עידן עמדי פרסם תמונה שלו אחרי הפציעה בעזה. נגמרו לנו המילים

עידן עמדי עם שחרורו הביתה מבית החולים שיבא | צילום: GIL COHEN-MAGEN/AFP via Getty Images
עידן עמדי עם שחרורו הביתה מבית החולים שיבא | צילום: GIL COHEN-MAGEN/AFP via Getty Images

רגע אחרי שעידן עמדי ציין יום הולדתו ה-36, הזמר והשחקן האהוב שנפצע קשה בעת שלחם בעזה - מפרסם תמונה שגומרת את כל המילים. ואתן חייבות לקרוא את מה שהוא כתב

88 שיתופים | 132 צפיות

יש רגעים שנגמרות לנו המילים, ועידן עמדי בהחלט הגורם לזה. הזמר, שנפצע קשה בלחימה בעזה, פרסם הבוקר (שלישי) לראשונה בחשבון האינסטגרם שלו תמונה של פניו מהימים הראשונים שלאחר הפציעה. בתמונה הוא נראה פצוע, מדמם וסובל מכוויות בפניו. לצד זאת הוא פרסם טקסט מרגש ועוצמתי שאי אפשר להישאר אדישות אליו.

>> עידן עמדי נפרד מחברי הצוות שלו שנהרגו ושובר לנו את הלב

"אחד הרופאים בבית החולים קרא לי 360", כתב בתחילת הפוסט. "הוא אומר שיש נטייה לאנשים לחשוב שאם עשית סיבוב של 360 מעלות, אז אתה שוב נמצא בנקודת ההתחלה, אבל אצל פצועי קרב הסיפור קצת אחר. הטיול הזה בזוויות חדות, השטוחות והקהות של החיים, של מלחמה, משנה אותך ומעצב אותך. דרכו אתה נולד מחדש", שיתף בשיחה שלו עם רופאו והמשיך.

עידן עמדי | צילום: אינסטגרם idan_amedi@
עידן עמדי | צילום: אינסטגרם idan_amedi@

"מדי פעם נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי", הודה עמדי. "אבל בכנות לא חושב שאי פעם אתפוס את זה, ככה זה ניסים, צריך לקבל אותם ובעיקר לא לשכוח שקרו. לקדש את המתנה שקיבלת עם כל הזוויות והשברים, להזכיר לעצמך שהדרך מפרכת ושיש עוד דברים יפים לראות. יום הולדת שמח עצוב שני בחודשיים, תודה לאל כל מתנות החינם", סיכם לאור העובדה שאתמול (שני) חגג את יום הולדתו, יום הולדת שני מבחינתו, שבו באמת לאחר הפציעה הקשה – נולד מחדש.

אין מילים להגיד כמה אנחנו מצדיעות לעמדי, על אומץ הלב, הגבורה והעובדה שעזב הכל – מהמשפחה ועד הקריירה המצליחה – והתגייס למילואים מהרגע הראשון כדי להגן על כולנו, בלי לחשוב על המחיר הקשה שהוא עלול לשלם. לאורך כל הדרך מאז תחילת המלחמה, עמדי מקפיד לשתף טקסטים עוצמתיים מאין כמוהם. הוא שבר את הלב של מדינה שלמה כשנפצע קשה בעזה ובהתחלה אף היה חשש כבד לחייו.

עמדי הוא גיבור אמיתי. אנחנו מאחלות לו החלמה מהירה ושולחות חיבוקים ואהבה לו ולכל בני משפחתו.