על טעם ועל ריח: מה עומד מאחורי הקונספט הייחודי של בר הבשמים Feel Perfume?

זה כבר כאן. צילום: יח"צ
זה כבר כאן. צילום: יח"צ

יושבים על הבר, בונים קולקציית בשמים אישית שתלווה אתכם מבוקר עד ערב ומקבלים בקבוקונים שתמיד אפשר למלא מחדש. תכירו את בר הבשמים שכובש את הארץ ואת העולם

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

ריחות מתוקים שמזכירים ילדות, ניחוחות ארומתיים של מקומות או ריחות המזוהים עם האנשים האהובים עלינו במיוחד – אין כמו ריח כדי לגרום לנו לחוות שוב אירועים משמחים מעברנו. ניחוח מוכר מסוגל להקים לתחיה תוך הסנפה אחת בלבד זכרונות מכוננים מחיינו, ולא בכדי. מחקרים אחרונים מוכיחים כי חוש הריח הוא הראשון מבין חמשת החושים שמתפתח אצל האדם עוד במהלך ההיריון והוא קשור קשר עז לזיכרון. לאור זאת לא מפתיע שבר הבשמים Feel Perfume Bar כבש בסערה את ישראל וכעת הוא מתרחב גם אל מעבר לים.

לגבר ולאישה. צילום: יח"צ
לגבר ולאישה. צילום: יח"צ

Feel Perfume Bar הוא בר ריחות המציע חוויית בישום ייחודית שבה ניתן לבחור בושם אישי מתוך עשרות ריחות המתאימים לגברים ולנשים. הריח האהוב, המותאם באופן פרטני, נמזג לבקבוק אישי וברגע שהבושם נגמר פשוט מגיעים לבר ונהנים ממילוי חוזר במחיר מיוחד.

העובדה שמגוון ריחות מרוכזים במקום אחד, מאפשרת לכם להתאים בקלות בשמים שונים לאירועים שונים ולבחור ניחוח מרענן וכריזמטי או מכובד ומאופק, ארומה קלילה ופירותית או רצינית ומיושבת, ריחות חצופים ואנרגטיים לבוקר חדש או מעושנים ומסתוריים לערב על הבר. כל בושם שתבחרו יאפשר לכם להתחדש בכל פעם.

מתאים לכל מצב. צילום: יח"צ
מתאים לכל מצב. צילום: יח"צ

במהלך החודשים הקרובים יפתחו סניפים בינלאומיים של בר הבשמים במדינות נוספות בעולם ולרגל ההשקה העולמית צולמה בקייב סדרת סרטונים מרהיבים, המשקפת את האווירה הבלעדית למותג, תחת הסלוגן Wear your feeling. הסרטונים, כמו גם המיתוג כולו של Feel Perfume, נוצרו על ידי סוכנות השיווק KISS המלווה את המותג בשלוש השנים האחרונות ויש לה חלק גדול בהתבססותו כאוטוריטה בתחום הבישום בישראל.

אז למה אתן מחכות? צילום: יח"צ
אז למה אתן מחכות? צילום: יח"צ

אתרפייסבוק | אינסטגרם

סניפים: קניון עזריאלי, דרך מנחם בגין 132, תל אביב. קניון מלחה, דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים. קניון עופר הקריון, דרך עכו 192, קריית ביאליק. קניון הזהב, דוד סחרוב 21 ראשון לציון. גראנד קניון, דרך שמחה גולן 54, קומה 2, חיפה