הטרנד שמשגע את העולם מגיע לישראל

הטרנד החדש לעור הפנים שלכן. צילום: שאטרסטוק
הטרנד החדש לעור הפנים שלכן. צילום: שאטרסטוק

חיכינו לו והוא סוף סוף כאן. אחרי שכבש את הוליווד בסערה, הוא מגיע לכאן ומבטיח טיפול טבעי, לא חודרני ומהווה את האלטרנטיבה המושלמת לזריקות מאיימות

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | Maelys

אם גם אתן לא זוכרות את הפעם האחרונה שהעור שלכן היה נטול קמטים וקמטוטים לגמרי, מבכות את הזמן בו העור שלכן היה מוצק ומתוח, אבל מסרבות בתוקף להיכנע לזריקות, הטרנד החדש הזה הוא לגמרי בשבילכן. אין מה לעשות, דינו של העור הוא להתקמט ולאבד מהברק והמוצקות שלו. האם זה אומר שעלינו למהר ולבצע טיפול חודרני העלול לפגוע בהבעות הפנים שלנו? התשובה היא לא.

[tmwdfpad]בשנה שעברה סערה הרשת בעקבות הנסיכה קייט מידלטון ואשת הנשיא דאז, מישל אובמה. השתיים, הידועות בעור הפנים מעורר הקנאה שלהן, חשפו שהסוד טמון – למרות השמועות הבלתי פוסקות בנוגע לאי טבעיותו של עור הפנים שלהן – בג'ל ממקור צמחי שעושה עבודה דומה לזו של הזריקות, אך ללא הטיפול החודרני והבעייתי. החדשות הטובות הן שתכשיר דומה עושה עלייה ארצה בימים אלה.

די לטיפולים החודרנים והמאיימים. צילום: שאטרסטוק
די לטיפולים החודרנים והמאיימים. צילום: שאטרסטוק

המותג Maelys, שכבר הוכיח את עצמו עם מסכת הפנים שלו, משיק את את המוצר Age-Defying Lifting Serum ומביא את הבשורה לישראל.  איך זה קורה? ה-"ליפט סרום" מכיל ריב בשם GABA  המרגיע את התכווצות השרירים מתחת לעור הפנים ובכך מצמצם את קמטי ההבעה, בדומה לאפקט שזריקות משיגות אך באופן טבעי. מעבר לרכיב ה-GABA  פורץ הדרך, המוצר מכיל חומצה היאלרונית בצורת מיקרו חלקיקים החודשים אל העור וממקסמים את האפקט.

הסרום מבוסס על חומרים צמחיים, משחרר אותנו מהצורך בטיפולים חודרניים ומאיימים, ומגיע במחיר השקה של 329 שקלים. הפורמולה הייחודית של המוצר החדש משתמשת בתמציות צמחים ידועות – ביניהן תמצית פטריית השיטאקה, ג'נסינג וסנטרלה – ובחומצות אמינו טבעיות לאיזון בלחות העור, הפחתת קמטים, הבהרת ה'עיגולים השחורים' מתחת לעיניים ושיפור מרקם העור.

הליפט סרום החדש של מאליס. צילום: יח"צ
הליפט סרום החדש של מאליס. צילום: יח"צ

הרכיבים הצמחיים והתהליך הממושך והקפדני ש-Maelys השקיעה בליפט סרום החדש מסתמנים כיעילים ביותר, מגנים על עור הפנים ומשפרים את המראה שלו. ההצלחה של המוצר בהשקה המוקדמת מדברת בעד עצמה.

לאתר של מאליס