עיניים אליה: "המפקדת" חזרה וגם כת הסקס של ניו יורק

"המפקדת" עונה 2 | צילום: משה נחומוביץ, באדיבות כאן 11
"המפקדת" עונה 2 | צילום: משה נחומוביץ, באדיבות כאן 11

הסדרה החדשה שהפיקה ריס ווית'רספון, עונה שנייה לדוקו הפשע של HBO על הכת הניו יורקית שמייסדיה הואשמו בסחר במין, ומה קורה לנועה המ"מ כשלמחלקה שלוש מגיעים טירונים? המלצות צפייה

88 שיתופים | 132 צפיות

דרמה קומית: הסדרה "כל מה שאני יודעת על אהבה"

מהבי בי סי באהבה, דרמה קומית בת 7 פרקים (שזה דרך נוספת להגיד "איכותיים") המבוססת על האוטוביוגרפיה של דולי אלדרטון שגם חתומה על הסדרה. מגי ההוללת ובירדי החננה היו בסטיז בלתי נפרדות עוד מימי בית הספר, אבל בשנייה שהן התחילו את החיים האמיתיים בעולם הגדול שהוא לונדון, לבירדי נהייה חבר ומגי פחות מצליחה לחיות עם זה בשלום. עכשיו הן צריכות להתבגר ואולי גם להבין איך נראים החיים כשאנשים נוספים נכנסים לקשר ההדוק ביניהן, וכשמדובר בשתי שותפות נוספות והורסות בדירה, זה אולי לא רעיון כל כך רע, בטח לא עבורנו.

איפה צופות: yes VOD, HOT VOD

קומדיה ישראלית: הסדרה "המפקדת" עונה 2

מיה לנדסמן (ספיר הסמלת בשבילכן), כרמל בין (צימר), נועה אסטנג'לוב (צליל), והאחת והיחידה, אלונה סער (נועה המ"מ), חזרו לפקד על שגרת הצפייה שלכן עם עונה חדשה לסדרה שעושה בית ספר לטירונות. הפעם, במקום נערות בסיכון, מגיעה לצוות הפיקוד המפוקפק מחלקה הפוכה לחלוטין – טירונים. ולא סתם, עתודאים. רק שמהר מאוד מתברר שמה שנחשב לקרם דה לה קרם של צה"ל (ולא, אנחנו לא מתכוונות לטורטית אלוהית בשק"ם) הופך למכה מתחת לחגורה לצוות הפיקוד שיש עליו דיבור בבסיס. למרבה האכזבה בעונה הזו לא יככבו מלכת הפשע חגו (גל מלכה) ולא ערבה (עלמה קיני, אובדן גדול) אבל במקומן מגיע מפקד חדש מסוג זכר לצוות, וגם חייל VIP, האחיין של המבסית (מיה דגן), אז אנחנו צופות רצף כשלים מענג במיוחד. חוצמזה שממש התגעגענו לפסקול ההורס של אקו ותומר כץ. יאללה, עיניים לכאן.

איפה צופות: החל מה-19 באוקטובר, בימי רביעי וראשון, בשעה 21:15 ב- כאן 11 ובדיגיטל

דוקו פשע: הסדרה "הנדר: כת הסקס של ניו יורק" חלק 2

החלק השני לסדרת הדוקו המטלטלת של HBO שנכנסת לנבכי הכת נקסיום. חמש שנים לאחר מעצרו במקסיקו של קית' רנירי, מייסד הארגון שייועד במקור לשיפור עצמי ולהתפתחות אישית, שבתוכו פעלה אחוות נשים, לכאורה, נגד הפטריארכיה, שקיעקעו על איבר מינן את ראשי התיבות של רנירי מפנה את הזרקור אל מי שסייעו לו. החלק השני של הסדרה עוקב אחר המעגל הקרוב לרנירי בארגון וכולל ריאיונות עמו מהכלא, ומתמקד בשותפה בהקמת הארגון, ננסי זלצמן. בעוד שרינירי נחשב לגאון משוגע וסדיסט, זלצמן נחשבת לחוליה ההגיונית בנקסיום וגם מתייצבת מול המצלמה לאחר שהודתה באשמה. עכשיו רק לא ברור – מה האינטרס שלה? בתור הצד השפוי, איפה היא הייתה כל הזמן ולמה לא עצרה את מה שהתחולל מתחת לאף שלה?

איפה צופות: סלקום TV

דרמת אקשן דנית: הסדרה "חטיפת הרכבת התחתית"

ארגון טרור חוטף 15 בני ערובה ברכבת התחתית בקופנהאגן. מי שנבחר לנהל מולם את האירוע הוא אסיר ששהה בשבי של דעאש במשך שנה בסוריה ושרד כדי לספר. במשך שבוע מותח, האירוע מטלטל את אזרחי דנמרק, כשהפוליטיקאים מתכתשים האם לנהל מו"מ עם טרוריסטים ומחליטים שלא, התקשורת מתחקה אחר חייהם ומשפחותיהם של החוטפים ומייצרת תמונה אמפתית מדי למי שמאיימים להרוג את בני הערובה בזה אחר זה, האזרחים מרגישים שבני הערובה הופקרו וכמובן יש את בני הערובה עצמם, שכל אחד מהם מתמודד אחרת עם האקדח שצמוד להם לרקה. מאז "הגשר" לא ישבנו ככה על הקצה מול דנים מתוחים.

איפה צופות: סלקום TV

דרמה רומנטית: הסדרה "מאפס"

איימי (זואי סלדנה, "אוואטר") היא סטודנטית שלומדת באיטליה ולינו הוא שף סיציליאני שנקלעים לסיפור אהבה גדול מהחיים. לינו טוען שבחלומות, כמו באהבה, הכל אפשרי. רק שעל העתיד המשותף של השניים מעיב דבר אחד: לינו מאובחן עם סרטן. עכשיו המשפחה שלה, שלא ממהרת לקבל אותו, עומדת למבחן יחד עם כל מה שהשניים חלמו יחד. "אני לא יודעת אם יש הרבה רומטיקה בעולם כרגע. לא ראינו הרבה זמן סיפור אהבה שהוא גם סיפור אמיתי", אמרה ל"ווראייטי" ריס ווית'רספון שגם חתומה על ההפקה וגם על הליהוק של סלנדה. לא מתווכחות, רק מכינות ממחטות.

איפה צופות: נטפליקס

דוקו מוזיקה: שבוע של סרטי דוקו מוזיקליים

שריל קרואו, וויטני יוסטון, ג'נט ג'קסון, הרולינג סטונס (בסרט בבימויו של מרטין סקורסזה), שיניייד אוקונר (בסרט זוכה פסטיבל סאנדנס) ועוד רבים ומעניינים מגיעים לשבוע של סרטי וסדרות דוקו מוזיקליים. כשמציצים מאחורי הקלעים של כמה מהאמניות המוכרות ביותר, מתגלים סיפורי חיים לא פשוטים ולא זוהרים בכלל. למשל, בניגוד לתדמית המפוקפקת שהוצמדה לאוקונור בתקשורת יש אישה עמוקה וחריפה שרצתה לזעוק לעולם, שריל קרואו לקחה את סיפורי האהבה הנכזבת והתמודדות עם סרטן השד והפכה אותן למוזיקה וויטני יוסטון חיה חיים סוערים ורוויי סודות ועדיין הצליחה לשבור שיאים מוזיקליים. שווה זיפזופ וגם סתם ליפול על פנינה בלתי מוכרת.

איפה צופות: יס דוקו החל מיום א', ה-23.10