"קשה להיפרד": עינב מ"חתונה ממבט ראשון" מסגירה את האמת

הזוג הראשון בעונה החדשה של חתונמי. עינב כפיר ורז איתן | צילום: שחר וין
הזוג הראשון בעונה החדשה של חתונמי. עינב כפיר ורז איתן | צילום: שחר וין

לקראת סיום העונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון" והחשיפה אילו זוגות נשארו ביחד אחרי הכל, משתתפת העונה עינב כפיר נחשפת בפוסט שמעורר סימני שאלה

88 שיתופים | 132 צפיות

העונה השישית של "חתונה ממבט ראשון" עומדת להסתיים, ושנייה לפני שסופסוף נגלה מי מהזוגות שבחרו להישאר ביחד על המסך שרדו עד עצם היום הזה, משתתפת התוכנית עינב כפיר, ששודכה לרז איתן, מסכמת את כל מה שעבר עליה בפוסט מרגש שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

>> עינב, מור, יואנה, חן, טל, נעם ורותם מ"חתונמי" מדברות על הכל בפרויקט מיוחד ובלעדי ל"את"

בפוסט שכתבה, לצד תמונה שלה עם המצלמה שליוותה אותה במהלך התוכנית, פתחה כפיר: "כמה שהיה לי קשה להיחשף מולך בהתחלה, ככה קשה להיפרד עכשיו", כתבה. "תודה שגרמת לי להתבונן בעצמי, להתבונן באמת, לעומק. להתמודד עם הפחדים, השברים והסודות שהחזקתי כל כך הרבה שנים ולהפסיק לברוח מעצמי", חשפה.

כפיר, שעברה תהליך של קילוף והשלת החששות שלה לעיני המצלמה, המשיכה ושיתפה בדברים שגילתה על עצמה בתוכנית. למשל, שתכונות האופי שלה אותן החשיבה כשליליות, הן בעצם היתרונות הכי גדולים בה. "תודה שלימדת אותי שהשקט והמופנמות שבי זו המתנה הכי טובה שיכולתי לקבל. שבשקט יש עוצמה וקול ושאני לא צריכה לצעוק כדי להישמע", הודתה, "הנשמה כבר עושה את זה לבד".

עינב כפיר מסכמת את "חתונה ממבט ראשון" | צילום: צילום מסך מאינסטגרם
עינב כפיר מסכמת את "חתונה ממבט ראשון" | צילום: צילום מסך מאינסטגרם

כפיר, שחשפה לאחרונה בריאיון מיוחד ל"את" את חששותיה, המשיכה וכתבה: "תודה שהראית לי איך חוסר הביטחון שלי נראה, שגרמת לי להתעמת איתו, להתכווץ מולו, ולהבין שזה בסדר גם להראות אותו, ובעיקר להבין שבשקט יש הרבה ביטחון". כפיר שיתפה עוד כמה היא מרגישה שלאורך התוכנית למדה להיות כנה יותר עם תחושותיה, שלמדה "לשבור את התבניות שהכנסתי את עצמי אליהן בעבר ולהביט בעצמי בעיניים חומלות ומקבלות, וזהו, אין סיום", כך סיכמה.

גם אנחנו סקרניות מאוד לדעת מה קורה עם כפיר ואיתן בימים אלה, ולא יכולות שלא לתהות שמא כל ההודיה ואווירת הפרידה הזו למעשה מרמזת כי השניים נפרדו? ניאלץ להתאפק עוד טיפה, ונאחל לכפיר שרק תמשיך ללמוד על עצמה ולהתפתח כמה שיותר. שמחות לשמוע שהתוכנית עשתה לך רק טוב והשפיעה עלייך לטובה.