תעשו לו כבוד: עומר אדם נחת בטוויטר והצייצנים הישראליים מגיבים בכל הכוח

עומר אדם | צילום: אור לוזון. בגדים: דיסקוורד
עומר אדם | צילום: אור לוזון. בגדים: דיסקוורד

הזמר הלאומי פתח חשבון טוויטר ונחת ברשת הכי עוקצנית בישראל. הצייצנים הישראלים לא הספיקו לתת לו יותר מדי רגעי חסד וכבר התחילו לעקוץ

88 שיתופים | 132 צפיות

ביצת הרשת המקומית גועשת היום: בניסיון לפנות לקהלים חדשים עומר אדם הצטרף היום באופן רשמי לרשת הטוויטר ונראה שעידן חדש מתחיל ברשת החברתית שנשארה עד היום נישתית בארץ. הוא פתח בציוץ עם תמונה מדובאי ואיור של ציפור הטוויטר הכחולה, בתמונה שנראית מאוד לא דומה לשיח המתחכם והמתלהם של הטוויטר הישראלי, וכבר היו צייצנים שהספיקו להעיר/ללגלג עליו בתגובות על כך שהעלה תמונה באמירה: ״עומר כאן זה לא אינטגרם״. התגובות הציניות הידועות הנהוגות בפלטפורמה כללו גם את מי שניצלו את הטראפיק של הציוץ בשביל לפרסם שהם מוכרים את הרכב שלהם או את האלבום החדש שלהם. גם תגובות על הסערה האחרונה שלו עם השיר קאקדילה שפגע בקהילת יוצאי ברה"מ לא איחרו לבוא.

כשהחשבון עלה הוא היה ללא וי כחול (זה תוקן תוך פחות משעתיים וכרגע הוא כבר מצויד בווי הנחשק), מה שעורר חשד של צייצנים רבים שמדובר בהטרלה של חשבון מזוייף. אך הודעה רשמית יצאה מהיחצן שלו וקישור לחשבון הטוויטר החדש נמצא גם בחשבון האינסטגרם של הכוכב. הזמר שמחזיק בחשבון אינסטגרם עם כ-930 אלף עוקבים וחשבון פייסבוק עם 330 אלף עוקבים מקווה להצליח גם ברשת שבה תמונות הן מעטות ומוזיקה כמעט מחוץ לתחום, ונראה שמצפה לו אתגר גדול להבין את חוקי הפלטפורמה שמאופיינית בעיקר בדיונים פוליטים, בכנות רדיקלית ומינימום מעצורי נימוס והגינות. יהיה מעניין לראות איך הוא הולך להתמודד עם גוב האריות של הטוויטר והאם יתקבל שם באותה אהבה כמו ברשתות החברתיות האחרות.

האם מדובר בתחילתו של עידן וסלבס נוספים הולכים להתחיל לצייץ בעקבותיו? ימים יגידו. בינתיים הוא כבר הפך לשיחת היום בטוויטר, אבל הפיד משתנה מהר ונראה שמצפה לעומר אתגר לא קטן – מאחלות לו המון בהצלחה, והנה כמה מהתגובות בעקבות הציוץ הראשון: