החברה הלסבית מלמדת – עשו ואל תעשו במיטה

לא להתנפל, כן להתנשק. מדריך מהחברה הלסבית | צילום: shutterstock
לא להתנפל, כן להתנשק. מדריך מהחברה הלסבית | צילום: shutterstock

גם נשים רוצות לדעת מה נשים רוצות, אז אין דרך טובה יותר לגלות מאשר לשאול אחת שיודעת. החברה הלסבית נותנת טיפים חשובים

88 שיתופים | 132 צפיות

יצאת מהארון פתאום באמצע החיים, או דווקא בתחילתם, הבנת שאת ביסקסואלית, החלטת סתם לבדוק מה קורה בצד השני של הסקאלה בלי להתחייב או שנקלעת לערב ספונטני מסעיר עם אישה ואין לך מושג מה לעשות? המדריך הזה, שאת המידע החשוב בו תרמה חברה לסבית מנוסה מאוד מאוד, יעשה לך סדר בראש, ובשאר המקומות החשובים.

>> החבר הגיי מסביר: כל מה שאת צריכה לדעת על אנאלי

סדר וניקיון

"ההיערכות מראש חשובה כי החרמנות בעצם מתחילה בראש, מהמחשבה על המפגש הצפוי, ואז מתפשטת לשאר חלקי הגוף. הכנת הגוף וההשקעה בו מעוררות, אז תבואי נקייה ואסתטית. לאו דווקא חלקה, אלא מה שמתאים לך וגורם לך להרגיש סקסית. הכול רק בהתאם לאיך שאת אוהבת את עצמך".

 - Find & Share on GIPHY

לא להתנפל

"לא מספיק להיות עם אישה רק בגלל שהיא אישה וכי את רוצה להתנסות. גם אם אתן נפגשות למטרת סקס בלבד, כדי לחוות חוויה פיזית, חשוב לא להתפשר על שום דבר מבחינת משיכה פיזיולוגית בסיסית. אז קודם כל נסי להבין אם יש כימיה. יש? יופי. עכשיו, חכי רגע. קחי את הזמן, ואז תתחילי לאט: בדיבור, במגע מלטף ומקרב והרבה עיניים".

Olivia Wilde Reaction GIF - Find & Share on GIPHY

נשיקה איכותית זה מאסט

"נשיקה עם אישה זה דבר מהמם, יש בזה עדינות אין סופית. אני יכולה לגמור מנשיקה. היא יוצרת את הסרט שעובר לך בראש ואם את שם באמת אז השמיים הם הגבול, אפילו בלי להוריד בגדים".

Britney Spears Kiss GIF - Find & Share on GIPHY

וגם ליטופים

"עכשיו אפשר להתחיל לגעת, ללטף, להתקדם לאט לאט ואז לגעת באזורים נוספים. אם לא הייתה לך התנסות קודמת עם אישה אולי תרגישי מוזר בהתחלה, אבל אם עוברים את זה ומתמסרים – זה מהמם. המשיכי לאזורי המגע האחרים: חמוקיים פנימיים, כל המקומות שנסגרים בהם וצריך לפתוח ולהרפות. אפשר להשתהות באזורים האינטימיים, אבל לא יותר מדי כדי לא לאבד את המומנטום הליטופי".

Cat Massaging GIF - Find & Share on GIPHY

לא כל דגדגן דומה לאחר

"יש כאלה שאוהבות שלוחצים להן עם הלשון, יש שאוהבות רפרוף קל ויש נשים שהגוף שלהן לא נרטב מטעמים פיזיולוגיים ואז צריך להשתמש בתכשירים – אל תתפשרי על זה, השקיעי בתכשירים טובים ולא זולים. חשוב מאוד שהגוף יהיה רטוב – גם לרדת מאוד עוזר, ובעיקר חשוב לזכור שלא כל דגדגן דומה לאחר. לא בטוח שמה שנכון לך נכון גם לפרטנרית שלך. גם אם תטעי, זכרי שעדיין יש לך פור על גבר. ההיכרות הפיזיולוגית מהווה יתרון, את יודעת מה היא מרגישה. ומצד שני, אל תבואי עם ציפייה שאם הפרטנרית שלך היא אישה היא בהכרח תדע אוטומטית איך לעשות לך את זה. הרבה פעמים זה לא עובד מיד בהתחלה, צריך ללמוד להכיר את הגוף".

Girl Love GIF by CRPTC CHILD - Find & Share on GIPHY

סכנת אי-רטיבות

"עכשיו, אחרי שברור שהפרטנרית שלך רטובה והגוף מוכן, צריך למצוא את הזווית הנוחה לידיים. לאט לאט, עם האצבע הנוחה, גששי אחר פתח הנרתיק, נסי להרגיש מה קורה שם. הנרתיק של האישה הוא כמו מפה פתוחה, ועם הזמן תלמדי לקרוא אותה. בכל נקודה בתוך הנרתיק אפשר להרגיש תחושות שונות. חדירת האצבעות לא חייבת להיות עמוקה, היא יכולה להיות בכניסה לנרתיק בשילוב לחיצות עדינות בפנים. זאת מיומנות נרכשת שמחייבת תרגול. אל תהיי מתוסכלת אם זה לא עובד בהתחלה או עם בת זוג מסוימת".

Selena Gomez Sg GIF - Find & Share on GIPHY

גלגלי עזר

"הקטע המתסכל באביזרים הוא שצריך להתארגן מראש, חשוב שהאביזרים יהיו מוכנים ונגישים כדי לא לפגוע בזרימה. חוץ מוויברטורים ואביזרי יניקה המיועדים לשימוש לכלל האוכלוסייה, לסביות מרבות להשתמש בסטרפ (רתמה, ע"ס). יש כל מיני סטרפים, אבל כולם עובדים לפי אותו עיקרון – את כולם צריך להדק אל הגוף, כי אם זה זז האפקט הולך לאיבוד. יש גם דילדואים כפולים שאפשר להיעזר בהם יחד במקביל, אבל זה דורש כוח פיזי, מיומנות ורגישות. חשוב למצוא את הגודל המתאים של הדילדו, רצוי אפילו שיהיה מבחר כי לכל אחת יש העדפות שונות. כמו בכל פעולה, כדאי להתחיל בעדינות, לאט לאט, להרגיש את השטח, לשאול אם בסדר, לדבר ולתקשר".

Miley Cyrus Video GIF - Find & Share on GIPHY

תנוחה

"אני ממליצה על דוגי סטייל, אבל התנוחה המיסיונרית יכולה להיות אופטימלית למתחילות בכלל ובשימוש בדילדו בפרט".

Sex And The City GIF - Find & Share on GIPHY

סטיילינג

"אין כמו לבוש מדליק. ההמלצה שלי היא ללבוש רשת כי היא יוצרת אפקט כאילו את עירומה, אבל לא. את בעצם נכנסת לבגד שמראה הכול אבל מסתיר את מה שצריך. בשביל שלא תרגישי מבוכה מלבישת הבגד, כדאי להסתובב איתו בבית ולהתיידד איתו. קחי בחשבון שרשת זה משהו שנקרע בקלות אחרי שימושים מעטים".

Beyonce Lingerie GIF - Find & Share on GIPHY

סלפי

"אפשר להצטלם לפני, אחרי ותוך כדי, עצם הצילום הוא מדליק ומוסיף, גם לסקס וגם לזוגיות. לא חייבים לצלם את הפנים, אבל חשוב להקפיד על תאורה מחמיאה".

Sexy Kim Kardashian GIF - Find & Share on GIPHY

פאסון

"יכולות להיות אי נעימויות ויכולים להיות קטעים מביכים, למשל כי התאורה חשופה מדי או כי ההתעסקות בלבישת הרתמה לא נוחה. אפשר להתבלבל בקלות, ולכן עוזר להתכונן מראש אבל חייבים גם לדעת לצחוק על זה אחרת זה פוגע בעניינים".

Awkward Rihanna GIF - Find & Share on GIPHY

>> כל מה שרצית לדעת על סצנת הסווינגרז בארץ