עדי ביטי: "יצאה עליי כתבה ממש מרושעת שבכיתי בגללה בלי סוף"

עדי ביטי | צילום: עמית נעים
עדי ביטי | צילום: עמית נעים

על מה יש לה רגשות אשם, מה ההרגל המגונה שלה ומה היא למדה על עצמה מהכתבה שגרמה לה לבכות כשהייתה בת 13? עדי ביטי מתכוננת למופע חנוכה חדש ולא מקשיבה לאנשים שהמליצו לה להפסיק לשיר

88 שיתופים | 132 צפיות

עדי ביטי, בת 21, זמרת ושחקנית. מופע החנוכה "הכל אגדה" בכיכובה של יעלה ב-3 בדצבר בכל רחבי הארץ. מידע וכרטיסים באתר ובטלפון: 3221*

>> בר רפאלי: "רגשות אשם? האמת, אין לי"

תעודת זהות בבקשה.
"אני זמרת ושחקנית, אישה צעירה ורגישה שרעבה לטרוף את החיים, אוהבת הומור ודי קלולסית". 

מאיפה את?
"אני גרה בהוד השרון כל החיים. גם כל המשפחה שלי גרה כאן. דודה אלינור, אחות של אימא, בני הדודים הקטנים וסבתא שנמצאת אצלה כל יום. אני אוהבת להיות קרובה למשפחה ואני לא רוצה להתרחק. לפחות לא כרגע".

איפה אנחנו תופסות אותך עכשיו?
"בבית קפה קסום באתונה, עם כוס קפה – ואין כיף כזה!".

מה הדבר הכי יפה שאמרו לך לאחרונה?
"לא מזמן אימא שלי הייתה זקוקה לעזרה בעבודה שלה. בסוף היום היא הודתה לי ואמרה לי שאני מאוד חכמה וחדה, שהיה לה כיף להקשיב לי ושבאמת הצלחתי לעזור לה המון. היא גם אמרה שיש בי תכונות שלה אין, ושממש הרגישה שאנחנו משלימות אחת את השנייה. זה מאוד ריגש אותי".

"אני מתרגשת בקלות עד דמעות משיחה עמוקה ופתוחה עם אדם קרוב, או ממילה טובה שלפעמים אני כל כך זקוקה לה"

 

מה הדבר שהכי מטריד אותך ברגע זה?
"לאחרונה קראתי את הכתבה המחרידה על הכלבים המסכנים שנורו בחברון. זה ממש מעיק לי על הנשמה".

מה הדבר האחרון שחיפשת בגוגל?
"'מכבסות בקולונקי אתונה'. נשארתי פה הרבה מעבר למצופה".

דברי אלינו במספרים.
"עשיתי 4 יחידות מתמטיקה, 5 ערבית, 5 אנגלית. חוץ מזה, הגובה שלי הוא 1.54, יש לי 11 פלייליסטים בטלפון והחרוש ביותר מכיל 166 שירים. יש לי שני אחים קטנים, ארבעה כלבים וראיתי לפחות 30 פעמים כל אחד מהסרטים בסדרת 'דמדומים'".

למי את מאזינה?
"האמת שאני אוהבת את כל סוגי המוזיקה. בקטע לא מפתיע אני מקשיבה בעיקר לפופ. אני אובססיבית לליידי גאגא מילדות ולאחרונה אני ממש נדבקת לדה וויקנד.השיר האחרון שחיפשתי היה גרסת רמיקס ל- Running Up That Hill של קייט בוש".

מה הספר האחרון שקראת?
"'רודף העפיפונים' של חאלד חוסיני. ממליצה בחום, נשאבתי ממש. ספר מצמרר בעיניי".

מי הסול מייט התרבותית שלך?
"אריאנה גרנדה וטיילור סוויפט. שתי נשים מעוררות השראה שהצליחו לממש את עצמן, להשפיע ולהוביל בכל תחום המוזיקה בגיל צעיר. אוהבת במיוחד את זה שהן גם כותבות את השירים שלהן, מלחינות ומנגנות". 

מה מצחיק אותך?
"האמת שכמעט כל דבר. אני מתה על הומור, זה מתחיל מבדיחות קרש שטותיות ומגיע להומור שנון ומתוחכם. בגדול אני לפחות פעם ביום במצב כפית".

מה הקללה האהובה עלייך?
"קצת לא נעים להגיד…אבל אם להיות כנה, קל ש'סעמק'. כל דבר בערך גורם לי להגיד את זה. מספיק שתעבור מישהי עם שיער משגע שאני רוצה גם, או שנשפך עליי משהו בזמן ארוחה – מה שקורה כל יום. לפעמים זה בגלל שאני לא מוצאת בגד שבא לי עליו ואני כבר ממש מאחרת ואין לי זמן לחפש אותו, או סתם כי אני מקבלת מכה. כן, גם זה קורה כל יום. בקיצור, להמשיך?".

מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
"אני מאוד רגישה, במיוחד לאנשים שקרובים אליע. אני ממש מתרגשת בקלות עד דמעות משיחה עמוקה ופתוחה עם אדם קרוב, או ממילה טובה שלפעמים אני כל כך זקוקה לה. הפעם זה קרה לי פה עם אימא, ביוון. סיימנו ארוחת ערב, שתינו כוס יין וממש שיתפנו אחת את השנייה בכל רחשי הלב".

למי את מתגעגעת?
"לסבתא שלי, אימא של אבא שנפטרה כשהייתי בת חמש עשרה וחצי. היינו מאוד קרובות, גרנו ביחד הרבה שנים והיה לה חלק משמעותי וגדול בחיים שלי. היא חסרה לי".

מה השריטה שלך?
"פרפקציוניזם מוגזם. זה בכל דבר שאני נוגעת בו. או שאני עושה או שאני לא, אין אמצע וזה בא לידי ביטוי בכל תחומי החיים. זו תכונה שמקשה עליי מאוד ביומיום, כי היא לא קיימת אצלי בפרופורציה הגיונית. הייתי רוצה לדעת לשחרר קצת".

מה ההרגל המגונה שלך?
"התעסקות עם השיער. צריכה ממש להחזיק את עצמי לא לגעת בו כל שתי דקות".

מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים?
"הייתי בת 13 ויצאה עליי כתבה ממש מרושעת שבכיתי בגללה בלי סוף. ממש לא הצלחתי להירגע. באותה תקופה הייתי מוקפת בצוות מקצועי ובאנשים שהסבירו לי שאני חייבת לפתח חסינות ועור עבה כלפי מילים ותגובות של אחרים, ושבשביל להצליח ולהתפתח בחיים אני חייבת לא לקחת ללב דעות של אנשים לא רלוונטיים. למדתי שאני צריכה לדעת מי אני ולהאמין באיכויות שאני יודעת שקיימות בי, ולא לתת לאף אחד בעולם לערער לי את זה. מאותו רגע הגישה שלי השתנתה וזו שיחה שמחזיקה אותי עד היום. ברור שיש רגעים שאני מיישמת אותה פחות וזה בסדר".

מה העצה הכי גרועה שקיבלת?
"להפסיק לשיר".

מה הרגע שהכי השפיע על הקריירה שלך?
"אני לא חושבת שיש רגע אחד ספציפי שאני יכולה להצביע עליו. זה אוסף של שנים ורגעים שצברתי ועדיין צוברת מגיל שלוש. חלק היו בשליטתי וחלק לא. בסופו של דבר מכולם למדתי משהו, התבגרתי והחכמתי ובזכותם אני שחקנית, זמרת ויוצרת".

מה ההחלטה הכי טובה שעשית?
"להפסיק להלקות את עצמי על דברים שלא קשורים אליי".

על מה את הכי אוהבת להוציא את הכסף שלך?
"אוכל, תיקים ובגדים. לפי הסדר הזה".

מי האדם הכי סקסי בעולם בעינייך?
"כשאני אפגוש אותו והוא יהיה בעלי אני אדע מי האדם הכי סקסי בעיניי. אבל בגדול, אני מאוד נמשכת לאנשים כריזמטיים, שעומדים בזכות עצמם, עצמאיים ושנונים עם לב גדול. זה בהחלט משמעותי אצלי יותר ממראה".

"הייתי מוקפת בצוות מקצועי ובאנשים שהסבירו לי שאני חייבת לפתח חסינות ועור עבה כלפי מילים ותגובות של אנשים"

 

מה הדבר שאת הכי מחכה לו כרגע?
"האמת, אני עושה מיליון אודישנים בשנה האחרונה. הגעתי עשרות פעמים לשלבי ליהוק אחרונים ולצערי זה בסוף לא קרה. עשיתי תפקידים יפים פה ושם, אבל אני ממש מחכה לתפקיד הגדול והמשמעותי ואני עובדת מאוד קשה עבורו. כרגע אני ממש מצפה לחנוכה ולמופע 'הכל אגדה' שבו אני משתתפת. אני צריכה להיכנס לנעליים הגדולות של מיכל ינאי שגילמה את התפקיד לראשונה. זו תהיה תקופה אינטסיבית אבל מהנה מאוד ואני מחכה לפגוש את כל הילדים שיגיעו למופעים ברחבי הארץ".

מה היית רוצה לשנות בעצמך?
"הייתי שמחה לעוד 15 ס״מ לגובה, אבל גם 10 ס"מ היו מתקבלים בברכה. מעבר לצחוקים, הייתי רוצה להיות פחות שיפוטית כלפי עצמי, יותר סלחנית ולוקחת פחות קשה".

על מה יש לך רגשות אשם?
"שאני לא מצליחה לבלות יותר זמן עם אחי הקטן קטן".

>> רמי קלינשטיין: "אני בכיין סדרתי ובוכה יותר עם הגיל"