יד שנייה מסלב: פריטי מעצבים החל מ-100 ש"ח ובגדים מהארון הפרטי של דרור קונטנטו

נעליים של ג'ימי צ'ו בפופ אפ בקניון רמת אביב | צילום: יח"צ
נעליים של ג'ימי צ'ו בפופ אפ בקניון רמת אביב | צילום: יח"צ

שאנל ודיור במחירי יד שנייה ופריטים מארונו של מעצב אופנה: שתי מכירות אופנה שוות במיוחד מתקיימות השבוע במטרה אחת - לתרום לקהילה. כך תוכלו גם אתן לסייע לבעלי מוגבלויות ולנערות בסיכון

88 שיתופים | 132 צפיות

שתי מכירות אופנה מיוחדות ושוות במיוחד מתקיימות השבוע, ולשתיהן מטרה חשובה אחת – לתרום לקהילה. אז איפה תמצאו פריטי אופנה עילית יד שנייה, מה יש בתפריט לגברים ומיהן העמותות שתוכלו לסייע להן באותה הזדמנות חשובה?

>> כל הסלבס דפקו הופעה ורק נועה קירל זרקה על עצמה סווטשירט וסגרה עניין

שאנל ודיור יד שנייה במכירה למען נערות בסיכון

קניון עופר רמת אביב יוצא בפעילות חברתית למען נערות בסיכון, ופותח היום (1.3) את חנות הפופ אפ FASHION with LOVE (בקומה השנייה מול מנגו) ביוזמת המשפיענית והפילנתרופית לובה ג'ייקובסון ובהפקת ליאת מוליוב. במשך עשרה ימים יוצעו בחנות פריטי מעצבים ומותגי יוקרה לנשים ולגברים, שנתרמו היישר מהאוסף הפרטי של סלבס, אושיות אופנה וחנויות הקניון. בהיילייטס: חצאית של איזבל מארה ב-350 ש"ח, שמלה של מוסקינו ב-500 ש"ח, ז'קט של אסקדה ב-600 ש"ח, נעליים של שאנל, ולנטינו ודיור ב-650 ש"ח ועוד. טווח המחירים נעים בין 100 ל-1000 ש"ח לרוב הפריטים, למעט פריטים יוצאי דופן של מותגי על יוקרתיים, כגון תיק של גוצ'י במחיר של 2,500 ש"ח או תיק של לואי ויטון במחיר של 4,000 ש"ח.

מארגני האירוע מבטיחים כי הפריטים באיכות מעולה ושמורים היטב, וכי כל ההכנסות מהחנות – קודש למען עמותות המטפלות בנערות בסיכון. בין העמותות אליהן עוברות התרומות: "בית רות" בעפולה, "כפר זוהרות " במגדל העמק ועמותת "אותות" המפעילה רשת מסגרות לנערות בסיכון. מדובר בנערות בגילאי 13-18 שהוצאו מבתיהן על פי צו בית משפט. התרומות מאפשרות לנערות לקבל הכשרה מקצועית ועוד מגוון תוכניות אשר מתקיימות במסגרת העמותות ביניהן: טיפול באומנויות להתמודדות עם פוסט טראומה, תוכנית הכשרה מקצועית "מבשלים עתיד" ועוד.

החנות פועלת בקניון רמת אביב החל מהיום (שלישי) עד 10 במרץ, ימים א'-ה': 09:30-21:30, יום שישי: 09:00-15:00, מוצ"ש: החל משעה מצאת השבת ועד 23:00.

דרור קונטנטו | צילום: שי יחזקאל
דרור קונטנטו | צילום: שי יחזקאל

דרור קונטנטו פותח את הארון הפרטי למען קידום אנשים עם מוגבלויות

מעצב האופנה דרור קונטנטו מקיים מכירה מיוחדת של פריטים מארונו הפרטי והמגה-אופנתי בשיתוף מת"ש – התאגיד העירוני של עיריית תל אביב-יפו שמטרתו קידום חברתי ותעסוקתי של נשים וגברים עם מוגבלויות. מת"ש מפעילים גם את "אהבה שנייה", חנות לבגדי יד שנייה ועודפי בגדי מעצבים, המעסיקה אנשים עם מוגבלויות. ביום המכירה הם גם יגיעו לסטודיו המעצב, במטרה לקחת חלק פעיל באירוע. מהות העשייה במרכזי התעסוקה השיקומיים היא קידום חברתי ותעסוקתי של אנשים עם מוגבלויות ושילובם בקהילה, וכל ההכנסות מאירוע המכירה הזה יועברו למען רווחתם וקידומם בחברה. כל הפריטים שיוצעו למכירה הם פריטי אופנה לגברים עד 150 ש"ח.

המכירה תתקיים בסטודיו המעצב ברחוב הרצל 158 תל אביב, ביום שישי, 4 במרץ, בין השעות 09:00-13:00.

>> דורון אשכנזי מציג: בגדים לגבר שלך שישמחו גם אותך