באו לעבוד? עדן בן זקן, אנה זק ונונו משתפות פעולה בלהיט ממכר

כח השלוש: אנה זק, עדן בן זקן ונונו | צילום: שי תמיר
כח השלוש: אנה זק, עדן בן זקן ונונו | צילום: שי תמיר

אחרי ציפייה ממושכת, עדן בן זקן, אנה זק ונונו סופסוף משתפות פעולה בלהיט כיפי וממכר בתזמון מושלם. אז מה בכל זאת הבעיה?

88 שיתופים | 132 צפיות

חיכינו וחיכינו, וסופסוף שיתוף הפעולה הכי מסקרן של השנה נחת באוזניות שלנו. עדן בן זקן, אנה זק ונונו שחררו הבוקר (11.12) את הלהיט החדש שלהן "ראשון בבוקר", בתזמון מושלם עם בלוז יום ראשון, שכולנו מכירות טוב כל כך.

>> האחיות כרקוקלי: "המריבות שלנו מתלקחות בקלות"

שיתוף הפעולה בין שלוש הכוכבות הבוערות של ימינו נשמע מרגש לא רק על הנייר. עובדה, אנחנו מזמזמות את הפזמון בעודנו רוכנות על המקלדת במשרד כבר משמיעה ראשונה. הטקסט שהוא חצי שיר הלל/חצי שיר מרדני בשם הנערה העובדת שטוחנת שעות במשרד, נכתב על ידי אנה, עדן ונונו יחד עם רון ביטון, עיליי אשדות וסתו בגר שגם הפיק את השיר. דולי פרטון גרסת 2022, אם תרצו. לשיר הזה יש פוטנציאל להפוך להמנון יום ראשון (או כל יום אחר בשבוע), וסביר להניח שהוא יהפוך ללהיט מגה-חרוש בטיקטוק, ביוטיוב, באינסטה ובכל פלטפורמה אפשרית.

הקליפ צולם באווירה משרדית שיכולה להתקיים רק במשרד שבו עובדות אנה, עדן ונונו תחת קורת גג אחת, מה שאומר חולצות קרופ לוהטות (כן, כולל עדן בן זקן ההריונית), ורוד בכל פינה אפשרית ועננה של סוואג שמרחפת על כל חלל האופן ספייס. קשה להתעלם באלגנטיות מהאופן הפחות אלגנטי בו חברת אמדוקס נוכחת בפריים – הקליפ צולם במשרדי החברה, ובעיקר קשה להתעלם מזה ששלוש החברות המוכשרות והמעולות לא ראו משרד מבפנים כבר שנים עד מעולם לא. אבל למה להרוס, גם ככה ראשון בבוקר.

צפו בקליפ: