סרום ממצק בשילוב מולטי ויטמין C

הסרום נלחם ברפיסות העור על ידי הפעלת טכניקה של מתיחה, מיצוק, הזנה ושיפור מרקם העור

88 שיתופים | 132 צפיות

פרימייר ים המלח מציגים – סרום ממצק בשילוב מולטי ויטמין C – Concentrated Facial Serum with Vitamins E & C.
סרום ייחודי הפועל בטכניקת מתיחה, מיצוק, הזנה ושיפור מרקם העור. בעל כושר ספיגה יוצא דופן המעניק "זריקת אנרגיה" לתאי העור עם מולטי ויטמינים C+A+E המעודדים את התחדשות תאי העור ושיקומם. זכה ב מוצר השנה הישראלי בלטביה לשנת 2015 .

מלכה הראל, המדריכה הראשית של פרמייר ים המלח בישראל: ניתן להשתמש במוצר גם לטיפול בקמטי שפתיים. ניתן למרוח במהלך היום ל"זריקת אנרגיה" והתחדשות של העור.
הסרום מונח ללא ריח ושמורחים אותו על העור "ופותחים" את הקפסולות הקטנות הנמצאות בסרום ניתן ממש להריח את הויטמין C שחודר מיידית לעור ( ממש כמו לשתות מיץ עם ויטמין C).

סרום ממצק בשילוב מולטי ויטמין C מרוכז ,הינו סרום ייחודי המכיל תמיכה בלתי נראית לעור. הסרום נלחם ברפיסות העור על ידי הפעלת טכניקה של מתיחה, מיצוק, הזנה ושיפור מרקם העור. בעל כושר ספיגה יוצא דופן היוצר אפקט "זריקת אנרגיה" לתאי העור ובנוסף ,פעילותם של מולטי ויטמין C+A+E המרוכזים מעודדים את התחדשות תאי העור ושיקומם. התוצאה- עור גמיש, מוצק וצח , בעל מראה חלק וזוהר.
הפורמולה הייחודית של הסרום, שומרת על יתרונות הויטמנים עד לרגע המריחה על עור הפנים. בעת הנחת הסרום על הפנים , הוא כמעט ללא ניחוח ורק כאשר מורחים אותו על הפנים "ופותחים" את הקפסולות, ניתן להבחין בניחוח הויטמין C שמיד חודר לעור הפנים.
תכולה 50 מל מחיר 299.90 ש"ח