ריו 2016: סקס בכפר האולימפי

האולימפיאדה מכנסת יותר מעשרת אלפים אתלטיות ואתלטים צעירים במקום אחד, מה שמעלה את רף המתח המיני לרמה של שבירת שיא. כמה קונדומים יחולקו בכפר האולימפי ומה אומרים על זה הספורטאים?

88 שיתופים | 132 צפיות

מה קורה כשיותר מעשרת אלפים אתלטים ואתלטיות צעירים, חתיכים ומושכים מתכנסים במקום אחד ללא השגחת ההורים וללא העיניים הבוחנות של אמצעי התקשורת? ניחשתם נכון: זהו הפוטנציאל הגדול ביותר למסיבות סקס בלתי פוסקות.

נכון, רוב האתלטים נמצאים תחת משטרי אימונים קשוחים ובלתי מתפשרים, אבל כפי שהאולימפיאדות בעבר לימדו אותנו, הכפר האולימפי משמש לא רק כבסיס האם לשהייה ולהכנה לתחרויות, אלא גם לבסיס אינטראקציה חברתית ומינית עם עמיתיהם מכל רחבי העולם. כדי להצטרף למועדון האקסקלוסיבי, הדרישות הן "צנועות": עליכם להיות אתלטים או אתלטיות מובילים בתחומכם בעולם, צעירים, שריריים, ובעלי כישרון בקנה מידה עולמי.

פרץ המיניות שככל הנראה יתרחש בריו החל מה-5 ביולי, יום פתיחת המשחקים, איננו חדש. כבר באולימפיאדת ברצלונה 92' המארגנים טענו שהספורטאים הזמינו אמצעי מניעה כאילו שזה היה פיצה.

בסידני 2000 המארגנים דיווחו שהם סיפקו בתחילת המשחקים יותר מ-70,000 קונדומים לאתלטים, אבל זה לא הספיק; עד סוף המשחקים הם נאלצו לספק להם 20,000 קונדומים נוספים. בחישוב מהיר, לפי עשרת אלפים משתתפים, זה יוצא שכל ספורטאי השתמש לפחות בתשעה קונדומים במהלך פחות מחודש של משחקים, וזה כמובן מבלי לכלול את כמות הפעמים שהתקיימו יחסי מין ללא אמצעי מניעה.

לקראת אולימפיאדת ריו 2016, מדווח מגזין סאנדיי מורנינג הארלד על תחזיות מדהימות של חלוקת 450,00 קונדומים, פי שלושה ממספר הקונדומים שחולקו באולימפיאדת לונדון.

הספורטאים עצמם מגיבים בשתיקה כהסכמה כשהם נשאלים על נושא הסקס בזמן המשחקים האולימפיים. "מה שקורה בכפר האולימפי נשאר בכפר האולימפי", אמר אחד האתלטים האמריקנים לבלוג התרבות Neatorama. ספורטאים שפרשו מרגישים בנוח יותר לדבר על האירועים השובבים שמתרחשים בכפר האולימפי. הופ סולו, שוערת נבחרת הכדורגל של ארצות הברית שזכתה במדליית זהב באולימפיאדת בייג'ין 2008, סיפרה: "יש הרבה מאוד סקס בכפר האולימפי".


לוגו האולימפיאדה מורכב מחמש טבעות כקונדומים. צילום מסך מתוך אתר Neatorama

ספורטאי צריך לעשות מה שספורטאי צריך לעשות

השחיין ראיין לוחטה, מדליסט הזהב האמריקני ושיאן העולם במקצה השליחים ל-200 מטר, הגדיל לעשות והימר כי "בין 70 ל-75 אחוזים מהספורטאים מקיימים יחסי מין במהלך המשחקים האולימפיים". לונדון 2012 תהיה האולימפיאדה השלישית עבור לוחטה הרווק המבוקש בן ה-27, וכשנשאל האם הוא מתכוון לקיים יחסי מין בזמן המשחקים ענה "לפעמים אתה צריך לעשות מה שאתה צריך לעשות". אותו לוחטה.

וכמובן שהרשת לא נשארה אדישה לספקולציות סביב הסקס באולימפיאדה, וכבר צצו כל מיני קטעים שמציגים את לוגו האולימפיאדה, המורכב מחמש טבעות, כקונדומים. אחד הגולשים שראה את האיור הגיב: "זה לא הוגן. למה הקונדום האדום קטן יותר מהאחרים…?".

צפו בשחיין לוחטה מדבר על נשים וסקס בבייג'ין 2008: