סיפור כיסוי: כך תבחרי את המייקאפ המושלם

מה הופך מייקאפ למושלם? Smashbox. צילום: יח"צ
מה הופך מייקאפ למושלם? Smashbox. צילום: יח"צ

עם כל כך הרבה מייקאפ בעולם מישהו צריך לעשות לנו סדר. איך בוחרים את המייקאפ המושלם? ביקשנו מהמאפר הראשי של מותג האיפור Smashbox, עידן בר שליט, את הטיפים שלו

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

כמו הבגדים שלנו, הנעליים שלנו ואפילו בני הזוג שלנו – גם המייקאפ שלנו צריך להתאים בדיוק למידותינו, לשגרת החיים שלנו ולאישיות המיוחדת שלנו. החיפוש אחר מייקאפ מושלם לא נגמר אף פעם – הוא צריך להתאים לגוון העור המיוחד שלך, לכסות באחידות את העור אך עדיין לא להיראות כמו מסכה כבדה ולאפשר לעורך לנשום. אחרי הכל מדובר בגורם הראשוני והחשוב בשגרת האיפור – זה שמחליק, מנקה והופך את הפנים ללוח שעליו ניישם את האיפור.

שלמות מתחילה בבסיס – Smashbox. צילום: יח"צ
שלמות מתחילה בבסיס – Smashbox. צילום: יח"צ

אמנות המייקאפ אינה קלה לשליטה. העור שלנו משתנה כל הזמן ומושפע מגורמים רבים, בהם חשיפה לשמש, זיהום אוויר, מתח ועייפות. במה לבחור כדי לנקות את הקנבס שלנו ולקבל מרקם חלק, אחיד וטבעי? שאלנו את עידן בר שליט, המאפר הראשי של מותג האיפור שאנחנו אוהבות לאהוב, Smashbox. "שואלים אותי כל הזמן מה הדבר הכי חשוב באיפור, והתשובה היא פשוטה – עור הפנים. ברגע שהוא נראה טוב, כל האיפור נראה טוב. המייקאפ מאפשר ליצור קנבס חלק שאפשר לעבוד עליו".

עידן בר שליט. צילום: לירון כהן אביב
עידן בר שליט. צילום: לירון כהן אביב

הטיפים של עידן בר שליט לבחירת המייקאפ המושלם

1. בחירת גוון המייקאפ

כולנו רוצים שיחמיאו לנו שאנחנו אלה שנראים טוב ולא האיפור שלנו, לכן בחירת גוון היא פעולה קריטית ליצירת מראה טבעי שמחמיא לנו. הגוונים שונים וקריטיים כל כך עד כי ב־Smashbox הגדלנו את מבחר הגוונים שלנו ל־40 גוונים. הדרך הראשונה היא לבחור שניים או שלושה גוונים שאפשר להתלבט ביניהם ולמרוח קלות כל אחד מהם על צד הסנטר או המחשוף (ולא על הידיים!). הגוון הנכון ביותר יהיה זה שאותו הכי פחות רואים, זה שמשתלב הכי טוב על העור שלנו

עניין של גוון. Smashbox. צילום: יח"צ
עניין של גוון. Smashbox. צילום: יח"צ

2. בחירת רמת הכיסוי

לאלו שלא אוהבות להתאפר או שפשוט לא רגילות לאיפור ומחפשות מראה טבעי וקליל, כזה שלא רואים, מומלץ מייקאפ עם כיסוי קליל או אפילו תכשיר ה־BB שמספק לחות עם מעט צבע. יש לקחת בחשבון שככל שהכיסוי יהיה גבוה יותר, כך גם המייקאפ יהיה בעל נוכחות גבוהה יותר. ההמלצה היא לבחור מייקאפ שיהיה ורסטילי ושאפשר ליצור בו כיסוי טבעי אך כזה הניתן לבנייה וכיסוי גבוה. עם המייקאפ המושלם אפשר יהיה לשחק בין מראה טבעי וקליל ביום לבין מראה יותר מאופר בערב.

3. לא לשכוח את סוג העור

לכל אחד ואחת מאיתנו עור שונה, לכן חשוב לבחור מייקאפ שיתאים לסוג העור שלנו בדיוק. לעור רגיל עד שמן מומלץ להשתמש במייקאפ מבוסס מים בעל מרקם מאט טבעי, ולעור רגיל עד יבש מומלץ להשתמש במייקאפ המכיל יותר לחות ובמרקם לחותי מבריק.

לכל אחת עור שונה, והוא עולם ומלואו. צילום: יח"צ
לכל אחת עור שונה, והוא עולם ומלואו. צילום: יח"צ

4. החשיבות שבעמידות

מייקאפ שנראה נפלא בבוקר צריך להיראות נפלא עד הערב! זה המבחן האמיתי והחשוב מכולם בבחירת המייקאפ המושלם. מייקאפ בעל עמידות גבוהה יבטיח לנו שנראה נהדר לאורך כל שעות היום, בייחוד בארץ שלנו שבורכה באחוזי לחות גבוהים.

נראה נפלא מהבוקר עד הלילה. צילום: יח"צ
נראה נפלא מהבוקר עד הלילה. צילום: יח"צ

5. תאורה, תאורה, תאורה

מכירות את זה שאתן מתאפרות בבית וזה נראה מושלם, אבל כשאתן יוצאות החוצה ומצטלמות זה מבהיל? כן, זה קורה ולא מעט. חשוב שמייקאפ ייראה זהה בכל תאורה – תאורת פלורוסנט, תאורת יום ומול פלאש המצלמה, בייחוד בעולם שבו לא עובר יום מבלי לעשות סלפי.

ניתן להשיג ברשת אפריל, בחנויות סמאשבוקס בקניון האופנה ת"א, קניון עופר הקריון ומתחם עזריאלי ת"א ובאתר