עומר נודלמן: "אם הוא לא יציע לי להתחתן, אכרע ברך ואעשה זאת בעצמי"

עומר נודלמן | צילום: לי אגמון
עומר נודלמן | צילום: לי אגמון

מאז "המירוץ למיליון" עומר נודלמן מתרוצצת מסט צילומים אחד לשני. עכשיו היא מאוהבת באיש נדל"ן שחי בדובאי, נכנסת לנעליה של רוסלנה רודינה כפרזנטורית של שלומית אזרד וחולמת על הוליווד

88 שיתופים | 132 צפיות

הטלפון מצלצל על סט צילומי קמפיין שמלות הכלה של המעצבת שלומית אזרד. על הקו: איש הנדל"ן עדו ברניקר, בן זוגה של הדוגמנית עומר נודלמן, ממקום מושבו בדובאי. נודלמן נראית מדהים, אין מה לומר. על רקע הנוף המדברי במלון קדמא היוקרתי בשדה בוקר, ביום שמש חורפי, היא זהרה בשלל השמלות המרשימות ואפילו סימנה את המועדפת עליה – שמלה ארוכה עם מפתח גב עמוק. היא משגרת לעברו של ברניקר רמזים עבים, כולל כמה מילים מפורשות מאוד כמו 'נשמה, אני מוכנה', אך נענית בתגובה במילות אהבה חמות ותו לא. היא לא מתרגשת. "ביומיום אני לא חופרת לו על זה, אני רק בת 24 ולא ממהרת", היא מסבירה, "עדו מבוגר ממני ב-11 שנה, אבל אני לא מרגישה את הפערים ואני יודעת שהוא האחד. שנינו יודעים, אבל ביום הצילום עם שמלת הכלה קפצתי על העניין ואמרתי לעצמי למה לא להגיד לו בצורה ישירה. הוא שאל אם אני רומזת לו ואמר 'יאללה, בואי נעשה את זה וחיים שלי, ואני אוהב אותך', כי באמת שאין אהבה כזאת, אבל הצעה רשמית עדיין לא באה. אם הוא לא יציע, אז אכרע ברך ואעשה זאת בעצמי. זה יכול להיות מאוד מיוחד".

עד שהכירה אותו, לפני כשנה וחצי, היתה נודלמן, דור רביעי למושבניקים מנטעים, משוכנעת שגבר חלומותיה ייראה אחרת לגמרי. "חשבתי שבבוא היום אתחתן עם מושבניק, חקלאי, ונחיה חיים שקטים, פרטיים, בפינה שלנו במושב. יש לי כבר יחידת דיור משלי במושב, צמוד להורים ולאחים. אנחנו כמו קומונה, וזה משאיר אותי עם שתי רגליים על הקרקע, אבל החיים לא צפויים. עדו הוא תל אביבי במקור שלא מתגורר בישראל כבר הרבה שנים. הוא איש העולם הגדול, העסקים שלו הם בין דובאי, לונדון, ניו יורק ומיאמי, אז אני לא רואה אותו חי בשלב הזה במושב, ועדיין אני חולמת לקנות פה שטח אדמה, אבל אני מודעת לזה שעדו חי חיים אחרים. הפנטזיה שלי היא עדיין על חתונה ברגליים יחפות בשקיעה, אבל כמובן שלפרטנר שלי יש מילה בנושא. מה שבטוח, היא לא תערך בדובאי".

"עד שהכרתי את עדו לא ידעתי מה באמת מתאים לי ומה זאת אהבה גדולה ואמיתית. איתו הבנתי את זה מיד ועל היום הראשון כבר נישקתי אותו"

מתוך הקמפיין של שלומית אזרד | צילום: מייגן מימון
מתוך הקמפיין של שלומית אזרד | צילום: מייגן מימון
"תמיד חיפשתי את האחד שלי". מתוך הקמפיין של שלומית אזרד | צילום: מייגן מימון
"תמיד חיפשתי את האחד שלי". מתוך הקמפיין של שלומית אזרד | צילום: מייגן מימון

אם מפשפשים בעברה הרומנטי של נודלמן, אפשר למצוא אהבת נעורים בת שנתיים לבן המושב, קשר שלא הבשיל עם מייקל לואיס, רומן עם לירן דנינו, וגישושים עם ליאור דואק, בוגר "האח הגדול". "תמיד חיפשתי את האחד שלי. בכל פעם שהיה לי בן זוג, רציתי לחשוב שהוא האחד. אני לא ממשיכה לצאת עם מישהו אם אני מרגישה שזה לא נכון. עד שהכרתי את עדו לא ידעתי מה באמת מתאים לי ומה זאת אהבה גדולה ואמיתית. איתו הבנתי את זה מיד ועל היום הראשון כבר נישקתי אותו".

ככה?
"כן. נסעתי עם חברים למיקונוס. הוא היה שם עם חברים שלו, לא באמת הכרנו. ידעתי מיהו, כי יש לנו חברה משותפת, אבל מעולם לא נפגשנו אחד על אחת. פתאום במיקונוס משהו קרה לי, הסתכלתי עליו באופן אחר. שתי החבורות ישבו יחד ושיחקנו 'אמת או חובה'. כשהתור שלו הגיע, עדו אמר 'חובה' והורו עליו להתחיל עם מישהי בחוף. הוא הלך והתחיל לדבר עם מישהי, ואז ביוזמתי קמתי ואמרתי 'חובה עליי ללכת לנשק את עדו'. הלכתי, ביקשתי סליחה מהבחורה שהייתה לצידו ונישקתי אותו. הוא נשאר המום, ומשם הכול התגלגל בקצב מהיר. גיליתי בחור חכם, אינטליגנט, חרוץ, גבר-גבר".

קשה לנהל סיפור אהבה בשלט רחוק?
"כשזו אהבה אמיתית אפשר להיות בטוחים בה. זה לא פשוט וזה מאוד מאתגר אבל אני סומכת עלינו ומאמינה בנו. כשהקשר התחיל להיות רציני ניסינו להיות כמה שיותר יחד. הוא הגיע להכיר את הוריי במושב ואני נסעתי אליו כמה פעמים לדובאי. היינו גם במלדיביים, תקופה מהממת עם הרבה אנדרנלין, ובאמצע יש לא מעט קורונה. כמו בכל מערכת יחסים שיש בה מינוסים ופלוסים, את צריכה לב חזק ואמונה לקחת על עצמך קשר כזה. אנחנו משתדלים להיפגש ככל שזה מתאפשר מהעיסוקים שלנו. אני נהנית לבקר בדובאי, אבל רק כשמדובר בגיחות. הבית הוא ישראל ואני רוצה שהבסיס שלנו יהיה כאן. אם לא, נחיה פה ושם במקומות שהוא יעבוד בהם ויהיו לנו חיים קצת שונים. כשיש ילדים צריך קרקע יציבה יותר, אבל צעד-צעד, אני עוד לא חושבת כל כך רחוק".

אבל את ערוכה לוויתורים.
"עד גבול מסוים. זה נכון שהרבה נשים הולכות אחרי הבעל הקרייריסט שלהן. אני מכירה כמה כאלה שוויתרו מראש. אבל עדו גאה בעשייה שלי, מפרגן ותומך בה. הוא מבין שיש לי קריירה משלי ושהיא חשובה לי ושאני רוצה להתקדם בה. הרבה גברים אוהבים את הנשים שלהם עצמאיות ולא תלותיות. עדו הוא אחד מהם".

"כשמדובר בדוגמנות זה קשור לזה שנבראתי נכון" | צילום: לי אגמון
"כשמדובר בדוגמנות זה קשור לזה שנבראתי נכון" | צילום: לי אגמון

כמה רחוק? עד גל גדות

נודלמן היתה רחוקה מעולם הזוהר עד לפני ארבע שנים, אז כיכבה בתכנית הריאלטי "המירוץ למיליון". היא מספרת שהיתה תלמידה חרשנית ומצטיינת במגמת תיאטרון, שעשתה רישיון לטרקטור בגיל 16 וסיימה בגרות עם ממוצע 95. בצבא שירתה ב-8200 ובהמשך תכננה ללמוד מנהל עסקים או תקשורת. "אבל אז באו הצעות ובא 'המרוץ למיליון' וראיתי בהשתתפות שלי חוויה מעצימה. למרות הקושי, זו אכן הייתה חוויה מדהימה וכל חיי השתנו בעקבותיה. ועדיין, אני מקווה שאחזור ללמודים יום אחד".

"אני נהנית מעולם הדוגמנות. הבחירה של שלומית להחליף את רוסלנה רודינה, שהייתה מזוהה כמה שנים עם המותג המצליח, היא בהחלט מחמאה אבל כשמדובר בדוגמנות זה קשור לזה שנבראתי נכון. משחק בשבילי זו תשוקה"

 

ברקורד שלה כדוגמנית רשומים קמפיינים לפיקס, עדיקא, הבורסה לתכשיטים, רנואר, חוה זינגבוים, מיקי בוגנים וסמסונג, ובשנתיים האחרונות היא מנסה את כוחה במשחק בשלל סדרות נוער כמו "ספיידרז" בניקלודיאון, "בת השוטר" ב"יס" ו"בעלת החלומות ב"הוט". "אני נהנית מעולם הדוגמנות, מהצילומים. הבחירה של שלומית להחליף את רוסלנה רודינה, שהייתה מזוהה כמה שנים עם המותג המצליח, היא בהחלט מחמאה ואני מקווה לעשות עבודה טובה, אבל כשמדובר בדוגמנות זה קשור לזה שנבראתי נכון. משחק בשבילי זו תשוקה, לשם אני מביאה הרבה נשמה, מוציאה מעצמי עומק ודברים שלא ידעתי שיש בי. אני מרגישה שזה המקום שאני רוצה לגדול בו". בעוד חודש וחצי היא מתחילה בצילומים אינטנסיביים לעונה שניה של "בת השוטר", לאחר מכן היא תככב לראשונה בתפקיד ראשי בסדרה ב"אינפיניטי" בערוץ זום. זו קפיצת מדרגה גדולה בשבילה. "אני מגלמת נערה מבריקה שמנסה לנצח בתחרות מתימטיקה ארצית ומתאהבת בנער, שאגב קוראים לו עדו. מדובר בסדרה מגניבה שמשמחת אותי מאוד".

עומר נודלמן (משמאל) בעונה השביעית של המירוץ למיליון | צילום מסך
עומר נודלמן (משמאל) בעונה השביעית של המירוץ למיליון | צילום מסך

נכון להיום יש לה 347 אלף עוקבים, רובם בני נוער, והיא מנצלת את הכוח שלה למטרות שחשובות לה, כמו גיוס בגדים לנזקקים. מה שממש בוער בעצמותיה הוא מפגשים עם תלמידים בבתי ספר בנושא של נידוי חברתי. "כילדה אני זוכרת חוויות לא נעימות, אבל אני לא באה לדבר על עצמי כי לא מרגישה מוכנה לפרט על זה. יש דברים שנמצאים אצלי בראש והם שלי ומכאן אני באה לעזור, כי ילד שעבר נידויים וחרמות, הלב שלו יכול להישבר וזה לכל החיים. אני ממנפת את ההשפעה שיש לי על בני נוער כדי לעשות טוב. למשל, הלכתי לבית הספר שבו למדתי לדבר עם תלמידים על קבלה, טוב לב, הסכנות שבחרמות. אני יושבת עם תלמידים ומדריכים, הולכת לתנועות נוער לפגוש צעירים, יוצרת מעגלי שיחה. הם פורקים, מקשיבים, מפנימים. אני מדברת איתם על להיות טובים זה לזה ואני מאמינה שהדברים מחלחלים. ראיתי סרטון שטלטל אותי על הילדה בת ה-14 ליאן מבאר שבע שעוברת נידוי חברתי. לראות ילדה שעושה עוול לילדה אחרת זה מזעזע בעיניי, הסיפור שלה לא נתן לי מנוח. נסעתי עד אליה והפתעתי אותה. דיברנו הרבה ואני מחזקת אותה, נותנת לה כוח. לאף אחת לא מגיע שיתנהגו אליו ככה. נוער מאד משפיע על נוער ואני רוצה שההשפעה תהיה לטובה ולא לרעה".

נפגעת כשצילומים שלך בתור ילדה פורסמו ברשתות כדי להוכיח שעשית ניתוחים?
"אין ספק שעשו לי עוול. הייתי ילדה וככה באמת נראיתי ואני מרגישה טוב עם עצמי. לא עשיתי שינויים דרסטיים או הליכים אסתטיים להוציא שפתיים. אני לא מסתירה, וחושבת שכל אחד ואחת יכולים לעשות מה שהם רוצים. אני מאמינה שאם מפריע משהו אז אפשר לשנות, אין דבר חשוב יותר מאשר להרגיש טוב עם עצמך, כי זה מוקרן החוצה. אני השתניתי, גדלתי, אבל אני גאה במי שהייתי ובמי שאני היום".

מה הלאה?
"הוליווד היא בהחלט אופציה, יש לי אנגלית מעולה ואני לא פוסלת. כמה רחוק אני רוצה להגיע? עד גל גדות".

עומר נודלמן הפרזנטורית החדשה של מעצבת שמלות הכלה שלומית אזרד | צילום: מייגן מימון
עומר נודלמן הפרזנטורית החדשה של מעצבת שמלות הכלה שלומית אזרד | צילום: מייגן מימון