נחשף סרטון ראשון מעונת האיחוד של "סקס והעיר הגדולה"

צילום מסך מהסדרה "סקס והעיר הגדולה"
צילום מסך מהסדרה "סקס והעיר הגדולה"

אחרי חרושת שמועות יש אישור רשמי לכך ש"סקס והעיר הגדולה" חוזרת. כמה זמן תימשך העונה ומה הן יעשו בלי סמנתה?

88 שיתופים | 132 צפיות

מעניין איך קארי בראדשו הייתה מגיבה למראות חנויות בגדים סגורות ותצוגות אופנה דיגטליות. סיכוי לא רע שבקרוב נגלה כי הלילה  שרה ג'סיקה פארקר אישרה באופן רשמי את השמועות והכריזה כי אחרי 17 שנה "סקס והעיר הגדולה" תחזור לעונה נוספת.
בסרטון טיזר שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה נראים הלוקיישנים המוכרים בניו יורק עם המילים המוקלדות: "ופשוט כך הסיפור ממשיך" והקריינות המוכרת של קארי בראדשו. בתיאור הסרטון כתבה פארקר: "לא יכולתי שלא לתהות איפה הן עכשיו".

מהטיזר אי אפשר לדעת הרבה על פרק האיחוד המיוחל, אבל למזלכן אנחנו עשינו את עבודתנו הנאמנה ואספנו לכן את כל הפרטים שידועים עד כה. אפיזודת האיחוד, תכלול 10 פרקים כל אחד באורך של חצי שעה, רק אנחנו חושבות שזה מעט מדי? אחרי 17 שנה שלא קיבלנו הרבה, אפשר לתת לנו פרקים של שעה כל אחד. אבל הקורונה לימדה אותנו להודות על מה שיש ולכן נפסיק להתלונן כאן ועכשיו. על פי דיווחים ברשת העונה החדשה תתחיל להצטלם כבר באביב הקרוב, בניו יורק ותלווה את חייהן של החברות הטובות קארי, שרלוט ומירנדה בעשור החמישי לחייהן. סמנתה (קים קרטל) לצערנו לא חוזרת על רקע הסכסוך הבלתי נלאה בינה ובין פארקר. האם הסדרה תשחזר את גדולתה בלעדיה? ימים יגידו. בינתיים יש לא מעט מעריצים שכבר הכריזו כי ללא סמנתה אין שום סיבה לצפות בתוכנית.
העונה החדשה תיקרא "…And Just Like That", אחד המשפטים האייקוניים של קארי.

אין כרגע תאריך מדויק בו הסדרה תעלה לאוויר. בישראל נאלץ למצוא פתרונות יצירתיים לצפייה כי נכון לעכשיו היא תצא בשירות הסטרימינג HBO MAX שלא זמין לצפייה בישראל. "גדלתי עם הדמויות האלה ואני לא יכולה לחכות כדי לראות איך הסיפור שלהן יתפתח, עם הכנות, החדות, ההומור והעיר האהובה שהגדירה אותן", אמרה בהודעה לתקשורת שרה אוברי, מנהלת התוכן של HBO MAX. קשה לנו להחליט למה אנחנו מתגעגעות יותר, לדמויות, ללוקים האייקונים או לרחובות ניו יורק. עמוד האינסטגרם הרשמי של החידוש כבר נפתח ובו תוכלו לעקוב אחר העדכונים, ואנחנו כמובן מבטיחות להמשיך לדווח על כל פיסת מידע שנקבל.