5 דברים לעשות עם הליפסטיק שלך. חוץ מלהשחית את האוטו של ח"כ לאה פדידה

ניצול מושלם של חומר: הכיתוב שנמצא על האוטו של ח"כ לאה פדידה
ניצול מושלם של חומר: הכיתוב שנמצא על האוטו של ח"כ לאה פדידה

ח"כ קסניה סבטלובה השחיתה את האוטו של ח"כ לאה פדידה עם ליפסטיק אז שאבנו השראה מהמחוקק הישראלי וגילינו אילו עוד שימושים נפלאים ויצירתיים את יכולה למצוא לשפתון שלך

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מושב החורף של כנסת ישראל נפתח ושוב המוסד המהולל הזה גורם לנו לפייס פאלם רציני. הפעם כשח"כ קסניה סבטלובה השחיתה את האוטו של ח"כ לאה פדידה, רק כי זו תפסה לה את מקום החנייה. הדבר היחיד שאנחנו יכולות לומר על זה זה רק שאנחנו מאוד מקוות שח"כ סבטלובה לא בזבזה על כל העניין איזה מאק או בובי בראון משובח והסתפקה בשפתון ממעבר הביוטי של חצי-חינם.

בכל אופן, בתור מי שהדמוקרטיה היא נר לרגליהן החלטנו גם הפעם לשאוב השראה מהמחוקק הישראלי ומצאנו עוד 5 דברים שאפשר לעשות עם הליפסטיק שלך, חוץ מלהשחית מכוניות תועות כמובן.

1. להשתמש בו בתור צללית

בזבזת את כל הכסף שלך בסטרוברינט ועכשיו לא נשאר לך אפילו 9.90 ש"ח לצללית מהסטנד של אסנס? אמצי את ערכי החסכנות שמאפיינים את כנסת ישראל וצרי מהליפסטיק שלך צללית.

2. ובתור סומק

כי אם כבר חסכנות אז עד הסוף

3. תהפכי לאמנית

כנסת ישראל אמנם מתגאה בערכי השמרנות הכי מתקדמים במזרח התיכון, אבל בכל מה שקשור לצבע על השפתיים היא מרשה לנשות ישראל להתפרע. עדיין. נצלי את הפרצה בחוק והפכי את השפתיים שלך ליצירת אמנות.

הזעם האצור בך מאיים להתפרץ גם אחרי שיעור האמנות הנ"ל? למשחיתות מתקדמות נמליץ לחרוג מגבולות השפתיים ולקחת את אמנות השפתון גם לאיברי גוף אחרים. כך תוכלי לחסוך את הכסף שאין לך פעמיים: גם על צבע, בזכות שפתונים וליפ גלוסים ישנים, וגם על קנבס. וכי יש משטח עבודה יפה יותר מהגוף האנושי?

 

4. הפכי את הליפסטיק שלך לתכשיט
אחרי שהבנת שבזבזת את כל האיפור שלך על ציורים (למה?) – את חייבת למצוא דרך אחרת להתקשט ולהוסיף לעצמך קצת חן. כל מי שאי פעם קנתה ליפסטיק הרבה יותר מדי יקר בחייה – א.ק.א כולנו – יודעת שלפעמים האריזה יפה לא פחות מהצבע. זה בדיוק הזמן להפוך לבחורת הפינטרסט שתמיד חלמת להיות ולפנות אחר הצהריים שלם לשעת יצירה, ולו רק כדי שכשישאלו אותך "אל אלוהים, מה זה התכשיט המכוער הזה?!" תוכלי להפטיר בנונשלנט "מה, זה? אני עשיתי, שטויות, רק 4 שעות הכנה".

5. שכללי את יכולות הפאסיב אגרסיב שלך

בסרטים רומנטיים הגיבורה הרומנטית משאירה לחבר הרומנטי שלה מסר רומנטי על המראה הרומנטית שלהם עם ליפסטיק רומנטי. חבל שאת חיה בעולם בו מחוות האהבה הכי גדולה היא אגודל למעלה בצ'אט של הפייסבוק. היתלי באילנות הגבוהים של כנסת ישראל והחזירי למערכת היחסים שלך קצת מהגוד אול פאסיב אגרסיב, בעזרת שפתון כמובן. השראה לטקטיקה הזו תוכלי למצוא בשפע ב"המירוץ לדראג של רו פול", תוכנית הריאליטי שמשלבת בין אמריקה'ס נקסט טופ מודל לדראג קויין ומבחינתנו כל משתתפיה יכולים בכיף להחליף את 120 הח"כים כולם.

יאללה ביי, כלומר עד פאדיחת הכנסת הבאה. מקוות שהיא תכלול גם איזה קונסילר נחמד
יאללה ביי, כלומר עד פאדיחת הכנסת הבאה. מקוות שהיא תכלול גם איזה קונסילר נחמד

[interaction id="59f03b2017444e0001d9bc15"]