על חיות, פיות וגיבורים: די.וי.די לילדים

סרטי די. וי. די חדשים לילדים ולכל המשפחה

88 שיתופים | 132 צפיות

חתול לגיל הרך

גיל: 0-4

לואי הוא חתול חביב, בעל עיניים גדולות ושרביט קסם. בכל פרק הוא מרכיב בעזרת שרביט הקסם שלו חיית מחמד חדשה מפאזל תלת מימדי, ואף מפיח בה חיים באמצעות השרביט. כך הוא פוגש בעלי חיים חביבים אחרים, כמו דולפין, פינגווין, קנגורו וברווזים, כשאת כל מסעותיו הצבעוניים והמעניינים מלווה מוסיקה הרמונית נעימה.

התקליטור מבטיח כי מדובר בכלי חינוכי שבא לעודד פיתוח אינטליגנציה רגשית וחשיבה אנליטית. נכון, קשה לקבוע מה מפתח אינטליגנציה רגשית וחשיבה אנליטית אצל תינוקות ופעוטות, ועוד יותר קשה להבטיח שצפייה בטלוויזיה תפתח יכולות כאלה טוב יותר מאשר משחק משותף עם אמא ואבא. אבל עם זאת, אין ספק שלואי הוא דמות חביבה שנעה באיטיות על המסך ומאפשרת לקטנטנים לצפות בקלטת בשלווה ובעניין.

תינוקת רכה נהנתה מאוד להקשיב למוסיקה המלודית; פעוט בן שנתיים נהנה לקרוא בשמות החיות החביבות שלואי פגש; ילד בגיל הגן מצא רגיעה בצפייה; ואפילו אמא ואבא, שבדרך כלל מתעייפים מהר ממוסיקת רקע של קלטות דומות לפעוטות, הצליחו להמשיך במשימותיהם לקולה הרך ונטול המילים של המנגינה הנעימה. אלינור איתם

לואי 1, 2 (שני תקליטורי די.וי.די), מחיר: 39.99 שקלים לתקליטור, הד ארצי



לואי החתול

לואי החתול

הסופרמן של הילדים

גיל: +2

אני מודה שתמיד היתה לי בעיה עם יובל המבולבל. הקול הצרוד והבדיחות השטחיות אף פעם לא עשו לי את זה. אבל אני, כמו שבטח ברור לכם, לא זו שקובעת בענייני הדי.וי.די לילדים אצלנו בבית, ועבור בני הקטן, בן החמש, יובל המבולבל היה מהיום הראשון בן בית אהוב. האמת, אחרי שהוא הופיע על מסך הטלוויזיה שלנו בכל יום בערוץ "הופ!", אפילו אני התחלתי לחבב אותו ואת הצחוק המתגלגל של הבן שלי בכל פעם שהוא צופה בו.

כשקיבלנו את תקליטור הדי.וי.די החדש של יובל המבולבל, "המסע אל הכוכב", השמחה בבית היתה גדולה. הדי.וי.די מספר על ילד, קצת מבולבל (מנחשים מי?), שחלם להיות גיבור-על. המשאלה שלו התגשמה לאחר שהוא קיבל כוכב כחול שהעניק לו כוחות מיוחדים. הכוכב אבד, כמובן, והילד גילה שהכוחות האמיתיים נמצאים בו.

בן החמש, שמאוד רוצה להיות סופרמן כשהוא יגדל, התחבר לעלילה, אם כי לא כל כך הבין את מוסר ההשכל, ומיד לאחר הצפייה הלך לארון כדי להביא את תחפושת הסופרמן שלו. ליאת מלמד

יובל המבולבל – המסע אל הכוכב, מחיר: 59.90 שקלים, "חברים" הפקות



יובל המבולבל

יובל המבולבל

קולה של טינקרבל

גיל: +3

הסרט החדש של דיסני מעניק לפיה הכי מפורסמת בעולם את הכבוד המגיע לה. לראשונה, כשהיא תחת אור הזרקורים, טינקרבל מדברת. הדמות המוכרת כל כך מארץ "לעולם לא" מגיעה לקדמת הבמה בסרט שכולו מבריק מאבק פיות ונושאת את הצופים למסע אל עולם סודי וקסום.

העלילה, על קצה המזלג, מתארת את עבודתן של הפיות הרבה לפני שפיטר פן וחבורת הילדים האבודים הגיעו לארץ "לעולם לא". טינקרבל ושאר חברותיה היו עסוקות ביצירת קסם מיוחד משלהן בפיקסי הולו, עולם הפיות שבו כל פיה נולדת עם כישרון מיוחד משלה (בין אם זה לגדל פרחים, לתת לגחליליות את אורן או ליצור את הקשת בענן).

טינקרבל, שלא ממש מבינה מהו הכישרון שאיתו היא נולדה, מצליחה במסעה לגילוי עצמי לעשות לא מעט בלגן בפיקסי הולו. אחרי עידוד מחברותיה הפיות, היא לומדת שהדרך לפתרון בעיותיה חבויה עמוק בתכונות הייחודיות, ושברגע שאנחנו נשארים נאמנים לעצמנו קורים דברים קסומים. חגיגה אמיתית לבנות. אין כמעט ילדה שלא תתחבר לצבעוניות הרבה, לקסם ולזוהר של עולם הפיות. סמדר סלומון

טינקרבל, מחיר: 99 שקלים, פורום פילם



טינקרבל והיפהפייה הנרדמת

טינקרבל והיפהפייה הנרדמת

היפהפייה של דיסני

לכל המשפחה

זהו אחד הסרטים הקלאסיים היפים של וולט דיסני. סיפורה המוכר של רוז ורד הבר, הלא היא אורורה, שעם לידתה כל אחת מהפיות הטובות בירכה אותה בסגולה אחרת. אחרי שהמכשפה הרעה מקללת אותה קללת מוות, הפיה האחרונה שעדיין לא בירכה הופכת את קללת המוות לקללת שינה, וקובעת כי נשיקת אהוב תסיר את הקללה ותעיר את הנסיכה.

אורורה גדלה להיות יפהפייה זהובת שיער, והיא מתגוררת בבקתה ביער יחד עם שלוש פיות שמגוננות עליה. באחד הימים היא יוצאת לטייל לבדה ופוגשת נסיך יפה תואר. אבל לפני הסוף המאושר, המכשפה תנסה להפריד ביניהם. בתוך כך משולבים קטעים משעשעים, כמו זה שבו המכשפה שולחת שליח לחפש את רוז ורד הבר, ולאחר מכן מתברר לה שכל השנים האלה הוא חיפש תינוקת ולא הביא בחשבון שהיא גדלה להיות נסיכה יפהפייה. בהמשך, המכשפה מרדימה את כל הממלכה, אבל כידוע, הנסיך מגיע בזמן להציל אותה.

סרט חובה בכל בית, המבוסס על אגדה קסומה, שבזכות העיבוד הדיגיטלי ניתן לצפות בו בתמונה רחבה. המארז כולל שני תקליטורים: באחד מבחר שירי דיסני, ובשני – שירים שלא נכללו בסרט המקורי והסברים מאחורי הקלעים של הסרט. אבל העיקר הוא הסרט עצמו, הציורים הנפלאים והמוסיקה המשגעת. יעל-שחר שריד

היפהפייה הנרדמת, מהדורת היובל (דיסני), מחיר: 99 שקלים, פורום פילם

 

מתוך: מגזין הורים וילדים

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה