עיצובים גדולים לקטנטנים

סוס נדנדה מגולף בעבודת יד, כילה למיטה, חותמות אישיות ועוד; קבלו 10 הצעות שובות לב למתנות מקוריות וייחודיות להורים טריים, לתינוקות או לילדים. מזל טוב!

88 שיתופים | 132 צפיות

1. נעמה מגשימת מתנות

נעמה אורבך, מעצבת גרפית בוגרת בצלאל, כל כך נהנתה להכין מתנות מקוריות המשלבות גרפיקה ייחודית, עד שהיא הפכה את זה לעסק. בסטודיו שלה היא יוצרת מתנות יפהפיות ללידה, ליום הולדת, לכניסה לכיתה א' ועוד.

בין המתנות: חותמות לספרים בהתאמה אישית עם שם הילד ואיור שנבחר מתוך מגוון איורים, ערכה ממותגת לסבתא הטרייה הכוללת מדבקות, כרטיסי ברכה ופריטים נוספים עם חותם אישי ועוד.
לעמוד הפליקר של נעמה
לעמוד הפייסבוק


חותמות לספרים בהתאמה אישית עם שם הילד ואיור שנבחר מתוך מגוון איורים

2. קטקוטה

סיגל קוגוט-כהן, מעצבת שמלות כלה, ויערה אופיר, מעצבת גרפית, מעצבות יחד כילות מקסימות למיטות תינוק. הכילות משלבות מובייל ובו אלמנטים העשויים בעבודת יד מחומרים רכים ונעימים כלבד וצמר. החישוק של הכילה מצופה בעשב ים למראה טבעי, ואפשר לנתק אותו ואת המובייל מהכילה לצורך ניקוי. בסטודיו תמצאו גם אוברולים מפנקים, שמיכות טלאים ווילונות רומנטיים. השתיים מעבירות גם סדנאות יצירה.
לאתר

3. סטודיו דלארט – עולם של דלעות נוי

יאיר בלאושטיין, הבעלים של סטודיו דלארט הנמצא במושב בצת, יוצר בחומר טבעי ומיוחד במינו – דלעות נוי. הדלעות שלו גדלות בשלל צורות וגדלים, מתייבשות ומתקשחות, שלא כמו דלעות מאכל. בצורתן זו הן מחזיקות מעמד עשרות שנים ואפשר להכין מהן מגוון עשיר של אמנות שימושית ודקורטיבית. בלאושטיין משתמש בדלעות מיניאטוריות בצורת אגסים או שמיניות, מרוקן מהן את הזרעים ופוקק אותן. כך נוצרות קופסאות השומרות למזכרת את שיני חלב שנשרו, למשל.
לאתר


דלעות מיניאטוריות שמשמשות קקופסאות ייחודיות

Shushu .4 – קולעת פנטזיות

שושו (שושי רפפורט), אימא לפעוטה בת שנה וחצי מתל אביב, קולעת סלים ועריסות מעוצבות. שושו מתמחה בקליעת ענפי ערבה (Salix) בעבודת יד בטכניקה צרפתית עתיקת יומין, והעיצוב שלה שואב את השראתו ממקלעות מסורתיות בנות מאות שנים תוך הקפדה על קו נקי וקלאסי. את עריסות התינוק המיוחדות שלה, המעוצבות בסגנון של פעם, אפשר גם לקנות וגם לשכור לבריתות ולאירועים אחרים. נוסף לכך, היא מלמדת קליעת סלים בסטודיו שלה בתל אביב.
לאתר


עריסת תינוק מעוצבת בסגנון של פעם

5. סטודיו בורבולטה

האחיות מאיה ונירה מעצבות פריטים מקסימים לבית ולחדרי ילדים. כל המוצרים שלהן מיוצרים בעבודת יד ומחומרים טבעיים, בהם עץ אורן מלא ובדי כותנה, והצבעים כולם על בסיס מים ונטולי חומרים רעילים. בין הפריטים תמצאו לבבות מעץ עם כיתובים, תמונות או מתלים – כולם בצבעי פסטל נעימים, שיוסיפו חן לכל חלל. השם "בורבולטה" פירושו פרפר בפורטוגזית, והוא מסמל עבורן חופש, דמיון, אהבה ומשפחה, שעומדים בבסיס העבודות שלהן.

לעמוד הפייסבוק


פריטים מקסימים בעבודת יד מחומרים טבעיים

6. טיפיטו

דורית אביר נולדה בארצות הברית, שם נהוג היה להטביע בחותמת דיו על דף את כפות רגליו של תינוק שאך נולד ולצרפן למסמכי השחרור מבית החולים. כאשר הייתה בהיריון עם בתה, החליטה ליישם את המנהג גם כאן. אביר מציעה ערכת ספוגים להטבעת רגלי הרך הנולד בפעולה קלה ביותר, היוצרת מזכרת נצח אמיתית ומוחשית מתקופה זו. כך כשיגדל, יוכל הילד להסתכל בטיפיטו ולראות עד כמה קטנות וחמודות היו כפות רגליו.
טלפון:052-5323111
לדוא"ל של דורית


ערכת ספוגים להטבעת רגלי הרך הנולד

7. ליאת צומר – מלבדת ויוצרת בצמר כבשים

ליאת צומר יוצרת מצמר פריטים שונים הניחנים באיכות שאין לה תחליף. הצמר הוא טבעי ורך ומרבית המוצרים הולכים יד ביד עם התפיסה האנתרופוסופית הרוחנית: הם משמשים אמצעי לפיתוח הדמיון והפנטזיה, מחוברים לאלמנטים טבעיים ומשדרים חום ורכות שאי אפשר למצוא בחומרים תעשייתיים. מבחר העבודות הוא צבעוני וכולל פיות, חיות, מוביילים ובובות שונות. בסטודיו נערכים גם קורסים למבוגרים ולילדים שבהם אפשר להעמיק בשיטות הליבוד השונות.
טלפון: 052-6467485
לדוא"ל של ליאת


פריטי צמר מיוחדים, מקורים ואיכותיים במיוחד

8. רוני שלמור – עיצוב סוסי נדנדה

רוני שלמור מעמיקם מגלף סוסי עץ בעבודת יד. כחבר באגודה הבריטית לייצור סוסי נדנדה, הוא יוצר את הפריטים שלו בהתאם למסורת הבריטית העתיקה. עבודות הגילוף, העיבוד והצביעה המסורתיות נשמרות בקנאות כראוי לחבר באגודה, וכל תהליך הייצור נעשה בהתאם לתקן האירופי לצעצועי ילדים. הצבעים אינם מכילים עופרת, האוכף והראשייה עשויים מעור אמיתי ומשובח ומחוברים לגוף הסוס על ידי מסמרים דקורטיביים, ושיער הרעמה והזנב הנו שיער סוס אמיתי.
לאתר


האוכף והראשייה עשויים מעור אמיתי משובח ושיער הרעמה והזנב הנו שיער סוס אמיתי

9. כרמית קליין – Baby to Go

כרמית קליין, בוגרת לימודי מחול מודרני בלונדון ורקדנית במקצועה, בחרה לאחר הולדת ילדיה לעסוק באהבתה השנייה – תפירה ועיצוב בבד. קליין מעצבת מוצרי טקסטיל מיוחדים בעבודת יד, כגון שמיכות טלאים וקרושה, בובות בד, כריות, מגני ראש, מנשאים ועוד, והכל בצבעים עליזים ובמראה וינטג'י ייחודי.
טלפון: 052-8814740
לאתר


בובות בד בעבודת יד ובמראה וינטג'י ייחודי

10. נוקא

גם נורית ויינטראוב, בוגרת לימודי אדריכלות בטכניון, החליטה לאחר הולדת בנה הבכור לחזור לאהבתה הישנה – עיצוב בובות. בעזרת אמה וחברתה קרין, החלה לעצב בובות בד ומשחקים לתינוקות ולילדים. בסטודיו שלה הממוקם בקיבוץ עין כרמל אפשר למצוא מוצרים צבעוניים מבד ועץ, המשמשים הן למשחק והן לפיתוח היכולת המוטורית, בין השאר בצורת בעלי חיים המעודדים את הילד לגעת, למשש, להתכרבל ולשחק.
לאתר


בובות בד לתינוקות ולילדים שאפשר לגעת, למשש, להתכרבל ולשחק איתן