שבוע הספר

במקום פור פליי: 5 הספרים הארוטיים החדשים הכי לוהטים

ספרים ארוטיים חדשים. מומלץ להחזיק ליד המיטה. או בתוכה | צילום: Shutterstock
ספרים ארוטיים חדשים. מומלץ להחזיק ליד המיטה. או בתוכה | צילום: Shutterstock

מחברת "חמישים גוונים של אפור" חוזרת עם רומן חדש שגיבוריו הם בן משפחת אצולה ואישה מסתורית בעלת עבר מסוכן ובעייתי. סקירת עומק של ספרים ארוטיים שיהפכו את הקיץ הקרוב לחם ולח

88 שיתופים | 132 צפיות

שבוע הספר מספק אין ספור אפשרויות בפני הקוראת הסקרנית, אבל תני לנו לחסוך לך שעות של שוטטות בחום ובלחות שבמתחמים הפתוחים או במזגן המופרז של החנויות ולדאוג שהחום והלחות היחידים שתחווי יהיו אצלך בתחתונים. גשי היישר אל ספרי הארוטיקה, הם יחכו לך בדוכני ההוצאות המתמחות אבל גם יתפסו מקום של כבוד בהוצאות הגדולות, כי אין דרך נעימה יותר להעביר את הקיץ שלפנינו כמו קריאה בספרים מדליקים שישלחו אותך לבצע את זממך בפרטנר או בפרטנרית (או גם וגם) קיימים, לחפש חדשים, ליהנות לבד ממגוון צעצועי סיליקון משובבי נפש או פשוט ליהנות בדרך הידנית הישנה והטובה.

אז אספנו כמה המלצות רק כדי להסביר למה אנחנו מתכוונות אבל יש עוד המון, וכידוע, כל המרבה הרי זה משובח. כל אחת מוזמנת להתחבר לסוג העלילה המועדפת עליה, אבל בואי נודה, הסיפור הוא רק תירוץ, מה שבאמת מעניין הם התיאורים הגרפיים המפורטים של כל מה שאדם וחווה כבר עשו לפנינו (רק שהם לא רצו לספר לחבר'ה) והאנושות כולה תמשיך לעשות גם אחרינו. מעניין מתי יתחילו לצרף לספרים גם את הריח של כל העניינים האלה.

"האדון"

כשהאריסטוקרט החתיך פגש את המנקה הסקסית

"האדון" / א ל ג'יימס
"האדון" / א ל ג'יימס

חמש שנים לאחר היסטריית "חמישים גוונים של אפור" ג'יימס מכה שנית עם רומן חדש. לונדון, 2019. מקסים טרוויליאן, גבר שנראה כמו אל ובזמנו החופשי מחלטר כדוגמן, נהנה מחיים נוחים מאוד ורק לעיתים נדירות מבלה את הלילה לבד. כבן למשפחת אצולה אנגלית הוא מעולם לא היה צריך לעבוד אך הכול משתנה בעקבות אירוע טרגי שבעקבותיו הוא יורש את תואר האצולה, העושר והנכסים של משפחתו – אך גם את כל האחריות שכרוכה בכך. במקביל לשינויים בחייו הוא מתאהב באישה צעירה ומסתורית, מאופקת, יפהפייה ומחוננת מוזיקלית, אליסיה, אישה שהיא חידה מפתה ומתעתעת בעלת עבר מסוכן ובעייתי. כמיהתו של מקסים אליה הופכת לתשוקה שכמותה לא חווה מימיו והשאלה היא אם הוא יוכל להגן עליה מפני הרוע שמאיים עליה ומה תעשה אליסיה כשתגלה שמקסים מסתיר כמה סודות משלו.

כשביקשתי רומן ארוטי איכותי – לא לזה התכוונתי, ואני הכי בעד כתיבה ארוטית מפורטת וטובה. אבל כאן מדובר בסופרת, מיומנת אומנם מבחינה טכנית, שבחרה לקחת אוסף של קלישאות ולערבב אותן בלי לעצור רגע ולנסות לתת הצדקה הגיונית – מבחינה רגשית, אישית וסיפורית, להתרחשויות. לא רוצה לעשות ספויילר יותר מדי אז רק ארמוז שיש כאן שילוב של כל מה שנתפס כמדליק עוד מימי התנ"ך: מוות טרגי של בן משפחה שבעקבותיו בן הזוג הנותר מתנחם בזרועות האח, קראש על המנקה הסקסית, גבר אריסטוקרט מפוצץ בכסף שנראה כמו דוגמן ועוד ועוד. לפחות המחברת נזכרה שגם סקס לא אלים הוא אופציה. אישית הייתי נפטרת מהעלילה המעצבנת ומשאירה רק את התיאורים המדליקים, ובהחלט יש כאלה.

מאמינה שחובבות הז'אנר יהנו אבל אני עדיין מצפה לשילוב של ספרות בסיסית טובה ויצירתית עם תיאורים ארוטיים משובחים.

מוזמנות להציץ:
"אני נושף בעדינות על הפטמה, והיא מתפתלת לצדי. ידי מרפרפת על ירכה ועולה לשד השני. אני חופן אותו בעדינות, מלטף אותו ולוחץ עליו ומתפעל מתגובתה כשאני מחכך את פסגתו באגודל. בתוך שבריר שנייה פטמתה מזדקפת ומתקשחת, בדיוק כמו תאומתה. אליסה גונחת, וירכיה מתחילות לנוע בקצב שאני מכיר היטב. אני מחליק את ידי במורד גופה, מלטף אותה וממשיך לגרות את שדיה בשפתי.
אצבעותי מחליקות מתחת למותניים שלה, והיא הודפת את איבר המין שלה לתוך ידי. היא שלי. בכף ידי. אני גונח. היא רטובה.
היא מוכנה.
פאק.
לאט לאט אני מחדיר לתוכה אצבע. היא צרה ורטובה.
יש.
אני מוציא את האצבע ומכניס אותה פעם נוספת. 'אה', היא מייללת, נמתחת ונאחזת במצעים.
'אוי בייבי, אני כל כך רוצה אותך'. שפתיי מנשקות אותה בין שדיה.
'השתוקקתי אלייך מהרגע שראיתי אותך'".

"ברית נישואין"

סקס והעולם התחתון

"ברית נישואין" / ג'ורג'יה קטס
"ברית נישואין" / ג'ורג'יה קטס

מה קורה כשרוצח חסר רחמים, שמחסל מאפיונר שתפקידו להגן על חברי המסדר שלו, נדרש, בהתאם לכללי המסדר, להינשא לאישה שהוא לא מכיר מאחווה יריבה, לצורך השכנת שלום? הוא חוטף אותה, מגלה שהיא חושבת, כפי שחונכה, שהוא האויב השנוא, ובכל זאת צריך לשכנע אותה להתחתן איתו. מזל שהדרך לחתונה עוברת במיטה. ומזל שהיא אינטליגנטית ויפהפייה.

ספר קליל וזורם, כתוב היטב, ובעיקר משמח לגלות שחלק גדול ממה שמדליק אצל האישה הוא האישיות והשכל, בנוסף כמובן למראה, אבל זה בהחלט צעד קדימה בתפיסת המיניות.

מוזמנות להציץ:
"היא מרימה את ראשה ואת כתפיה מהמיטה ואני מסיר ממנה את הסוודר. שדיה מתרוממים לעברי, נתונים בחזייה בצבע שחור ולבן. סקסית בטירוף. אני חופן את שדיה בידיי, לוחץ אותם קלות ומשחרר, ואז שולח ידי לגבה ופותח את קרסי החזייה. יש לה את השדיים הכי יפים שאי פעם ראיתי. כה מלאים ופטמותיה ורודות וחצופות. אני מועך אותם שוב ומלקק את פטמותיה בזו אחר זו לפני שאני מוצץ אחת מהן בכוח.
החליפה שאני לובש מגבילה את תנועותיי ולכן אני מתרומם כדי לרכון בין רגליה ומסיר את הז'קט, משליך אותו למרגלות המיטה. אני מושך בקשר העניבה עד שהוא מתרחב ומסיר אותה מעל לראשי. אני מופתע כשווסטלין מתיישבת ומתחילה לפתוח את כפתורי חולצתי. זה מדליק אותי בטירוף. הזין שלי נעשה קשה כמו פלדה כשהיא פותחת את כפתורי מכנסיי ואז את הרוכסן. אני מחליק אל שולי המזרן ומביט בווסטלין מסירה את מכנסיה בזמן שאני נפטר מבגדיי. היא נותרת לבושה בתחתונים שחורים-לבנים. אני שמח שהיא לא מסירה אותם עדיין, אני רוצה להיות זה שיחליק אותם במורד רגליה.
אני זוחל על המיטה על ארבע ומשחיל את אגודליי ברצועות הגומי הצרות של התחתונים. היא מרימה את ישבנה ומאפשרת לי לגלגל את התחתונים במורד רגליה. אני מהדק את אגרופי סביב הבד הדק ועיניה של וסטלין מתרחבות כשאני מצמיד את אגרופי אל אפי ומריח את הניחוח שלה".

"גבול התשוקה – לשבור את הכללים"

פסיכיאטרית ביום ואישה לוהטת בלילה

"גבול התשוקה – לשבור את הכללים" / סי די רייס
"גבול התשוקה – לשבור את הכללים" / סי די רייס

זוג לוחמים לשעבר, גרייסון הפסיכיאטרית ובעלה קיידן, מנתח מומחה לטראומה, חוזרים מעיראק. אבל מסתבר שבעקבות חוויות המלחמה קיידן סובל מפיצול אישית ועכשיו הוא גם דיימון, גבר מקסים לא פחות אבל בהחלט שונה. ברור שהמצב דורש טיפול מקצועי וגרייסון מחליטה להתמודד איתו גם כמטפלת וגם כאישה הנשואה למטופל. כך היא למעשה מבלה במיטה, לא מעט יש לומר, עם שתי דמויות שונות, בעלות אופי שונה והעדפות שונות. גם הדמויות עצמן סקרניות לדעת מה היא עושה עם האחר ב"היעדרן". לשמחתנו מה שהם עושים במיטה מתואר באופן מפורט ומדליק.

מוזמנות להציץ:

"הוא הרים את חולצתי מעל שדי ושוטט באצבעותיו על פטמותי הנוקשות, ואז לאורך צלקת הכסף שמעל לבי. 'מעולם לא סיימנו ללמוד איפוק'. אצבעותיו החליקו מטה בנונשלנטיות, ללא כל תשוקה. הוא הניח אותן בין רגלי ולפת לי את הדגדגן. 'את רטובה. אני יכול לזיין אותך עכשיו, ואת תגמרי'. הוא הרפה את אחיזתו מעט וגרם לתשוקתי לרכוב על עוצמת הגירוי שלי. 'אבל מה הכיף בזה?'"

"למרות הכול"

הרפתקאות הדגדגן הרעב

"למרות הכול" / טום מאיה
"למרות הכול" / טום מאיה

סוואנה היא לא מהנערות הבולטות בתיכון אז מזל שהיא הפסידה בהתערבות לחברתה נואל ולכן נאלצה להציע לג'יידן מיילס לצאת איתה. הוא הגיע על ההארלי דוידסון שלו והפך להיות הדבר הכי טוב שקרה לסוואנה. סיפור האהבה ביניהם, הכולל סקס מדהים ומפתה המתואר היטב, עולה ופורח אבל אז הכול משתבש, שלא לומר מתמוטט וממוטט. השנים עוברות, פגישה מקרית ביניהם מציפה אל פני השטח את האירועים המחרידים שהובילו, מתברר, לכל מה שקרה.

מוזמנות להציץ:
"אני אוהבת אותך ג'יידן, לחשתי ובחנתי את ידיו המקועקעות לשות את שדיי. ואני בוטחת בך במיליון אחוזים. קח אותי לגן עדן, אמרתי, ומשכתי את ידו הימנית במורד בטני אל מתחת לתחתונים שלי. ג'יידן התחיל ללקק את צווארי בזמן שאצבעותיו ליטפו את המקום הלח והחלק שלי. הרטטים שעברו בגופי היו משונים וחדשים וליבי הלם בפראות, כאילו הייתי בשיאה של ריצת מרתון. לאט ובעדינות אצבעותיו נדחפו בין השפתיים ונגעו בי בנקודה שאף אחד מעולם לא נגע. השתנקתי והרמתי ידיי מעל ראשי, תליתי אותן על צווארו והפלתי ראשי על כתפו. אלוהים… נאנחתי, הוא הניע אותן ותחושה סוחפת שטפה את גופי בגלים כמו ים סוער. פאק, סוואנה… הוא לחש אל אוזני, צבט את הפטמה שלי בעדינות, ובו בזמן עינג את הדגדגן הרעב שלי".

"יופי מלוכלך – נצח"

גבר אחד בין שתי נשים

"יופי מלוכלך – נצח" / קנדל ריאן
"יופי מלוכלך – נצח" / קנדל ריאן

קולינס דרייק שולט בכל תחומי חייו באופן מוחלט – בעסקים ובחדר המיטות. הוא גם חי עם דוגמנית מהממת אבל משהו חסר לו בחיים. יום אחד דופקת על דלתו מיה, הילדה שגדלה איתו עד גיל 15 ושביחד נגאלו מבתוליהם בזמנו. עכשיו היא באה להזכיר לו מה הבטיחו זה לזו. האם הדוגמנית המהממת תעמוד ביניהם? האם קולינס ימשיך לשלוט בכול? כדי לצלוח את המתח אתן מוזמנות להתעמק במה שחשוב באמת, התיאורים הסקסיים שבספר.

מוזמנות להציץ:
"אני מניח שתי אצבעות מתחת לסנטרה ומרים את פניה כך שהיא תסתכל עליי שוב. 'את מדהימה. איך שהיית הערב…" אני בולע. אני חייב רגע להתאפס אחרת אודה בדברים שהשתיקה יפה להם. 'את מדהימה. אני לא יכול לשקר, את מחרמנת אותי בטירוף'.
'אני רוצה לנשק אותך שוב', היא אומרת, לשונה מרטיבה את שפתה התחתונה.
'תאמיני לי, גם אני רוצה'. אני מאגרף את ידיי בצידי גופי.
'אני צריך לטפל ב…'
'אני יודעת', היא קוטעת אותי. 'זה לא יהיה בסדר אחרת'.
הטון שלה עצוב, אבל מלא הבנה.
אני מחייך, מעריך את זה שהיא לא הולכת לנסות להקשות עליי יותר מכפי שזה כבר קשה. אם הזין שלי יתקשח עוד יותר, אני אתפוצץ. הביצים שלי כבדות וכואבות. אני חייב לגמור.
אני מרים יד אחת אל פניה ומטייל באצבעותיי לאורך לחיה, דרך הלסת ועד שפתה התחתונה. אני דוחף את אגודלי אל החום שבין שפתיה והיא משמיעה צליל קטן של כמיהה.
היא כל כך חרמנית – היא רועדת.
היא מצמידה את ירכיה והשאיפה המהירה שלה אומרת לי שהחיכוך הקטן הזה היה מענג. היא רטובה. אני יכול להריח אותה ורוצה לקבור את הראש בין רגליה ולשתות כל טיפה של רטיבות ממנה.
אני ממשיך ללטף את לחיה. 'קולינס', היא גונחת בעוד היא מצמידה את ירכיה זו לזו.
אני נזכר במילים של טטיאנה מהשיחה האחרונה שלנו. היא תפסה בעדינות את הזין שלי ואמרה לי לא לתת למיה להניח עליי אצבע. מחשבה איומה פולשת אל מוחי. אם אשתמש בידי, לא אפר את הבקשה שלה. מוחי מלא התשוקה יודע שההיגיון שגוי, אבל לא אכפת לי.
'תוכלי לעשות משהו בשבילי?' אני שואל בקול קצר נשימה.
היא מהנהנת.
'אני רוצה שתגעי בעצמך', אני לוחש.
היא שואפת בקול ועיניה נפערות".