ספרים חדשים ומומלצים לפסח 2016

ספרים חדשים ומומלצים לחג הפסח
ספרים חדשים ומומלצים לחג הפסח

לטייל במקומות לא מוכרים, לעשות סקס בלי הפסקה ולהכיר את השכנים. מדף הספרים החדשים בחודש אפריל פורץ גבולות

88 שיתופים | 132 צפיות

מתח

תמיד יש נקודות מבט שונות, ובעיקר כשמדובר בפשע מדובר. חשבתם שב"צל של אמת" המציאו את הטריק הזה? מר מ' היקר מוכיח שגם הרמן קוך יודע להשתמש בו.

מר מ' היקר
מר מ' היקר

רומן

גיבורת הכותלי נוסעת לאירופה עם בעלה הטרי, צפר חובב ואמיד. רומנטי? כשמדובר בנל זינק – התגלית של ג'ונתן פרנזן – התוצאה יותר ביקורתית ומערערת.

הכותלי
הכותלי

ילדים

לא קל לספר לילדים על לאה גולדברג. דודה לאה מאת שומיש, שכתבה שהם סמיט, לא מרכך את המציאות הקשה בדרכו לתאר את חייה ידועי הסבל של המשוררת הדגולה.

דודה לאה מאת שומיש
דודה לאה מאת שומיש

סקס

קבלו את גרסת האסלאם לקאמה סוטרה: גן התענוגות, שכתב במאה ה־11 עלי אבן חזם, שמייעץ על סמך 65 שנה שבהן "עסקתי בלי הרף בהזדווגות".

גן התענוגות
גן התענוגות

מתח

סיפור הרצח שעומד במרכז ילדי השטאזי מתרחש באותם ימים שבהם תהינו אם גם האנשים שמעבר למסך הברזל אוהבים את הילדים שלהם. עכשיו זו נוסטלגיה.

ילדי השטאזי
ילדי השטאזי

ויראלי

ואולי טריוויאלי. מנחם המשעמם – שזכה ל־15 דקות תהילה בפייסבוק בזכות סטטוסים על החיים רגילים שלו – מוציא ספר שעוסק באופן רגיל לגמרי בחייו.

מנחם המשעמם
מנחם המשעמם

שכנים

הסמל של "האביב הערבי" ורב המכר הגדול בעולם הערבי – סופסוף בעברית. בית יעקוביאן מתאר את חייהם של בני מעמדות שונים בבניין אחד בקהיר.

בית יעקוביאן
בית יעקוביאן

רשימות

חירות בשביל אילנה המרמן היא היכולת לנוע בלי להתחשב בגבולות פנימיים וחיצוניים. באישה לבדה היא מתארת את מסעותיה בניו זילנד, בגדה המערבית ובעזה.

אישה לבדה
אישה לבדה

קומיקס

את מסע לוולגריה הכי לא כדאי לקנות כדי לתת לחג לסבים. אבל לחובבי אנגלמאיר או למי שאוהב הומור פרוע, ויזואלי ולא תמיד מתוחכם – דווקא כן.

מסע ולוולגריה
מסע ולוולגריה

שירה

ריקי כהן נעזרה במימון המונים כדי להוציא את את לא נולדת אישה, אוסף מרהיב ומעורר מחשבה של יצירות העוסקות בנשיות של עשרות משוררות וצלמות.

את לא נולדת אשה
את לא נולדת אשה

 

צילומים: יח"צ