ויקטוריה בקהאם מאחדת את הספייס גירלז לרגל חודש הגאווה

ספייס גירלז | צילום: Shutterstock
ספייס גירלז | צילום: Shutterstock

להקת הבנות האהובה מהניינטיז מתאחדת לרגל חודש הגאווה, ומדגמנת את המיני-קולקציה שעיצבה ויקטוריה בקהאם עבור הקהילה הגאה. כמה היא עולה והיכן אפשר להשיג אותה בארץ? כל הפרטים בפנים

88 שיתופים | 132 צפיות

הרבה לפני שהיא הפכה להיות מעצבת אופנה מצליחה, ויקטוריה בקהאם הייתה (ותכלס בשבילנו היא עדיין) פוש ספייס, הצלע השיקית של הספייס גירלז. מאז שהספייסיות התפרקו, בקהאם הקפידה לשמור על דיסטנס ולעשות הפרדה בין קריירת האופנה בהווה לימיה כפופ סטאר בעבר, לכן כל כך התרגשנו לשמוע שהיא זו שאחראית לאיחוד של להקת הבנות האהובה עלינו בכל הזמנים!

לכבוד אירועי חודש הגאווה, משיקה בקהאם מיני-קולקציה מיוחדת בהשראת Wannabe, הסינגל הראשון וה-להיט של הספייס גירלז שיצא ביולי 1996 – לפני 25 שנה בדיוק. למעשה הקולקציה המדוברת כוללת שני פריטים בלבד – טי שירט יוניסקס ותיק קלאץ' שחור מעור – אבל אנחנו כל כך נרגשות מהעובדה שבקהאם הצליחה לרתום את כל החמישייה לעניין, אז אין לנו כוונה להתקטנן.

החוט המקשר בין כל אלה הוא הסלוגן "Proud and Wannabe your lover", המלווה בצבעוניות של דגל הגאווה. "אני כל כך נרגשת לחלוק את חולצת הגאווה הזאת אתכם השנה", כתבה בקהאם באינסטגרם, "גאווה עבורי היא לחגוג את מי שאתה באמת עד הסוף, והטי שירט הזאת מהווה תזכורת לכך. הספייס גירלז תמיד עודדו אחרים לקבל את עצמם ואת הסובבים אותם, להיות אדיבים, לעשות כיף ופשוט לחיות את חייהם בצורה הכי טובה שאפשר. הקהילה הלה"טבית כל כך קרובה ללבי ואני גאה לתמוך בהם יחד עם הבנות".

טווח מחירים: 390-499 ש"ח, להשיג בפקטורי 54 בקניון TLV ובאתר FACTORY 54. כל ההכנסות ממכירת הפריטים של קולקציית הגאווה יועברו לארגון צדקה הפועל למען רווחתם ועתידם של צעירים מהקהילה הגאה.

ויקטוריה בקהאם במחווה לספייס גירלז ולחודש הגאווה, 499 ש"ח | צילום: יח"צ
ויקטוריה בקהאם במחווה לספייס גירלז ולחודש הגאווה, 499 ש"ח | צילום: יח"צ
ויקטוריה בקהאם במחווה לספייס גירלז ולחודש הגאווה, 390 ש"ח | צילום: יח"צ
ויקטוריה בקהאם במחווה לספייס גירלז ולחודש הגאווה, 390 ש"ח | צילום: יח"צ