המעצבת הישראלית שגרמה לקייטי פרי להתאהב

קייטי פרי | צילום: Amy Sussman/Getty Images
קייטי פרי | צילום: Amy Sussman/Getty Images

בקליפ החדש של קייטי פרי מככבת שמלה של המעצבת הישראלית עדי קרני ווגט. שמענו ממנה איך הגיעה להלביש את כוכבת הפופ הגדולה בעולם ולמה הסכימה לעשות זאת בחינם

88 שיתופים | 132 צפיות

ליום הולדתה ה-27 קיבלה המעצבת עדי קרני ווגט את המתנה הכי טובה שאפשר היה לחלום עליה, שלוש שמלות בעיצובה מופיעות בקליפ החדש של קייטי פרי. "לא יכולתי לחלום על מתנה טובה יותר", אומרת המעצבת, ואי אפשר שלא להסכים איתה כשמדובר באחת הזמרות הכי גדולות בעולם. את שמלת הלבבות עליה אחראית קרני ווגט תוכלו לפגוש בקליפ החדש לשיר Never Really Over ששוחרר בתחילת החודש ותוך יומיים הצליח לצבור 23 מליון צפיות.

הדרך לקייטי פרי לא הייתה קלה. קרני ווגט מצאה עצמה במירוץ מטורף: שבוע שלם ללא שינה, חמש שמלות שנתפרו ביומיים, חיפוש אחר אנשים שיעבירו את השמלות בטיסה מישראל ללוס אנג'לס, התעלמות מבקשתה לתשלום ושתי שמלות שבסוף בכלל לא נלבשו. סדרת האירועים הזו יכולה הייתה להפוך בקלות לסיקוונס בקומדיה רומנטית טיפוסית, אבל קרני ווגט נשמעת מחושלת. "עברתי כל כך הרבה, אבל זה לגמרי שווה את זה", היא אומרת, "בסוף הם גם ביקשו שאשאיר את השמלה לארכיון של קייטי פרי".

קייטי פרי לובשת שמלה של עדי קרני ווגט | צילום מסך מהקליפ Never Really Over
קייטי פרי לובשת שמלה של עדי קרני ווגט | צילום מסך מהקליפ Never Really Over

אז איך הכל התחיל?
"הסטייליסטית של קייטי פרי, סוואנה בייקר, פשוט סימסה לי יום אחד 'את מוכנה לפרויקט הבא שלנו?'. כבר עבדנו יחד בעבר, כשהיא לקחה שמלות שלי להפקה במגזין 'הונג קונג' ועבור כמה לקוחות שלה ומאז נוצר בנינו קשר חברי. עניתי בחיוב ורק אז היא סיפרה לי שמדובר בקליפ של קייטי פרי עם שלושים רקדניות ודדליין של 18 ימים. אחרי שכתבתי שאני בעניין היא אמרה לי שהיא עדיין לא קיבלה אישור סופי והיא תעדכן אותי מתי להתחיל לעבוד. חיכיתי כמה ימים וחשבתי שזה כבר לא יקרה, אני לא מהאלה שמציקות, חשבתי שאם זה שלי זה שלי. אחרי תשעה ימים היא כתבה לי שעושים את זה, נלחצתי מאוד כי הבנתי שיש לי רק שמונה ימים לעשות 31 שמלות. היא לא יודעת שהסטודיו שלי הוא חדר וחצי בבית של ההורים שלי במושב אורה".

31 שמלות בשמונה ימים?! את צוחקת תוך כדי שאת מספרת לי את זה, אבל זה נשמע כמו מתכון להתקף חרדה.
"אחרי שהסטייליסטית שלחה לי את הרפרנסים היא אמרה שבסוף יהיו רק חמישה רקדנים ושקייטי בכלל לא תלבש שמלה שלי. אמרתי לה שאני בכל זאת עושה שמלה גם לקייטי, אפילו אם היא לא תלבש אותה. באותו יום שלחתי את הסקיצות וקיבלתי אישור להתחיל לעבוד, עשיתי שיחת וידאו עם הסטייליסטית בחנות בדים וקניתי מכל בד כמה צבעים, כי אני מכירה את הסטייליסטית הזאת ויודעת שאצלה הכל יכול להשתנות כל הזמן".

ואז הדברים התחילו להסתדר?
"באותה שיחה הגיעה עוד פצצה. הסטייליסטית אמרה לי שהשמלות צריכות להיות מוכנות יומיים לפי הדדליין, מה שאומר שיש לי בערך שלושה ימים לתפור הכל ושאפילו אין לי זמן לשלוח את הדגמים במשלוח אקספרס".

אז מה עשית?
"חיפשתי חברים ואנשים שטסים ללוס אנג'לס ויוכלו לקחת את השמלות איתם בטיסה. אלה היו שלושה ימים מטורפים, לא ישנתי דקה ולא יצאתי מהבית, הדבר היחיד שהניע אותי זה האנדרנלין. הסטייליסטית אמרה שקייטי ראתה את הסקיצות ואהבה במיוחד את השמלה עם הלבבות, אז אמרתי לה שאכין לקייטי אותה ועוד אופציה למקרה שתהיה בעיה. סינג'רתי את אחותי שתעזור ואת בעלי שיגהץ. וזה לא הכל, אחרי שהשמלה עם הלבבות הייתה מוכנה היא פתאום רצתה אותה בצבע אחר, בסוף הצלחתי לשכנע אותה להישאר עם הצבע הזה. שתביני, כל הטירוף הזה ולא הייתי בטוחה אם היא בכלל תלבש את השמלות".

השמלה של עדי קרני ווגט לפני שנשלחה לקייטי פרי | באדיבות עדי
השמלה של עדי קרני ווגט לפני שנשלחה לקייטי פרי | באדיבות עדי

בדיעבד זה השתלם?
"הם לא שילמו על השמלות וגם כשביקשתי החזר הוצאות הם התעלמו, חשבתי הרבה אם לעשות את זה או לא, אבל בסופו של דבר קייטי פרי לבשה שמלה שלי. זה מדהים, וכשהשמלות שלי שם אי אפשר לדעת לאן זה יתגלגל".

עם העובדה הזאת גם אי אפשר להתווכח, את הקישור בין קרני ווגט לסטייליסטית סוואנה בייקר עשתה ג'נה, החברה הטובה של התאומות חדרא שלבשו את השמלות של קרני ווגט לפני חצי שנה. "כולם שם יחד בברנז'ה", היא אומרת.

מאז הספיקה קרני ווגט להתפטר מעבודתה כמעצבת ברשת "תמנון" לטובת פיתוח מותג משלה. "הבנתי שבחברה מסחרית לא נותנים במה למעצבים צעירים, רציתי להגשים את עצמי ולא לעבוד בשביל מישהו אחר", היא מסבירה.

נראה שהדרך העצמאית אליה יצאה עשתה לה רק טוב, היא הלבישה פעמיים את הדוגמנית סופיה מצ'טנר, פעם אחת בהפקה של מותג הטיפוח "ללין" ובפעם השנייה בהפקה לרשת "טופ טן". "היא צריכה להיות הפרזנטורית שלי", היא צוחקת. בנוסף, הספיקה המעצבת להלביש את מלי לוי בפרסומת של יובנה ועוד כוכבות מעבר לים כמו ורוניקה וגה ואווה מקס, לראות את העיצובים שלה מככבים בהפקה בווג איטליה ובחודש הבא תתפרסם הפקה עם שמלות שלה בווג הסיני.

אז מה היעד הבא?
"דואה ליפה. הייתי רוצה גם להלביש את בילי אייליש, למרות שזה לא ממש הסגנון שלה, וגם את קיילי ג'נר. האמת שאחת הסטייליסטיות שלקחה דברים שלי לאחרונה עובדת גם עם קלואי קרדשיאן, אז כמו שלמדתי – בהוליווד הכל יכול לקרות".