פאולה רוזנברג זעמה על שיחת טלפון בחצות, עכשיו המתקשר נחשף ומסביר מה עמד מאחוריה

פאולה רוזנברג | צילום: שי פרנקו
פאולה רוזנברג | צילום: שי פרנקו

המנחה הפופלרית קיבלה שיחה בחצות הלילה מבלוגר שהצליח להכעיס אותה, וכתבה על כך פוסט זועם בפייסבוק. עכשיו הוא נחשף ומסביר מה רצה לדעת ואיך זה קשור לאלון קסטיאל

88 שיתופים | 132 צפיות

לילה ארוך עבר על פאולה רוזנברג. בחצות הלילה פרסמה המנחה והמרצה פוסט זועם בפייסבוק, בו היא מגוללת אירוע שקרה לה באותו הלילה. בפוסט מספרת רוזנברג על שיחה שקיבלה בחצות מאדם מוכר, אשר את שמו לא חשפה בפוסט אלא רק ציינה את ראשי התיבות של שמו – ד' ע': "כנראה שהחום מטמטם אנשים, אחרת אין לי הסבר למה שקרה עכשיו", כך פתחה את הפוסט, והמשיכה: "חצות ושלוש דקות. הבנות ישנות, ליאון יצא לטיול עם הכלבים ואני מנסה להירדם. הנייד שלי מצלצל. מספר לא מוכר, אני נבהלת וישר מחשבות חרדתיות צפות. למה שיתקשרו אנשים זרים בשעה כזו? זה יכול להיות רק דברים מבאסים הרי, לא?".

בהמשך הפוסט חושפת פאולה גם את נושא השיחה – אלון קסטיאל: "אני עונה בלחץ: "מי זה?" בחור בקול עולז כאילו לא חייג לאישה שאינו מכיר אחר חצות: "אהלן פאולה, מה נשמע?" אני שואלת שוב "מי זה". הבחור האידיוט עונה בטון משועשע כאילו אנחנו בשיחה ששני הצדדים בחרו בה: "זה ד' ע', יש לי כמה שאלות אליך". האמת, לא ברור למה אני לא חושפת את שמו. אני עוד יותר נלחצת, מנסה לחשוב איפה ליאון ומחכה לשמוע את הדלת נפתחת, שיעלה כבר הביתה, מנסה להיזכר אם נעל את הדלת כשירד עם הכלבים: "מי זה? למה אתה מתקשר בשעה כזו? הכל בסדר, קרה משהו?" ד' ע': "זה משהו חשוב, בגלל זה אני מתקשר. רציתי לשאול אותך אם את עוקבת אחרי הפרשה של אלון קסטיאל". אני: הלם. התעשתתי והבהרתי לו בכעס שהוא חוצפן ודפוק ושלא מתקשרים לאנשים זרים בשעות כאלו ושיש לו מזל שהוא לא העיר את הילדות. הוא לא התבלבל והתעקש להמשיך לשאול משהו על אלון קסטיאל. שאלתי שוב לשמו כדי לוודא וניתקתי".

כנראה שהחום מטמטם אנשים, אחרת אין לי הסבר למה שקרה עכשיו. חצות ושלוש דקות. הבנות ישנות, ליאון יצא לטיול עם הכלבים ואני…

Posted by Paula Rosenberg on Wednesday, July 20, 2022

"כמובן שלא הצלחתי לחזור לישון באותו הרגע, לקחתי את הנייד וגיגלתי את שמו, מסתבר שהוא כזה בלוגר וונאבי" כותבת רוזנברג. "אני לא מחשיבה את עצמי נוקשה ודוגלת בנימוסים קיצוניים, אבל בחיי שאני לא מבינה איך הבנאדם הזה מתקשר מהמספר האישי שלו ללא בושה בשעה הזויה, מזדהה בשמו המלא ואף מתגאה בהתנהגותו התמהונית בטון יעני עיתונאי כאילו הוא יונית לוי לפחות. כשהייתי בתיכון והיו באים אלי חברים ופותחים את המקרר ומוציאים מה שבא להם בלי לשאול אם זה בסדר לאכול את זה, אבא שלי היה אומר תמיד: "זה לא דבר כל-כך נורא שלאנשים תהיה טיפת בושה, זה אפילו רצוי". הלילה כשהבחור החצוף התקשר, הבנתי שאבא שלי צדק, לפחות בעניין הזה: אנשים שמאבדים בושה זה דבר מאוד דוחה. אגב, אני דווקא אוהבת שהחברות של הבנות אוכלות מהמקרר. זה סימן שנוח להן אצלנו, מה שמעיד על כך שנימוסים הם דבר סובייקטיבי – בחלק מהמקרים. אבל! להתקשר באמצע הלילה לאדם זר – זה אף פעם לא מגניב! אף פעם! למה בעצם אני לא חושפת את שמו? באמת באמת לא ברור לי. יאללה פרקתי, עכשיו הולכת לנסות להירדם מחדש".

ומי עומד מאחורי השיחה המסתורית? תכירו – דניאל עמרם, "חוקר הטיקטוק" ופעיל חברתי שמציף לכותרות וחושף את הסיפורים החמים ברשת דרך קבוצת הטלגרם הפופלרית שלו ובערוצי היוטיוב ובטיקטוק שלו. אמש פרסם עמרם ידיעה שרצה ברשת והסעירה אותה: הגולשים גילו כי לעבריין המין אלון קסטיאל יש חשבון אינסטגרם, ובשורת הביו שלו נכתב: "ואולי לא היו דברים מעולם". גל גדות, ח"כ ניצן הורוביץ, סיוון טלמור, מיכל אמדורסקי, מיכל אנסקי ועוד- נמצאים ברשימת העוקבים של החשבון (הרדום, בינתיים).

חשבון האינסטגרם של אלון קסטיאל | צילום מסך מתוך אינסטגרם
חשבון האינסטגרם של אלון קסטיאל | צילום מסך מתוך אינסטגרם

דניאל, שפרסם בערוץ הטלגרם שלו ידיעה על חשבון האינסטגרם של קסטיאל, כתב: "אתמול בלייב התקשרתי לפאולה לשאול אותה למה היא עוקבת אחרי האנס המורשע אלון קסטיאל באינסטגרם. אכן השיחה הייתה ב-12 בלילה, ואני לא רואה בזה כזאת בעיה, כן 12 בלילה נו ו? זה לא שהגעתי לך לבית. התקשרתי, פעם אחת בלבד, יכולת לא לענות לשיחה לא מזוהה. בכל מקרה ההיא ענתה והתחילה להתעצבן שהתקשרתי אליה וניתקה אחרי כמה שניות. אבל מה עוד, הלכה לבכות בפייסבוק. שהיא 'לא תחשוף את השם שלי' תחשפי תחשפי, עכשיו רק נשאר שבעלך ליאון יוריד ממנו עוקב. אני מת מהדרמטיות אבל, לענות לטלפון ל-10 שניות שיחה זה מטורף אבל לכתוב פוסט ארוך וחופר ומלא בעיוות הסיפור ב״12 בלילה״ זה בסדר. קיצור זה שיעשע אותי שהיא לא חושפת את השם שלי ממש תודה לה".

43 אלף העוקבים של עמרם בטלגרם, קיבלו הבוקר גם את ההודעה הזו: "רק אומר שהיום בסוף הלייב נדאג להתקשר אלייה שוב ב-12 בלילה כמובן, לשאול אותה למה היא עיוותה את הסיפור בפוסט. הרי היא יודעת בדיוק שהתקשרתי אליה על זה שהיא עוקבת אחרי אלון קסטיאל, האנס המורשע, אבל בפוסט שלה היא סיפרה ששאלתי 'האם את עוקבת אחרי הפרשה'". האושייה והפעיל החברתי צירף גם קישור לסרטון, בו ניתן לשמוע בלייב את השיחה שלו עם פאולה. למתעניינים, תעבירו לדקה 16:37.

 

הדעות החלוקות ברשת בנושא הפוסט של פאולה, מציגות מצד אחד את הבעייתיות שבשיחת הטלפון הלילית: "יש אנשים שאיבדו את זה, זאת נכות ריגשית, מהסוג הכי קשה שיש". כתבה אחת הגולשות. ומהצד השני, עולות טענות על בחירתה של פאולה לענות לשיחה: "זה הטלפון שלך את בוחרת מתי לענות ולמי לענות איזה דרמה בשקל".

לנו לא לגמרי ברור איך יש אנשים שזה נראה להם לגיטימי להתקשר לאישה זרה בחצות, ואין ספק שההורים של דניאל עמרם פישלו פה בגדול בגזרת החינוך, אבל לפחות הרשת הרוויחה פה עוד סערה בשקל שהפיגה את השעמום הקיומי לרגע. נאחל לכל הצדדים לילות שקטים ונעימים, ללא עברייני מין סדרתיים ברשתות החברתיות.