטיוב את "אתגר הבילי אייליש", שבו יוטיובריות צעירות התחזו לבילי אייליש (צבעו את השיער שלהן כמוה והתלבשו בסטייל דומה לשלה) כדי ליצור בלגן במקומות ציבוריים. אייליש אף הגיבה לאתגר וביקשה מאנשים להפסיק להתחפש אליה כי הם פוגעים לה בתדמית. אבל היי, אנחנו בישראל ואין סיבה שלא נתחפש לבילי אייליש.

>> כך כבשה בילי אייליש את העולם עם הסטייל המטורף שלה

איך עושים את זה? דבר ראשון: הרבה ירוק זרחני. המון. כל הסטייל של בילי מהשנייה שהיא החלה להתפוצץ נבנה על הצבע הירוק הדוחה הזה, שאיכשהו נראה עליה מגניב. השורשים שלה צבועים בצבע הזה, הבגדים שלה לרוב יתכתבו איתו, אפילו עשו לה שער בווג תחת ה-Theme של ירוק זרחני. בנוסף, ציפורניים: כמה שיותר ארוכות, מנצנות, משוגעות והזויות – יותר טוב. אם בא לכן להרחיק לכת, אתן יכולות להוסיף דם מזויף שיירד לכן מהאף, או הפסים השחורים האלה שהיא משום מה מזוהה איתם. 

בילי שלנו אוהבת בגדי אוברסייז, כאלה שלא חושפים את הגזרה של הגוף אלא נחים עליה בקוליות. היא גם מתה על חליפות, ואם אפשר שיהיו חליפות מעצבים: כך היא עשתה עם שאנל, גוצ'י וברברי. אבל מה לעשות שאנחנו לא בילי אייליש, ואין לנו חליפת מעצבים בשלוף, ולכן נמליץ לכן ללכת לאחד השווקים האהובים עליכן ופשוט לקנות זיוף. זאת הפעם היחידה שאנחנו אי פעם נפציר בכן לקנות זיוף של משהו. השלימו את הלוק עם שני גולגולים מרושלים, סניקרס מגניבות, כאלה שלא אכפת לכן להדביק עליהן נצנצים – והנה, אתן בילי אייליש. 

עדן בן זקן בהיריון

נראה כי כל שלב בחייה של עדן בן זקן הופך לאייקוני מבלי שהיא אפילו מנסה. בין אם זה אותו אוברול ב-30 ש"ח באותו אודישן שהביא אותה לחיינו, המשפט המושלם "אין פזמון, תרקדו" או סרטון הטיקטוק בו הכריזה שהיא בהיריון – כל מה שהאישה עושה הוא בגדר תופעה. לכן זה יותר מברור מאליו שהתחפושת של עדן בן זקן תהיה מצרך מבוקש בפורים הקרוב.

איך עושים את זה? כמובן שעם אוברול מנומר, אפילו בגרסת ההיריון של עדן. בלי אוברול מנומר התחפושת לא תעבור. אחרי שהשגת אוברול ב-30 ש"ח, יש לשים לעצמך כרית בתור בטן הריונית, עקבים (כי ככה עדן בן זקן מסתובבת בהיריון), מיקרופון (כי האישה עושה פסטיגלים גם כשהיא עוד שנייה מביאה חיים לעולם), פאה בצבע בלונד מלוכלך ארוך, ליפסטיק אדום והא לך – את עדן בן זקן.

המכשף – The Witcher

ללא ספק מדובר באחת התחפושות הכי טרנדיות לבנים, ולגברים שעדיין לא התבגרו עד הסוף. וגם לנשים. הסדרה המדוברת של "המכשף" מבית נטפליקס, המבוססת על משחק וידאו בעל אותו השם, חורכת את עולם התחפושות והקוספליי מהשנייה שיצאה אל אוויר העולם. הסיבה לכך: השחקן הנרי קאוויל נראה שווה בצורה לא נורמלית בשיער בלונדיני ארוך ושריון.

איך עושים את זה? כאמור, פאה בצבע בלונד פלטינה היא בגדר מאסט, בתסרוקת קוקו בלוף נונשלנטי. תוסיפו לזה שריון של תחפושת האביר שלכם מכיתה ד', גלימה, איזו חרב – ואתם מתחילים להיראות ממש כמו "המכשף". לעצלנים שביניכם: אתם יכולים לקחת טי-שירט שחורה (כזאת שמראה את השרירים שאין לכם) וחרב צעצוע – ואתם המכשף במנוחה. ולכל מי שיגיד לכם אחרת: הוא לבוש ככה בסדרה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Witcher (@thewitcher_fyi) on


תחפושת בהשראת פריס הילטון – ביץ' של שנות האלפיים

תחייתן המחודשת של שנות האלפיים המוקדמות מביאה עימן שלל טרנדים שאנחנו זוכרות לחיוב (תיקים קטנים וחמודים) ולרעה (מישהי אמרה ג'ינסים נמוכים מדי?). מי שהכי הרוויחה מהסיפור הזה היא ללא ספק מלכת שנות האלפיים, וזו שנתנה לקים קרדאשיאן את המפתח לתהילה – פריס הילטון. מעבר לעובדה שהיא לא הזדקנה היא נותנת לנו להרגיש שזה בסדר לחזור לטרנינגים של ג'וסי קוטור ולטלפונים ניידים של מוטורולה.

View this post on Instagram

We ❤ @JuicyCouture.

A post shared by Paris Hilton (@parishilton) on

איך עושים את זה? קחו כהשראה מרכזית את פריס ואת האימא מ"ילדות רעות" בגילומה של איימי פוהלר, שכל כך רוצה להיות כמו הבת שלה רג'ינה שזה פאתטי לאללה. נסו למצוא חליפת טרנינג א-לה ג'וסי קוטור (רצוי שתהיה מבד מגבת ובצבע אחיד), שימו בשיער המוני קליפסים, פוצצו את השפתיים בליפסטיק ניוד וליפגלוס לא מחמיא, הרכיבו משקפיי שמש מרובעים, הוציאו מהבוידעם כפכפי פלטפורמה, וכמובן אל תשכחו לקחת בובה קטנה שתזכיר כלב קטן וקוקטי.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ???????????????????? ???????????????????????????? (@happy.vintage) on

במאי פרזיטים – בונג ג'ון-הו 

לא מדובר בתחפושת מסובכת בכלל, והיא שואבת השראה מהמימ המצחיק שיצא מהזכייה של "פרזיטים" הקוריאנית בסרט הטוב ביותר בטקס האוסקר. הבמאי המוערך, שזכה בשני אוסקרים באותו ערב, נתפס בעדשת המצלמה כאשר הוא מצמיד את האוסקרים שלו כאילו הם מתנשקים.

איך עושים את זה? פאה שדומה לשיער של ג'ון-הו, משקפיי ראייה, חליפה שחורה ושני פסלי אוסקר שתוכלו לשדך ביניהם. זה עד כדי כך פשוט.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diego Peretti (@diegoperetti.fanpage.ok) on