אקססורי לאקססורי: הטרנד שלא ברור איך חיינו בלעדיו
תלוי על הצוואר, מסתלסל מהמותן או תוספת קטנה לתיק הצד: תיק לסמארטפון הוא הטרנד הלוהט של הרגע. כמה תהיו מוכנות לשלם עליו? אם שואלים את מותגי האופנה, לא מעט
באינסטגרם, בתצוגות או במגזינים, פתאום נדמה שכל מי שהוא משהו בעולם האופנה התחיל לשאת את הסמארטפון על הצוואר, כאילו מעולם לא היו תיקי צד או ארנקי קלאץ' בעולם. הכל התחיל בתצוגת הגברים של פראדה לסתיו-חורף 2018 ובהמשך גם על מסלול אופנת הגברים של דיור לסתיו-חורף 2019. הדוגמנים על המסלול נצפו כשהם עונדים על צווארם תיקים קטנטנים ייעודים לסמארטפון, וזה היה מספיק בשביל ליצור את הטרנד הכי לוהט של 2019. אמרנו טרנד? התכוונו מפץ.
משם שיכללו מותגי העל את הטרנד למגמה מטורפת שכוללת נרתיקי נשיאה לסמרטפונים, ולא רק על הצוואר – עיצובי קרוס בודי בתוספת רצועת כתף, בחגורות מותניים דקות מהן משתלשל הטלפון, או כתיק קטן המתלבש על רצועת התיק (מה שהולך יופי עם הטרנד של נשיאת שני תיקים בו זמנית). המשותף לכולם הוא שמדובר בתיק עם בלעדיות לטלפון, בלי להשאיר מקום לספק או לפריטים אחרים, שמאפשר לכן לשלוף ממנו את המידע במהירות ובזמינות שיא כפי שדורש מכן העולם. חלקם מגיעים בעיצוב אטום, חלקם עם חזית שקופה, ולכולם מכנה משותף אחד: אופנה בשירות הטכנולוגיה.
בעוד שחברת פאלם השיקה דגם של טלפון מוקטן כדי שיהיה יותר קל ״ללבוש״ אותו, ווינדואו שופינג מוכיח שאף בית אופנה לא פסח על הטרנד. קרל לגרפלד, ז׳יל סנדר, פנדי ואניה הינדמרץ׳ הם רק רשימה חלקית של מותגים שיפתו אתכן להשקיע בין 88 דולר לתיק של מותג בלתי מוכר ועד ל-875 דולר לתיק קטנטן של ורסצ׳ה עשוי עור. גם רשתות האופנה להמונים לא איחרו ליישר קו, אך במחירים בינוניים וסבירים יותר. ואם אתן תוהות אם אתן צריכות את זה, לפי הוול סטריט ג׳ורנל, אדם אמריקאי בוגר מבלה מדי יום כשעתיים ועשרים דקות בגלישה באפליקציות וברשת באמצעות הסמארטפון שלו. אז כנראה אתן לא רוצות לשכוח אותו בבית.