בלי פילטר: נעמה קסרי ואשלי וקסמן בקשי בלי טיפת איפור

אשלי וקסמן בקשי ללא איפור | צילום עצמי
אשלי וקסמן בקשי ללא איפור | צילום עצמי

אירה דולפין, אשלי וקסמן בקשי, רונית יודקביץ', נעמה קסרי, מגי טביבי, שי מיקה יפרח ורובי פורת שובל הצטלמו בלי איפור, כמו שהן נראות על הבוקר

88 שיתופים | 132 צפיות

לכמה מאיתנו יש את האומץ להתעורר בבוקר, לצלם סלפי ולהעלות אותו לאינסטגרם לפני ששתינו קפה, שלא לדבר על מסקרה ו־BB קרם? העמדנו שבע כוכבות במבחן האומץ הזה: ביקשנו מהן להצטלם מיד כשהן מתעוררות ואז שוב אחרי שגרת הטיפוח שלהן, ולספר לנו על מה שקרה בין לבין. הנה המונולוגים שלהן החושפים איך נראה הבוקר אצל שבע נשים שונות, יפות ומשקיעות.

רונית יודקביץ' 

"הדבר הראשון שאני עושה: מוהלת אבקת קולגן בקפה של הבוקר"

רונית יודקביץ' על הבוקר| צילום רונית יודקביץ'
רונית יודקביץ' על הבוקר| צילום רונית יודקביץ'

 

רונית יודקביץ' אחרי האיפור, הקולגן והטיפוח | צילום באדיבות רונית יודקביץ'
רונית יודקביץ' אחרי האיפור, הקולגן והטיפוח | צילום באדיבות רונית יודקביץ'

"אני מתעוררת בבוקר ומיד פותחת את החלון, מתמתחת היטב ומודה שאני כאן. הדבר הראשון שאני עושה: מוהלת אבקת קולגן בקפה של הבוקר. אני אוכלת ארוחת בוקר שכוללת אבוקדו מרוח על שתי פרוסות לחם כוסמין וקפה או לחלופין קערה עם יוגורט עיזים עם אוכמניות או פרי אחר. רק אחרי שאכלתי אני יוצאת להליכה היומית שלי, חמישה ק"מ בערך, משלבת את ההליכה עם אימון גופני בגינות הכושר עם המכשירים באזור מגוריי. בבית אני משלימה את האימון עם תרגילי בטן, מתיחות וגמישות שזה חשוב מאוד למפרקים, במיוחד אחרי פציעה שעברתי במפרק הירך. את הטיפוח אני מתחילה אחרי המקלחת. אני לא חופפת בכל יום כי שיערי לרוב אסוף אבל אני מורחת מעט סרום קוויאר משקם של קרסטס לשיער. אני מתחילה עם שקית של אבקת קולגן בתוספת ויטמין C שאני מערבבת עם סרום מכל סוג, מורחת על הפנים לכמה דקות ומסירה עם מים פושרים. העור נראה זוהר ומתוח. אני משתמשת במוצרי טיפוח של קרן בר טוב: לניקוי סבון נוזלי עם תמצית קוקוס, תות ופירות, סרום פפטידים שעובד על מיצוק העור ומעליו חומצה לקטית טהורה. אני מאוד מאמינה בחומצות שעושות קילוף עדין ורואה איך הקמטוטים מתמלאים והעור נראה בריא וזוהר. אני מקפידה על מקדם הגנה 50 שבא עם דמי מייק אפ של קרן. יש לי תכשיר אחד לשפתיים וכסומק אני משתמשת ב־Pot Rouge של בובי בראון. המסקרה ומעגל הריסים הם של דיור, המסקרה לגבות של ארדל ואפשר להתחיל את היום".

אירה דולפין

"אני לא עושה שום דבר פולשני אבל ניקוי העור הוא בחשיבות עליונה"

אירה דולפין | צילום עצמי
אירה דולפין | צילום עצמי
אירה דולפין בלוק מושלם | צילום שיר גבאי
אירה דולפין בלוק מושלם | צילום שיר גבאי

"אני קמה בסביבות שבע בבוקר, שותה מים, לוקחת ויטמינים ויוצאת לריצה של חצי שעה עד שלושת רבעי שעה. אני מתקלחת ומתחילה בשגרת הטיפוח שהיא מאוד מאוד חשובה לי. במהלך שעות היום אני מתנהלת על אופנוע, העור שלי סופג הרבה לכלוך ולכן ניקוי הפנים היומיומי הוא מאסט אצלי. אני לא עושה שום דבר פולשני אבל ניקיון העור הוא בחשיבות עליונה. אני שמה מסכת ניקוי מסדרת Glamour של ד"ר אירינה סנדלר שמטהרת את הפנים, מי פנים להבהרה של Biologique Recherche וקרם לחות של Biologique Recherche שאני רוכשת אצל גאל הקוסמטיקאית שלי, יש לו מרקם נפלא והוא נספג מעולה. אני מורחת כמות נדיבה על כל הפנים ומסיימת בקרם עיניים של קליניק נגד קמטוטים. ארוחת הבוקר שלי כוללת יוגורט ופירות יבשים. האיפור שלי מינימלי: דמי מייק אפ עם מקדם הגנה 50 של חוה זינגבוים, מסקרה שחורה של קליניק ולובלו בצבע דובדבן בהיר". 

מגי טביבי 

"צריך לפתוח את הבוקר באנרגיות טובות ואין כמו מקלחת להתחיל את היום"

מגי טביבי על הבוקר | צלום עצמי
מגי טביבי על הבוקר | צלום עצמי
מגי טביבי אחרי איפור | צילום עצמי
מגי טביבי אחרי איפור | צילום עצמי

"אני מתעוררת בסביבות שמונה בבוקר, מצחצחת שיניים ומיד עושה מקלחת מהירה טובה עם סבון גוף של דאב או הוואי ולפנים סבון חומצות גלאמור של High Life. אני מאמינה שצריך לפתוח את הבוקר עם אנרגיות טובות ואין כמו מקלחת מהירה להתחיל כך את היום. פעם ביומיים אני חופפת שיער עם שמפו קפאין שהוא נפלא לקרקפת ולמי שסובלת מנשירה. אחרי המקלחת אני פונה לחדר הארונות לבחור את האאוטפיט של אותו יום על פי הפגישות שיש והמחויבות להיות אלגנטית או להישאר ספורטיבית. אחרי שאני מתלבשת אני אוכלת חביתה עם טונה וירקות או יוגורט עם שיבולת שועל, דבש וסילאן כי אורח חיים בריא הוא בראש סדר העדיפויות. את הכושר, כולל אימוני כוח, אני משאירה לערב.

את הטיפוח אני מתחילה בסרום צ'ינסיה של ד"ר קליין, כי אחריו הכול מתיישב יפה בפנים. קרם הלחות הוא של כריסטינה מסדרת אלסטין קולגן שהוא קליל אבל גם מזין. אני לא משתמשת אף פעם במייק אפ בודד כי קשה לי להתאים אותו בול לצבע שלי. לרוב אני משלבת את הדאבל וור של אסתי לאודר עם מייק אפ קליל של טמפטו שאני קונה אצל ירין שחף. את הקונסילר של MAC אני שמה מעט על העפעפיים ובעיקר מתחת לעיניים להסתיר שקיות. הפלטה של סמאשבוקס, קאלי קונטור, עושה את רוב העבודה כי היא סומק והיא ברונז והיא צללית בקלי קלות. המסקרה היא השחורה של MAC שמאריכה ריסים. על השפתיים אני שמה קודם כל וזלין כי בקיץ השפתיים שלי סדוקות מאוד. אחרי שהוא נספג אני מורחת את הצ'אבי סטיק של קליניק שהוא חצי שקוף ויוצר מראה לא מתאמץ. כל האיפור לוקח לי חמש עד שבע דקות ואני מוכנה לצאת לדרך". 

אשלי בקשי וקסמן 

"אין אצלי להתאפר קצת: או שאני מתאפרת הרבה או שאני לא מתאפרת בכלל"

אשלי בקשי וקסמן על הבוקר בלי טיפת איפור| צילום עצמי
אשלי בקשי וקסמן על הבוקר בלי טיפת איפור| צילום עצמי
אשלי וקסמן בקשי אחרי שגרת האיפור והטיפוח | צילום עצמי
אשלי וקסמן בקשי אחרי שגרת האיפור והטיפוח | צילום עצמי

"אני קמה מדי בוקר בשבע, מצחצחת שיניים ומיד מתחילה בטיפוח. זה הגיוני כי אני רוצה שחומרי הטיפוח ייספגו היטב ויהיו מוכנים לאיפור כעבור חצי שעה. אני שוטפת את הפנים עם פילינג אורז Microfoliant של דרמלוג'יקה שמשאיר פנים מאוד נקיות ואחרי כן מורחת סרום ולחות של Pure Light שמצוין גם להריוניות ומטפל גם בפיגמנטציה. אני מעירה את הילדים, יושבת איתם לארוחת בוקר וכמוהם אני אוכלת קוואקר. אחרי שאני שולחת אותם לגנים אני חוזרת להתאפר. תמיד בחדר האמבטיה, לא בחדר השינה. אין אצלי להתאפר קצת: או שאני מתאפרת הרבה או שאני לא מתאפרת בכלל. אני מחליפה איפור לעיתים קרובות. עכשיו אני משתמשת במייק אפ Too Faced של ספורה שהוא מצוין לשעות היום. אני בוחרת סומק מהפלטה בת 12 הצבעים של OFRA, הכול על פי הלוק שלי. הצלליות לעיניים הן פיתוח שלי וכרגע אני לא חושפת אותן כי המותג שלי AWB שמיוצר באיטליה יצא רק בחודשים הקרובים ואני מתנסה ובודקת. השפתון הוא Pure Color Desire Rouge Excess של אסתי לאודר, יש לו מרקם קרמי עם ריכוז גבוה של פיגמנטים והוא עמיד למשך הרבה שעות. את הקפה של הבוקר אני לוקחת איתי למכונית ויוצאת לדרך".  

נעמה קסרי 

"אני מאוד אוהבת להתאפר. לא הולכת בלי איפור לעולם"

נעמה קסרי על הבוקר ללא טיפת איפור(להוציא את האיפור הקבוע) | צילום עצמי
נעמה קסרי על הבוקר ללא טיפת איפור(להוציא את האיפור הקבוע) | צילום עצמי
נעמה קסרי | צילום עצמי
נעמה קסרי | צילום עצמי

"בימים רגילים אני קמה בין שבע לשבע וחצי. עכשיו, אחרי הלידה, דבר ראשון שאני עושה בבוקר הוא להיניק את מיכאלה ואז אני שותה קפה וכוס מים. בשגרה רגילה אני קמה פעמיים בשבוע בחמש וחצי לריצה ותמיד מורחת לפני מייק אפ BB של גרלן עם מקדם הגנה. אני חוזרת הביתה ומארגנת את הילדים. פעמיים בשבוע אני ממשיכה לאימון TRX ואז חוזרת, מתקלחת, אוכלת חטיף או שייק חלבונים, ומתחילה בטיפוח: אני מנקה פנים עם שמן ניקוי של בובי בראון שלא מייבש את העור, מורחת סרום חומצה לקטית של NOON, קרם לחות Moisture Surge לעור יבש וקרם עיניים פילר 96 שעות, שניהם של קליניק והם מספקים את הלחות לשעות. אני מאוד אוהבת להתאפר, לא הולכת בלי איפור לעולם. יש לי כמה מייק אפים לפי הצורך: מייק אפ טבעי של MAC שאני מוסיפה לו גולדן גלואו של בובי בראון שנותן מראה זוהר, ואני מאוד אוהבת את המייק אפ הנהדר של Huda שנותן כיסוי נפלא והוא לא כבד. הסומק־שימר הוא של MAC, פלטת הצלליות האהובה עלי היא של סמאשבוקס, אבל אם אני רוצה צלליות טבעיות מעושנות אני מעדיפה בובי בראון. יש ימים שאני קמה במצב רוח של להתפרע עם אדום וכחול. אני תמיד משתמשת במעגל ריסים ואחריו מסקרה של MAC. אני מורחת ליפסטיק של בובי בראון, לשפתונים של החברה יש מרקם מאוד נעים ותמיד עם לק תכלת או כחול של מורגן טיילור. בסביבות עשר וחצי אני מוכנה ליציאה מהבית". 

 

שי מיקה יפרח 

"בברונזר של איל מקיאג' אני משתמשת בקצה של האף ולהדגשת העיניים"

שי מיקה ללא איפור| צילום עצמי
שי מיקה ללא איפור| צילום עצמי
שי מיקה יפרח אחרי טיפוח ואיפור | צילום עצמי
שי מיקה יפרח אחרי טיפוח ואיפור | צילום עצמי

"אחרי שאני פוקחת עיניים אני פותחת את הטלפון, מצחצחת שיניים ומוציאה את הכלבה לטיול. אני חוזרת הביתה ושותה קפה. לפני אימון אני אוכלת מעדן 20 GO שיש בו הרבה חלבון עם קינמון, שקדים או אגוזים. אני עושה אימון לבד בחדר כושר במשך 45 דקות ועוד 30 דקות אירובי או לחלופין הולכת לליקי'ס, או שעושה פילאטיס מיטה. אחרי האימון אני מתקלחת, חופפת בשמפו ומסכה עם קרטין מסדרת בנקור של שוורצקופף והשיער נראה חלק ובריא, ואז מורחת קרם גוף של ויקטוריה סיקרט, בקיץ אני מעדיפה אותו בריח אבטיח. אחרי כל זה אני אוכלת ארוחת בוקר מלאה ומזינה. הטיפוח שלי מתחיל בסרום וקרם פנים משלים של ד"ר פולה בליק. אני מורחת קרם של קליניק הפעיל 72 שעות. המייק אפ הוא של MAC ומשמש אצלי כקונסילר, אני מניחה מעט מתחת לעיניים ובאזור הסנטר ובברונזר של איל מקיאג' אני משתמשת בקצה האף ולהדגשת העיניים. השפתון הוא של בובי בראון Luxe Matte Lip ועם העיפרון החום של MAC אני 'מזייפת' נמשים".  

רובי פורת שובל

"אם יש לי צילומים אני מניחה על הפנים שקית קפואה של אפונה"

רובי פורת שובל ללא איפור | צילום עצמי
רובי פורת שובל ללא איפור | צילום עצמי
רובי פורת שובל | צילום עצמי
רובי פורת שובל | צילום עצמי

"אני שוטפת פנים במים קרים בכל בוקר – חורף וקיץ, עוברת לקפה עם עוגיות גרנולה ומצחצחת שיניים כדי שלא יישארו בהן עקבות קפה. אף שיש לי עור פנים רגיל וטוב, אני מאמינה ש־80 אחוז מההתבלות שלו קשורים בפגעי הסביבה ורק 20 אחוז בגיל. אני מנקה פנים בסבון מקציף של רונית רפאל ואז שמה את קרם הלחות שלה. אני משתמשת גם בקרם הגנה של ד"ר פישר לתינוקות, לפנים ולגוף. מה שאני קונה לנכדתי, אני קונה גם לי. אם יש לי צילומים באותו יום אני מניחה על הפנים שקית קפואה של אפונה. אני גם מורחת אמפולות של ויטמין E.

"האיפור שלי כולל איפור קבוע שעשיתי לפני שנים אצל רונית רפאל, כך שגם כשאני קמה בבוקר אני עדיין מאופרת בעיניים. המייק אפ הוא של MAC, והמסקרה – מוצר חובה אצלי, היא של מייבלין ניו יורק. אני משתמשת בעיפרון עיניים שחור של ג'ייד, גם בתוך העין, ויוצרת איתו מראה קצת מעושן. היתרון שלו הוא שהוא לא זולג. ביומיום אני לא שמה סומק כי אני אוהבת מראה טבעי יותר ולא את הכריות הוורדרדות בלחיים. השפתון שלי הוא לובלו בצבע דובדבן ולצילומים – שפתון בצבע רובי של MAC".